• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Claire = Leave
    Alice = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.


    REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 19:20 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Bella
    Bella het spijt me' zei Carmen. Ik keek haar Bitchie aan en negeerde haar. Ik kon het haar gewoon niet vergeven. Ik draaide weer naar Lucy.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    -Quil-
    Jake was terug veranderd en hapte moeizaam naar adem. Carlisle pakte hem op en ik jankte zachtjes terwijl ik hem volgde. "Ribben gebroken," mompelde de vampierdokter. Ik gromde onwillekeurig. Bella. Ik zal haar krijgen voor het aanvallen van mijn beste vriend. Ze zal boeten.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Ik begon nu toch wel echt in paniek te raken. Mijn zicht was slecht en ik was licht in mijn hoofd. Ik wilde dat de pijn ophield! Ik wilde niet voorzichtig ademen ik wilde grote teugen lucht in ademen! -Jake-

    [vechten vechten kom maar op]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MisPattinson schreef:
    Bella
    Bella het spijt me' zei Carmen. Ik keek haar Bitchie aan en negeerde haar. Ik kon het haar gewoon niet vergeven. Ik draaide weer naar Lucy.

    [Nounou Bells, bitchie hoor!]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    [Oww Leave is weg ik dacht al wat duurt het lang :3 Stiekem is dat vechten best wel leuk hé. Echt veel gevechte delaatste tijd :3 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [yep tog leuk:P:P:P owee als lucy nee zegt dan tsjaa


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    LostPromises schreef:
    [Oww Leave is weg ik dacht al wat duurt het lang :3 Stiekem is dat vechten best wel leuk hé. Echt veel gevechte delaatste tijd :3 ]

    [haha :D]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Lucy.
    Ik was gestopt met gillen en voelde me lichter. 'Lucy gaat alles wel?' Hoorde ik in de verte. Ik probeerde mijn ogen open te doen, maar ze leken wel vastgeplakt. 'Lucy gaat het?' Zei de stem in paniek. Een wit licht omringde me. In mijn hoofd schoot 1 ding. Ben ik dood? (dat is ze niet ze doet haar ogen open)


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Carlisle
    Ik kon hem niet aan de pijnmedicatie leggen omdat het vanwege zijn weerwolf zijn meteen weer oploste in het bloed en dat vond ik vreselijk.
    "Jacob, luister, je mag niet bewegen. Je botten zijn zo weer genezen, maar als je beweegt dan groeien ze verkeerd aan." zei ik, hopelijk streng genoeg.
    Ik pakte het stevigste verband wat ik kon vinden en bond dat zo strak mogelijk om Jacobs middel heen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    -Carmen-
    Bella keek me bitchie aan en negeerde me. Ik gaf het op en rende terug naar Villa Cullen. Quil gromde en trilde terwijl Jake moeite had met ademen. Arme jongen. "Kan ik helpen?" vroeg ik aan Carlisle.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    bella
    Ik keek naar Lucy. Even leek het alsof ze droomde maar ze had haar ogen open. 'L-lucy?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [LostPromises: je bent gewoon van de gevechten jij 8D]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Door het strake verband werd ademen nóg moeilijker. Ik had het gevoel dat mijn gezicht blauw werd en hapte naar adem. Mijn lichaam schokte en alles trilde, of.. Was ik het die trilde? -Jake-

    Carlisle
    "Kan ik helpen?" vroeg Carmen die naast me kwam staan.
    Ik schudde mijn hoofd.
    "Je kunt niet helpen met Jacob, maar je kunt wel gaan kijken of er meer gewonden zijn. Ik weet niet wie er allemaal betrokken waren in het gevecht, maar ik kan nu even niet weg. Zou je dat voor me willen doen?" Ik keek haar even recht aan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen