• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Renesmee = Jirachi
    Chelsea = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Angela = mirletje
    Rachel = Leave 3de x

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 23:28 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elena
    Toen de woorden doordrongen hield ik mijn hoofd wat schuin. ''Nampra di seperta de luista ma di fertza?'' Doe niet zo gek. Waarom zou je dat willen?. Ik had het lang niet gepraat, Roemeens, maar het was een fijne taal. Bijna niemand kende het, dus was het veilig om te praten in het bijzijn van anderen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Didyme.
    Hallo Maggie, Zei ik beleefd. Ik ben weggelopen. Zei ik twijfelend


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik ben in twee strijd. Maar knik dan toch. "Sorry Didyme maar we moeten zeker weten dat de mensen hier eerlijk zijn." Ik heb eigenlijk wel medelijden met haar. Als haar verhaal klopt dan.

    [Didyme spreekt trouwens de waarheid moppie ze liegt niet ze heeft echt spijt]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    LittleTear schreef:
    [Didyme spreekt trouwens de waarheid moppie ze liegt niet ze heeft echt spijt]


    Jaa maar voor het verhaal you know (:

    Didyme
    Ik knikte. Ik snap het Jake een Volturi is niet te vertrouwen volgens jullie. Zei ik terwijl ik mijn ogen neersloeg op de grond.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    LittleTear schreef:
    [Didyme spreekt trouwens de waarheid moppie ze liegt niet ze heeft echt spijt]



    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    TheDirection schreef:
    (...)

    Jaa maar voor het verhaal you know (:
    [ja weet ik, maar niet opeens dat Romy/ Maggie gaat zeggen dat ik lieg :P xD]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik heb medelijden met haar. Ze stelt zich nu al erg kwetsbaar op om hier te verschijnen. Ik kijk Maggie vragend aan terwijl ik Nessie zachtjes op de bamk neer leg.

    Vladimir
    'Pentru ca... Pentru ca vreau sa fiu cu tine... Ca suna ciudat, stiu,' antwoordde ik aarzelend. Omdat... Omdat ik bij jou wil zijn... Dat klinkt raar, dat weet ik.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Esmé
    Even liet ik Fred alleen om na te denken. En liep ik de deur uit. Even hoorde ik stemmen beneden en versnelde ik mijn pas waar ik Didyme Maggie Jakecen Renesmee zag.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 22:46 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Maggie
    'Ze spreekt de waarheid, Jacob,' zei ik. Ik keek betrouwbaar. Ik kón zelf niet liegen, dus ik zou altijd de waarheid spreken. 'Miraculous...'
    Wonderbaarlijk...


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Elena
    Ik liet de thee bijna uit mijn handen vallen toen de woorden door mijn hoofd suisden. ''Mante de loyal la Embry saoer, Validmir. Di fentia du monte de belle se prata di monte ma supre die fragíel mon te perli de moi.'' Het was een hap vol woorden. Maar ik ben Embry's inprent, lieve Vladimir. Bovendien ben ik een maar een mensenmeisje. En ik snap niet wat je met mij aan zou moeten. Zachtjes streek ik een lok achter mijn oor, maar ik kon het hem niet kwalijk nemen. Liefde kwam wanneer het wilde maar waarom ik? Was ik echt het enigste meisje in zijn hele leven dat hem aansprak?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    "Wil je nu ook gewoon in mijn taal praten want ik spreek die van jou blijkbaar niet." Zeg ik lachend tegen Maggie. Ik ga naast Nessie op de bank zitten en kijk vragend rond..

    Didyme.
    Ik keek knikkend naar hun, maar ik verstond Maggie wel. Wat was er zo wonderbaarlijk aan dat ik de waarheid sprak?

    Esmé
    Ik ging naast Didyme staan, wat is er aan de hand?


    I'm finally back, Finally after a Year break