• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Renesmee = Jirachi
    Chelsea = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Angela = mirletje
    Rachel = Leave 3de x

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 23:28 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Jane is nu buiten met Nessie klaar om haar op te vreten]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Renesmee
    Ik huppelde buiten, en de wind stond naar Jane toe. Ze rook mijn geur nu extra goed. Alleen ik wist dat niet.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Didyme
    Ik zag Jane lopen naar Nessie en rende ook naar buiten ik wou niet dat er iemand doodging


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elena
    ''Secillia de murdre a moi.'' Het spijt me heel erg. Ik glimlkachte flauw, en liep naar de hal waar ik mijn joggingbroek inwisselde voor een normale shorts, en waar ik mijn jas snel aandeed.

    Emily
    Ik streeld met mijn vingers wat over Sams borst en zuchtte diep. ''Ik voel me niet erg lekker.'' Fluister ik zachtjes, beschaamd.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Vladimir
    Ik glimlachte ook even en liep achter haar aan. 'Ik hoop dat Stefan niet weg is...'

    Renesmee
    Ik huppelde nog verder het bos in, en nog steeds merkte ik niet dat er iemand achter me aan zat.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Jane
    Mijn dorst nam het over. Mijn tanden waren ontbloot, ik zat ineengedoken en ik wist dat mijn ogen nu diepzwart waren. Ik had dorst.. zo'n dorst. Ik zag het meisje vlak voor me. Haar geur drong mijn neusgaten en ik gromde even kort voor ik op haar af sprong.

    Sam
    'Ik ga rennen, Em. Het komt goed, straks als je bij Carlisle bent voel je je beter.'
    En ik begon te rennen. Ik hield haar stevig genoeg vast dat ze niet bewoog, maar niet zo stevig dat mijn armen haar pijn deden.
    Villa Cullen was in zicht.
    'We zijn er bijna, lieverd, nog heel even,' zei ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elena
    ''En als hij wél weg is, ga ik persoonlijk achter hem aan.'' Glimlach ik bemoedigend, terwijl ik mijn arm door die van hem haak. Eh.. Veiligheid? Jaa, dat hield ik mezelf voor, veiligheid. Ik bekeek het bos. Best spooky.

    Emily
    Ik glimlachte, en begroef mijn gezicht tegen zijn borst aan. Warmte en veiligheid maakten me rustig.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 23:46 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Esmé.
    Ik keek Didyme even raar aan, maar liet haar haar gang gaan. Ze kon niet veel verkeerd doen.

    Stefan.
    Ik had de vliegticket gekocht maar ik twijfelde. Ik liep weer weg terwijl de laatste omroep ging voor Finland. Ik rende terug naar de bossen waar ik (20 kilometer bij het Cullen huis vandaan zat) aan een meertje zat. Ik keek in het water waar ik mijn zielige spiegelbeeld zag helemaal alleen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Renesmee
    Ik slaakte een gil toen ik merkte dat Jane op me afsprong. Laat dit iemand horen, alsjeblieft..

    Vladimir
    'Maaaar, dan ga ik mee, voor het geval hij je als hapje wil gebruiken,' zei ik fronsend. Ik voelde hoe ze haar arm door de mijne haakte, en dat voelde fijn. Ik had nog nooit vriendschap tussen een mens meegemaakt.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sam
    Het volgende moment waren we bij Villa Cullen aangekomen. Ik zag Carlisle op de bank zitten en hij sprong meteen overeind zodra hij Emily zag. Hij wierp even een korte blik op haar bleke gezicht en toen nam zijn dokters instinct het over. Hij pakte haar vast en legde haar neer op de comfortabele bank. Ik ging gehurkt op de grond naast haar hoofd zitten en streelde haar haren.
    'Zo, Emily, vertel me eens waar je last van hebt,' vroeg Carlisle met zijn kalme stem.
    Emily zou zich spoedig weer beter voelen, hoopte ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elena
    Ik blies in de lucht, het zag eruit als rook. Zo koud was het. ''Kom, rennen. Dan doen we wie het eerst bij de Cullens is, zonder valsspelen.'' Lach ik, waarna ik begin te rennen. Ik was lenig, en had een goede conditie, maar toch was het huis wel lastig te vinden.


    Emily
    ''Ik voel me misselijk, duizelig en.. Zwak? En ik heb het ijskoud terwijl ik warm aanvoel.'' Zeg ik zachtjes, mijn stem bibberde een beetje.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 23:52 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Didyme.
    Ik rende naar Renesmee af en gooide Jane bij haar vandaan. 'Jane als je meesteres eis ik dat je stopt.' Schreeuwde ik naar haar. Ze moest wel luisteren ik had een hogere rang en ze wist nog niet dat ik weggelopen was. Woedend keek ik haar aan


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jane
    Opeens rukte Didyme haar van me af en beval ze me op te houden. Ik was woest.
    'En wie denk je wel niet dat je bent, om zomaar mijn prooi af te pakken?' gilde ik. En toen maakte ik een enorme fout. Ik gebruikte mijn gave tegen haar.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 23:53 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vladimir
    Ik lachte, en rende achter haar aan. Hoewel ik nooit moe word, is dat eigenlijk valsspelen. Ik grinnik even.

    Renesmee
    Ik rilde. Ik was bang. Erg bang.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Esmé.
    Ik hoorde nessie's gil en ook ik rende erop af. Ik verstopte me achter een bosje maar wel onruikbaar omdat ik wind tegen had. Didyme gooide Jane weg en schreeuwde tegen haar. Een Volturi vocht tegen een Volturi om iemand te beschermen. Ik had respect voor Didyme


    I'm finally back, Finally after a Year break