• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Renesmee = Jirachi
    Chelsea = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Angela = mirletje
    Rachel = Leave 3de x

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 23:28 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vladimir
    Ik grinnik. Ik loop de kamer weer in en maak het t-shirt gemakkelijk los van haar oorbel. Ik had niets gezien van haar lichaam, ik concentreerde me alleen op het t-shirt en de oorbel.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Haar!![]
    Didyme
    Ik zal haar niets aandoen hoor? Zei ik verontwaardigd. Ik stond langzaam op en ging gewoon relax staan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik zei toch de vampier dat is onzijdig xD

    -Jake-
    Ik knik kort af. "Waar is de rest?" Ik kijk zoekend rond maar zie niemand.

    Elena
    Mijn wangen waren roze gekleurd tegen de tijd dat het shirt eindelijk om mijn middel zat. Dus pakte ik mijn joggingbroek op, en trok hem snel tot mijn heupen. ''Tada.'' Lach ik een tikkeltje verlegen om net.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Renesmee
    'In villa Cullen.. Maggie is er ook.' Ik sloot mijn ogen en sliep na een paar minuten al.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik hield haar stevig vast. "We lopen dus terug naar Villa Cullen." Ik glimlach vertederd naar het kleine meisje in mijn armen. "Kom." Zeg ik tegen Didyme terwijl ZE op kijkt.

    Vladimir
    Ik grinnik. 'Goh, je kan toveren, want net had je de joggingbroek niet aan,' lach ik. Ik snap niet dat Stefan Elena niet aardig vond.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Didyme

    Ik knikte naar Jacob/Jake en liep rustig met hem mee. Waarna we nAr Villa Cullen liepen. Ik keek glimlachend. Eindelijk vertrouwde iemand me. En ik zal dit niet laten breken. Deze familie was honderd keer beter


    I'm finally back, Finally after a Year break

    "Waarom heb je trouwens besloten naar hier te komen?" Ik kijk Didyme vragend aan. "Ik bedoel als je eerst bij de Volturi zat moet je wel een bijzondere kracht hebben toch?" -Jake-

    Maggie
    Opeens was ik bij Jacob en Didyme. 'Wat doen jullie nou hier?' vroeg ik. Ik keek even naar Didyme, maar daarna naar Jacob. Ik moest nog wennen aan de stank.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Elena
    Ik stak mijn tong uit, en prikte hem in zijn zij, waarna ik naar de keuken huppelde om nieuwe thee te maken. ''Wil je ook iets te drinken?'' Ooh, godver. Hoe kon ik nouweer vergeten dat hij een vampier was. ''Of eh.. Nimira tuah.'' Grinnikte ik. Laat maar, betekenden de woorden. Ik pakte nieuwe twee en liep daarmee naar de woonkamer.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    "Hey Maggie." Zucht ik terwijl ik Nessie haar haar streel.

    Vladimir
    Ik lachte en liep weer achter haar aan. 'Nu stiu cat timp stau, dar pot sa stau aici, chiar secole,' grinnikte ik. Ik weet niet hoe lang ik blijf, maar ik kan hier wel eeuwen blijven.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Didyme.
    Even lachte ik. Ik haat het daar. Zei ik meteen weer serieus. Ik was de zus van Aro de grote baas en de vrouw van Marcus. Ik heb inderdaad ook een gave. Ik heb een aura van liefde geluk en vriendschap dat staat nu niet aan natuurlijk. Antwoorde ik op zijn vraag. Ik en Aro hadden een conflict ik en Marcus wouden de wereld zien en hij stond het niet toe hij wou me doden om Marcus' bij hem te houden. Ging ik bedroefd verder


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Maggie
    Ik keek even zuur naar Didyme. Ik vertrouwde haar niet.
    'Jake.. Ik hoorde jullie gesprek... Wil je weten of ze de waarheid sprak?...' vroeg ik aarzelend.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.