• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Claire = Leave
    Alice = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.


    REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 19:20 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    bella
    Iedereen was weg en ik stond met Lucy in mijn armen. Misschien werd ze mijn dochter. Iedereen die haar ooit pijn zal doen zal met mij te krijgen dacht ik woedend terwijl ik aan Carmen dacht. Haar moest ik nog van een paar armen verlossen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [@Caine Stiekem wel ja :3]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    -Carmen-
    Opeens begon Jacob te trillen. "Help me even hem stil te houden!" gebood Carlisle me. Ik pakte Jacob bij zijn schouders vast en duwde hem terug de kussens in. Quil veranderde terug en pakte Jake's benen.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Carlisle
    "Jacob, luister naar me, je kunt nu niet veranderd, dan kunnen je ribben zo ver breken dat ze los zitten, oké? Dat kan je dood worden. Kalmeer. Denk aan Nessie. Kalmeer."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    bella
    'Lucy wil je mijn....'mijn stem stierf weg. Lucy spartelde weeri n mijn armen en liep blauw aan. 'Help Carlisle' gilde ik in paniek zo snel mogelijk rende ik naar het huis


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nessie! Mijn ademhaling werd sneller en ik begon te hyperfentileren. Ik doe dit voor Nessie. Hield ik mezelf voor en deed mijn best om te kalmeren en niet terug in een wolf te veranderen. -Jake-

    -Quil-
    Carlisle probeerde Jake te kalmeren. "Carmen, ga!" Carmen knikte even en liet Jake los. Carlisle nam haar positie over. "Ik zal de gewonden naar je toesturen, Carlisle, maar ik kom niet meer terug. Ik ga naar Tanya. Weet je waar ze is?" "Waarschijnlijk nog bij Stefan." Carmen liep even naar Carlisle en gaf hem een knuffel. Voorzichtig liep ze naar mij en gaf me ook een snelle knuffel. Ze was zo koud dat ik rilde, en zij blies tegen haar armen aan. "Je bent te warm" lachte ze. "En jij te koud." Ze grinnikte en gaf Jake een aai over zijn haar. "Zorg goed voor Nessie, en zeg haar dat ik langs ben geweest." Ze wilde net naar buiten rennen toen Bella naar binnen stormde, met een blauwaangelopen Lucy

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 20:09 ]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    bella
    Even keek ik op naar Jake. 'Carlisle help haar' riep ik uit. Hij duwde me even aan de kant. Ik trok hen van Jake en duwde Lucyin zijn armen. 'Bella even Jake oke?' hi jkeek me boos aan. 'Nee Lucy is belangrijker' zei ik boos


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [bella =
    -bitch
    -ego
    -raar
    - misvormd
    - denkend dat ze alles is
    ____________________________________________________________________
    daarom vind ik har zo leukxD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ Is het goed als ik Nessie ga spelen want die plek stat open en ik heb het ook al gevraagd in het rollen topic maar Jirachi is off.]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    -Quil-
    Nu hield ik het echt niet meer. Ze was verdomme verliefd geweest op Jacob, en nu behandelde ze hem als oud vuil! Ik scheurde uit mijn mensenvorm en viel Bella aan. Carmen draaide zich om en hielp me.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Carlisle
    "Goed dan. Bella, probeer Jacob te kalmeren, jij kunt dat, dan zorg ik voor Lucy."
    Ik nam Lucy van haar over en zag dat ze nog steeds bijna niet kon ademen.
    Ik besloot dat het kunstmatig moest gebeuren en duwde een slangetje door haar luchtpijp waardoor ze weer gewoon kon ademhalen, maar het niet zelf hoefde te doen. Nu was ze even veilig.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Waar is Edward? (huil) Hij moet Bells even kalmeren, dan kan Carmen weg ;D]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Er werd gescheeuwd en gegromd. Ik kon niet zien wat er was maar de pijn bereikte een hoogtepunt. Ik gaf een gil en sleog dubbel. De weinige hoeveelheid lucht die ik nog hade werd uit mijn longen geslagen. -Jake-

    Bella
    Quil veranderde in een wolf en samen met Carmen vielen ze me aan. 'doe niet zo stom bella' riep Carmen. Woedend stormde ik op haar af en trok een arm ervan af. Ik genoot van het gegil. Toen voelde ik een gewicht op me en werd plat gedruckt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan