• ...naar jullie namen. Doordat Alwin laatst verkondigde dat zijn eerste naam Richard is een zijn tweede naam Alwin, vroeg ik me af hoe dat bij jullie zit. Hebben jullie ook een tweede naam, of doopnamen? Misschien helemaal niks?
    Sorry, ik ben gewoon gek op namen, hihi. Mijn doopnamen zijn Therèse Maria. Don't laugh because of it. Dit is omdat mijn peettante Reezy heet en mijn beide oma's hadden ook Maria als doopnaam. Dus, nu is het jullie beurt.
    :W

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 18:07 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Rebecca Anna Joëlle (:


    Opgeven is geen optie.

    Nee, gewoon Rosa. Al zal het wel leuk zijn om Rosa Hermione Luna -achternaam- te heten ofzo.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ine Marieke (krul)


    Never run out of reasons to smile...

    Colibre Helena Popovic Braak.

    Et, mijn hele naam voluit.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Selina Maria Janssen.

    Ik heb echt een hele lange naam. Just Kidding.
    Ik heet gewoon Sarita Schneider


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lisette (komt van Elisabeth/Liz) Melody (geen idee) Rebecca (geen idee ;D) *achternaam*


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    just Charissa

    Nope


    No growth of the heart is ever a waste

    Kato Floris Fien. :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik heb geen echte doopnamen, omdat ik niet gedoopt ben :'D Maar ze hebben me wel een soort gelijke namen gegeven, maar ik ben even de naam kwijt van hoe ze het noemde x']
    Iniedergeval: Adriana Marie Elisabeth. Maar eigenlijk heet ik gewoon Amber :Y)


    Inspiration can hit you any time

    gewoon Sanne hihi.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Sarah Julia < Langeachternaam >


    i put the fun in funeral

    Alleen Sanne :/


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Anna Cornelia Jacoba, weh het is te erg voor woorden. Het gekke is dat ik gewoon Sanne heet, maar mijn échte naam dat is.


    Big girls cry when their hearts are breaking