• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Claire = Leave
    Alice = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.


    REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 19:20 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Alice
    Geschrokken kwam ik aanlopen naar de woonkamer. Ik rook de wolvenstank, en keek vol afschuw, maar positief naar het meisje.
    'Wie is dát?' vroeg ik. Ik wees naar het meisje.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [alice heb je het over lucy of niet]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MisPattinson schreef:
    [alice heb je het over lucy of niet]


    [Jup]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    -Quil-

    "Wat boeit zo'n arm nou?" vroeg ik geïrriteerd. "Zo'n meisje is toch veel belangrijker?!" Jacob keek me giftig aan. Carmen schoot de kamer uit en kwam terug met spulletjes. Ze verzorgde Jake's arm. Jake keek even dankbaar haar aan, maar keek toen bezorgd naar buiten. "Wat scheelt er?"
    Opeens kwam Alice de kamer binnen gedanst. "Wie is dat?!"

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 19:26 ]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    [even douchen brb :3]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    bella
    Alice kwam binnen 'wie is Dat?' ze keek naa rLucy. 'Dat is een meisje die hier dood ligt te gaan omdat Carlisle niet komt'zei ik giftig. De andere keken me aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    "Moet ik jou arm ook even breken zodat je het kan voelen?" Gromde ik zachtjes. Ik meende het niet, dat wist hij ook wel. Ik ging op mijn hurken voor Lucy zitten en keek naar haar. Ik werd eerlijk gezegt een beetje high van Alice haar lucht -Jake-

    -Carmen-
    Ik kon mijn oren niet geloven. "Bella! Doe normaal! Carlisle was dingen aan het regelen met Stefan, en komt hier zo snel mogelijk heen!" Ik glimlachte naar Alice. "Hey Alice."


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Carlisle
    Het duurde eeuwen voor het vliegtuig eindelijk geland was, maar ik sprong er meteen uit zodra ik de kans kreeg en rende het laatste stuk naar Forks, dat ging sneller dat enig ander vervoer.
    Ik zag Villa Cullen in de verte al en toen ik de woonkamer binnen stond, zag ik een stel kippen zonder kop rondrennen. Allemaal in paniek.
    "Oké en nu iedereen KALM! En één iemand gaat mij vertellen wat er met dit meisje aan de hand is en waarom. Rustig, alsjeblieft."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Was eten, bew ;']]

    Elena
    Ik knikte. 'Je botten zijn verkeerd gegroeid, en je hebt wonden die moeten worden schoongemaakt. Embry ik verlies je nog eens.'' Verzuchtte ik nogsteeds bezorgd.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    bella
    Bella! Doe normaal! Carlisle was dingen aan het regelen met Stefan, en komt hier zo snel mogelijk heen!" riep carmen en keek boos naar me. 'Heb jij ooit moedergevoelens gehad nee dus houd je mond' Ik keek boos. Jake was boos op Quil merkte ik.Ik keek naar Lucy die wer aan het spartelen was.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    -Carmen-
    Ik hervond mezelf en vloog Carlisle aan. "Je bent er!" In een razend tempo begon ik alles uit te leggen, zo snel dat ik mezelf niet kon verstaan. Hij knikte en knielde neer naast het kleine weerwolvenmeisje


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Lucy.
    De pijn was even gestopt, maar toen begon ik weer met gillen en spartelen(te horen n te zien in de mensenwereld). Wat gebeurde er met mij. Ik zag nog niets rond mij. Waar was ik waarom was er niemand bij me. Het gillen ging maar door door de pijn in mijn hart benen armen en hoofd.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    bella
    Eindelijk kwam Carlisle en ik zuchte. Carmen legde alles uit en hij knielde bij Lucy. 'Waarom moest het zo lang duren dat arme kind vecht voor haar leven en wat doet meneertje even rustig vliegen' ik wist dat ik onredelijk was maar het moest gewoon voor lucy


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    bella
    PLots begon ze weer te spartelen en te gillen. 'Carlisle doe iets' riep ik. carmen keek me boos aan. 'doe eens normaal' Ik pakte haar avst en smeet haar weg.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan