• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Renesmee = Jirachi
    Chelsea = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Angela = mirletje
    Rachel = Leave 3de x

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 23:28 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik knikte naar Esmee terwijl ik vermoeid door mijn ogen wreef.

    Maggie
    Ik lach. 'Sorry, dat ben ik gewend, om Iers te praten,' lach ik.

    Vladimir
    Ik knikte begrijpend. 'O fata umana ca tine ar putea fi in pericol daca nu esti cu Embry... Chiar si cu Embry,' zei ik, lichtelijk somber. Een mensen meisje zoals jij, kan in de problemen komen als je niet bij Embry bent... Zelfs mét Embry.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik glimlach naar Maggie. Ik geeuw. ik sluit mijn ogen voor een paar seconde. -Jake-

    Esmé
    Ben je moe Jake? Zei ik met een mooie glimlach. Kom ik breng jou en nes naar boven naar bed. Ik tilde Nessie die slapend op de bank lag. Ik wenkte Jake naar boven en liep voor hem uit ook naar boven. Ik deed de deur open dat ik als logeerkamer gebruikte. G hier maar slapen zei ik terwijl ik Nessie overgaf aan hem.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik schud met een gaap mijn hoofd. Terwijl ik Nessie in bed leg loop ik terug. "Nee zo moe ben ik ook niet." Ik weet dat het gelogen is maar ik moet en zal weten of Bella oke is.

    Esmé
    Jake je valt om van de slaap ga in bed liggen. Zei ik inmiddels wat strenger.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik schud opnieuw mijn hoofd. "Is er al iets van Bella vernomen?" Ik moet eerlijk toegeven dat ik geen idee heb hoeveel vampiers hier zijn en het idee zit me niet lekker hier te gaan slapen. Maar toch... Ik wil niet weg.

    Maggie
    'Jake, niet liegen.' Ik kreeg hoofdpijn, dus hij loog.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Hi dudettes! I'm back again en daarmee zijn Sam, Carlisle en Jane ook terug.
    Ik weet even niet meer waar Jane uithangt :x
    Maar Sam is met Emily aan het inpakken voor Hawaï -Leave, moeten we dat ook RPG'en?-
    En Carlisle zit beneden op de bank in het Cullenhuis, dus ik spring er weer in :'D]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik hoor Maggie beneden en zou het liefste haar mond dicht willen plakken. "Ik lieg niet Maggie!" Roep ik en hou mijn gaap binnen.

    Elena
    Ik slik. ''Ik red mezelf, zoals ik altijd heb gedaan.'' Glimlach ik, en haal een hand door mijn haren. ''Al weet ik zeker, dat als Embry er niet was.. Ik zeker jouw musé zou zijn geweest.'' Glimlach, ik waarna ik mijn thee opdrink, en mijn kopje neerzet op de tafel. Musé. Als in liefde, vriendin, zielsverwant.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    We kunnen ook gewoon doorspoelen ? :'D


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Doorspoelen tot waar? 8D]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Euh, kies jij maar ^-^


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Jane zoekt Didyme[]

    Esmé
    Jake Bella is weggelopen ze viel een meisje aan en vond zich niet Cullen waardig. Didyme weet waar ze is ze volgde haar en had geprobeerde haar om te praten maar het lukte niet. Laat Bells nog een dagje denken. Zei ik geruststelend en duwde hem zachtjes op bed naast Nessie. En nu slapen. Zei ik zacht terwijl ik de deur dicht deed en het licht uit.


    I'm finally back, Finally after a Year break