• Ja, ik ben zo'n tien minuten geleden erachter gekomen, na in totaal zes-en-een-half-jaar, dat mijn vader wíst dat hij al zou overlijden.
    Ik weet gewoon niet meer wat ik moet zeggen of denken, eigenlijk.

    Wat ik me ook nog afvraag -hoef je niet perse te lezen als je geen zin hebt in een lang verhaal-, is of hij wíst dat hij zou overlijden op het moment zelf. Even een korte uitleg:
    Om de dinsdag (dus de ene dinsdag wel, de andere dinsdag niet. Om en om dus) ging hij naar een speciaal ziekenhuis in Amsterdam voor zijn longkanker voor controle. Op dinsdag 6 december had hij geen puf, hij had er echt geen zin in en hij leek nogal skeptisch en zei al gelijk vastberaden dat hij absoluut niet naar het ziekenhuis in Amsterdam wilde. Die dag daarna, 's avonds, is hij overleden. Ik vraag me écht af of hij wist dat hij binnen een snelle tijd zou overlijden. Men, ik voel me echt dood vreselijk voor hem. Wat zou het echt vreselijk moeten zijn om te weten dat je binnen een korte tijd gaat overlijden.

    Hoe zouden jullie reageren als jij/een dierbare nog maar een korte tijd te leven hadden?

    -
    Mijn vader is al overleden, 6 jaar geleden, maar ik kwam er net pas achter. T_T

    [ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 22:17 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Ik zou me doodschrikken (echt waar) Als je van iemand houdt die je gaat verliezen...ik zou het niet aankunnen.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 22:13 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Alhoewel, wat zeg ik nu.
    Bij mijn opa voelde ik me vreselijk. In het ziekenhuis, dat nieuws horen dat hij kanker had, het viel op me in als een bom. Ik begon te huilen en kon niet stoppen met huilen. Ik wil de alle lucht uit mijn longen schreeuwen en blijven huilen. Ik was heel erg terneergeslagen en had nergens meer zin in. Ik probeerde die ene dag waarop het zover zou zijn, zover mogelijk uit mijn gedachten te verdringen.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 22:15 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Meisje, woorden zijn soms zo vreselijk nietszeggend. Ik kan nu een hele preek gaan houden over het leven maar dat doe ik niet. Ik wil je alleen een goede raad meegeven en dat is om er niet boos om te worden en het nu éxtra speciaal te maken met je vader, dingen doen met hem die je altijd al had willen doen en ervan genieten. Sterkte, en hou je taai in deze moeilijke tijd!
    Je mag me ÁLTIJD een PB'tje sturen, dag en nacht (flower)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Diggory schreef:
    Ik zou me doodschrikken (echt waar) Als je van iemand houdt die je gaat verliezen...ik zou het niet aankunnen.

    Ik ben inmiddels al heel veel mensen kwijt geraakt en ik sta op het punt om er weer twee te verliezen, helaas..
    Anyway, ik besef nu pas hoe erg ik mijn vader mis en dat vind ik echt idjsfoishdofhisodfhosdfihkut.


    your eyes are like stars in the night.

    Basecca schreef:
    Meisje, woorden zijn soms zo vreselijk nietszeggend. Ik kan nu een hele preek gaan houden over het leven maar dat doe ik niet. Ik wil je alleen een goede raad meegeven en dat is om er niet boos om te worden en het nu éxtra speciaal te maken met je vader, dingen doen met hem die je altijd al had willen doen en ervan genieten. Sterkte, en hou je taai in deze moeilijke tijd!
    Je mag me ÁLTIJD een PB'tje sturen, dag en nacht (flower)

    Mijn vader is zes jaar geleden overleden. Maar toch bedankt c:


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Ik ben inmiddels al heel veel mensen kwijt geraakt en ik sta op het punt om er weer twee te verliezen, helaas..
    Anyway, ik besef nu pas hoe erg ik mijn vader mis en dat vind ik echt idjsfoishdofhisodfhosdfihkut.

    Ik weet hoe je je voelt. Ik heb ook al heel wat dierbaren verloren. Gelukkig is het nu een tijdje ''rustig''. Maar alsjeblieft, praat er met je moeder over of iemand die je heel erg vertrouwt.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Mijn vader is zes jaar geleden overleden. Maar toch bedankt c:


    O_O

    OOH HET SPIJT ME... . Sorry, echt, ik had het moeten lezen x_x


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik denk dat ik diegene nog zou vertellen hoeveel 'ie voor mij betekent en hoeveel ik van 'm houd. En er gewoon natuurlijk zijn voor diegene (: Maar, dat denk ik, ik heb 't nog nooit meegemaakt. En wat vreselijk om daar achter te komen ;o Het lijkt mij vreselijk om zoiets te weten..


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik kan alleen maar zeggen. Leef je leven verder. Niet alleen voor jezelf, maar voor hun.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Geen idee hoe ik zou reageren, ik hoop ook dat ik dat niet mee hoef te maken.


    -

    Basecca schreef:
    (...)

    O_O

    OOH HET SPIJT ME... . Sorry, echt, ik had het moeten lezen x_x

    NEE ZEG GEEN SORRY D:
    Het is altijd zo stom als mensen dan sorry zeggen :c
    Je kon het niet weten, en ik had het er eigenlijk ook bij moeten zeggen. c:


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    NEE ZEG GEEN SORRY D:
    Het is altijd zo stom als mensen dan sorry zeggen :c
    Je kon het niet weten, en ik had het er eigenlijk ook bij moeten zeggen. c:


    Ik zou het "S-woord" nu bijna weer zeggen, haha. xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik weet nog hoe het was toen ik te horen kreeg dat mijn opa snel zou sterven, ik voelde niks net alsof al mijn gevoelens weg waren pas toen ik alleen was begon ik zo hard te huilen.
    Toen hij net dood was merkte ik het niet zo maar daarna miste ik hem zo erg.
    Veel sterkte


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Abernathy schreef:
    Ik weet nog hoe het was toen ik te horen kreeg dat mijn opa snel zou sterven, ik voelde niks net alsof al mijn gevoelens weg waren pas toen ik alleen was begon ik zo hard te huilen.
    Toen hij net dood was merkte ik het niet zo maar daarna miste ik hem zo erg.
    Veel sterkte

    This.
    Jij ook veel sterkte. c:


    your eyes are like stars in the night.

    Basecca schreef:
    (...)

    Ik zou het "S-woord" nu bijna weer zeggen, haha. xD

    DON'T! :3


    your eyes are like stars in the night.