• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Claire = Leave
    Alice = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.


    REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 19:20 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    -Quil-
    Carmen was in gesprek en Bella vloog haar zowat aan om de telefoon te grijpen. Ik grinnikte zachtjes, maar Jake keek me waarschuwend aan. Ik focuste me weer op het kleine meisje in mijn armen en praatte zachtjes op haar in. "Hou vol meisje, het komt wel goed." Carmen stond opeens naast me en veegde vertederd wat zweetdruppeltjes van haar voorhoofd. Voor een bloedzuiger viel ze best mee, net als de Cullens.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    [@ Melodies Alvast gefeliciteerd <3]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Elena
    Pas na een tijdje hoorde ik de bel en liep naar de deur, mijn ogen werden groot toen ik de toegetakelde Embry zag. Geschrokken sloeg ik mijn hand voor mijn mond. 'Wat is er gebeurt!' Stootte ik uit.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sam Uley
    Na een behoorlijke tijd gewandeld te hebben, plofte ik uitgeput neer tegen een boom. Ik was nu echt uitgeput, mijn ogen zakten steeds dicht en mijn hoofd leek uit elkaar te knallen.
    Ik ging hier rusten. Hier en nu.
    Ik liet mezelf opzij glijden tot ik op heerlijk zacht mos lag en sloot mijn ogen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Jake and Heidi are back! Tell me where i can fit in?]

    Embry
    Ik zette een glimlach op mijn gezicht.
    'Ruzie met Sam. Het liep een beetje uit de hand.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    TheDirection schreef:
    [Jake and Heidi are back! Tell me where i can fit in?]

    [Jake is bij de Cullens thuis, samen met Quil, Carmen, Bella en Lucy. Je troost op dit moment Bella.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Sammiejlove schreef:
    (...)
    [Jake is bij de Cullens thuis, samen met Quil, Carmen, Bella en Lucy. Je troost op dit moment Bella.

    [ben zielig]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    -Carmen-
    Bella gaf me het mobieltje terug en liep weer naar die Jake. "Als ik nu het vliegtuig pak, kan ik er pas op zijn vroegst morgenavond zijn, dus sneller kan ik niet, ook niet als ik ren, maar ik kom zo snel mogelijk, oké? In de tussentijd moeten jullie haar proberen zo stabiel mogelijk te houden. Let op haar hartslag, bloeddruk en ademhaling en zorg dat het vochtgehalte op peil blijft. Ik kom eraan," zei Carlisle. "Prima." Ik hing op. "Hij is hier morgenavond, met geluk. We moeten haar hartslag, ademhaling en bloeddruk in orde houden." Quil, geloof ik, voelde meteen haar pols. "Dit is niet goed."


    We're all mad here. You'll fit right in.

    bella
    'wat dan pas' riep ik boos uit/.k keek even hoe Carmen zweetdruppels afveegde. . Ik liep naar Lucy toe. Mijn hand legde ik voorzichtig op haar wang en pakte haar hand zodat ze het minder warm had. Toen ze het koud kreeg wou ik een deken. maar ik kon haar niet alleen late. 'Jake deken' beviel ik hem

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 19:12 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lucy [Ik ga nu bijna dood dus kan niet opeens mijn ogen open dus heb een soort van "Nachtmerrie waar ik vecht tegen de dood:)]
    Ik vocht tegen het zwarte. Overal om mij heen was zwart. Angst vulde mijn lichaam en tranen dwarrelde over mijn ogen. 'Iemand help me.' Piepte ik, maar het enige wat er uit mijn mond kwam was gemurmel wat onhoudbaar was. Ik begon te snikken en viel door mijn knieën. Een pijnscheut ging opeens door mijn hart en door mijn hoofd. Ik viel haperend naar adem op de grond. Een gil dat duidelijk hoorbaar was maakte mijn hartstilstand stoppend mijn hard begon na de gil weer snel te kloppen (10 seconde klopte mijn hart niet meer). Ik begon te spartelen (Ook in de armen van wie mij vast heeft en de gil was ook te horen). De pijn was hevig door mijn borst en mijn hoofd (geen vampierbeet, maar tegen de hartaanval) ik probeerde adrenaline aan te maken door te gillen. Wat ook werkte.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    [Zeg, wie spreekt mij (Jennifer) aan op het strand? *trekt pruillipje* Ik wil ook vanuit haar standpunt verder kunnen gaan. Ze is op First Beach :)]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Ik schrok van de dwingende toon van bella maar gaf hij toch de deken aan. "Hier." Zei ik zachtjes. Ik voelde me totaal niet op mijn gemak. Maar ik was niet vanplan dat te laten zien. -Jake-

    [Lauraaa, verander Tanya even in Alice :A. Oh, en Claire in Leave, en Renesmee weg :A. Wie heeft Alice nodig?]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    bella
    Plots verschenen er tranen en mumelde ze wat. Ze snikte en haar knieen bewogen raar. Ze viel uit Quils handen. Ze gilde hart en haar hard deed raar. Quil pakte ahar weer en ze begon te gillen. Verschrikt keek ik naar haar. Ik begon weer te snikken. Ze moest dit overleven. 'Lucy als je het overleeft heb je ouders. doe het voor mij ik hou van je' het laatste kwam er zacht uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan