• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Veel plezier!

    EDIT: Caine, ookwel Jane en Carlisle, IS DE ONDERADMIN, ALS IK WEG BEN, MOET JE NAAR HAAR LUISTEREN!
    ---

    LIJST:

    Renesmee = Jirachi
    Maggie = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Angela = mirletje
    Rachel = Leave 3de x

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena.
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove - Jennifer.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 19:58 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Jane
    'LAAT. ME. LOS.' brulde ik. Ik was woest. Ik kon niet naar Stefan kijken en daardoor mijn gave niet gebruiken. Ik moest naar ze kijken, ik moest ze zíen om mijn gave te kunnen gebruiken, maar hij hield mijn hoofd in een ijzeren greep.
    'Dat had je niet verwacht hè, heksje?' spotte hij. Ik siste. Hij zou hier niet mee wegkomen.
    Als een idioot begon ik te schoppen, trappen en bijten, in een poging mezelf los te wurmen of mijn gezicht zo te draaien dat ik een deel van zijn lijf kon zien en dan mijn gave op hem kon loslaten.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vladimir
    Ik lachte geniepig en wenkte Stefan.
    'Kom Stefan, we gaan weer.' Ik stond op het punt weg te schieten, maar wachtte op Stefan.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Stefan.
    Ik gaf nog even een smekende blik naar Vladimir, maar liet haar los en trok Vladimir mee voordat Jane een blik op ons kon werpen.

    Esmé
    Ik slikte even onmerkbaar van wat ik gezegt had. Misschien wou Carlisle dit niet. Mij maakte het even niets meer uit. 'Ik hoor hier niet Esmé.' Zei ze zielig. 'Niemand hoord hier.' Begon ik. 'maar het lot heeft ons samen gebracht. Ik kuiter altijd naar mijn hart en mijn hart zegt dat je hier moet blijven... bij ons.' zei ik terwijl ik mijn hand op mijn hart deed en een mooie stralende glimlach liet zien. 'Het gaat niet om het uiterlijk lieverd. Maar om wat hier zit.' zei ik liefkozend terwijl ik op haar hart tikte.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Siobhan

    Het was gelukkig maar verbeelding. Er was niets boven. Misschien hoorde ik door mijn verdriet dingen die er niet waren

    [Ik heb niet echt het idee dat ik in het verhaal zit, hoe kan ik er ook bij komen?]


    26 - 02 - '16

    Chelsea
    Ik keek naar Jane, met een lichte grijns, aangezien ik haar niet zo heel erg mocht.

    Vladimir
    We kwamen aan bij de plek waar Esmé en een meisje stonden. Ik had het andere meisje onderweg perongeluk los gelaten, maar nu had ik een ander prooi.
    'Esmé, heb je een snack meegebracht?' riep ik grijnzend en ik stapte op het meisje af.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    POM schreef:
    Siobhan

    Het was gelukkig maar verbeelding. Er was niets boven. Misschien hoorde ik door mijn verdriet dingen die er niet waren

    [Ik heb niet echt het idee dat ik in het verhaal zit, hoe kan ik er ook bij komen?]
    door naar Of Volterra te gaan of naar de Cullens omdat je hun hulp nodig hebt ofzoiets heb ik ook gedaan met Didyme die vlugge van Volturi naar Cullen. probeer het gewoon ;) Fred is ook bij de Cullens []


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Esmé
    Ik keek verschrikt op naar Vladimir. Vladimir laat haar met rust! Zei ik terwijl ik mijn stem verhefde mAr toch beleefd antwoorde. Ik ging beschermend voor haar staan als teken van nee.

    Stefan
    Snel kwam ik achter Vladimir aan en zag ook ik het meisje. Min keel Brande en Esmé gaf ons een woedende blik en ging voor haar staan wat ik niet prettig vond.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elena
    ''Misschien heb je gelijk, maar..'' Ik wilde niet zeggen dat ik niets kon bedenken om nee te zeggen. Ik wilde geen last meer zijn voor iemand, want als ik mijn mond niet had gehouden had ik geschreeuwd dat ze voor mij mijn moeder was. Geschrokken staarde ik toen naar Vladimir.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 22:37 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sam Uley
    Emily drukte even kort haar lippen op de mijne en mijn hart sloeg een paar keer over. Ze was dan ook het mooiste meisje op de hele planeet en ik vond het nogal altijd zo.. overweldigend, zo geweldig, zo'n éér, dat ze de mijne wilde zijn.
    'Muffin?' vroeg ze met haar lieve lachje en ze hield me een muffin voor waarvan het water me meteen in de mond liep. Emily's kookkunsten, die kon niémand weerstaan. Ik pakte de muffin aan en schrokte hem in één hap weg.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    Ik schud mijn hoofd even lachend. ''Het lijkt erop dat ik maar weer terug naar Sue, naar de winkel moet.'' Grinnik ik, en leg mijn hand even op zijn wang. ''Of.. Ik kan met je meegaan naar de Cullens en kijken of de jongens daar zijn.'' Stelde ik uiteindelijk voor, terwijl ik mijn hand bedenkelijk op het litteken in mijn gezicht legde.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Jane
    Plotseling liet de jongen me los en viel ik op de grond, maar voor ik weer opgestaan was waren hij en Vladimir al weg. Ze waren ongelooflijk snel, maar ik kreeg ze nog wel. Nu was het eerst etenstijd. Met hongerige ogen liep ik op het mensenmeisje af en zette mijn tanden in het zachte vlees van haar hals.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Esmé
    Nog een beetje verschrikt keek ik naar Vladimir en Stefan die bloeddorstig keken. Ik zocht hulpeloos om me heen. Waar waren Emmett Carlisle Jasper Alice Rosalie en Edward als je ze nodig had op zulke momenten. Ik had nu iemand nodig. Ik kon de nieuwe jongen niet vragen hij kon misschien niet tegen bloed. Met geen idee in mijn hoofd keek ik ze emotieloos aan terwijl ik beschermend bij Elena stond.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    LittleTear schreef:
    Esmé
    Ik keek verschrikt op naar Vladimir. Vladimir laat haar met rust! Zei ik terwijl ik mijn stem verhefde mAr toch beleefd antwoorde. Ik ging beschermend voor haar staan als teken van nee.

    Stefan
    Snel kwam ik achter Vladimir aan en zag ook ik het meisje. Min keel Brande en Esmé gaf ons een woedende blik en ging voor haar staan wat ik niet prettig vond.


    Vladimir
    'Hmm, Esmé, één hapje maar?' Ik grijnsde nog steeds. Ik keek naar Stefan, en ik wist dat hij het bloed van het meisje ook niet kon weerstaan, maar haar/hun toch beschermde.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Elena
    Ik schud zachtjes aan Esmé's arm. ''Ik ben bang, mam.'' Fluisterde ik, geen idee waar het vandaan kwam, maar ik heb het altijd al eens willen zeggen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Didyme
    Nogsteeds keek ik naar Bella die bij het meertje bij har hutje zat. Met een beetje medeleiden keek ik haar aan. Ik voelde moeilijkheden in mijn hoofd ik was bang. Bang dat Aro of een aders Volturi lid me zal vinden.

    Stefan.
    Ik stote Vladimir aan. Gaan we nog wat doen? Fluisterde ik zodat alleen Vladimir het hoorde. Bloeddorstig keek ik naar Esmé. Ik had trek in bloed en ze rook zo lekker. Esmé keek om zich heen. Nu ik het zag er was geen andere Cullen behalve haarzelf. Even licht grijnsde ik.


    I'm finally back, Finally after a Year break