• ...naar jullie namen. Doordat Alwin laatst verkondigde dat zijn eerste naam Richard is een zijn tweede naam Alwin, vroeg ik me af hoe dat bij jullie zit. Hebben jullie ook een tweede naam, of doopnamen? Misschien helemaal niks?
    Sorry, ik ben gewoon gek op namen, hihi. Mijn doopnamen zijn Therèse Maria. Don't laugh because of it. Dit is omdat mijn peettante Reezy heet en mijn beide oma's hadden ook Maria als doopnaam. Dus, nu is het jullie beurt.
    :W

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 18:07 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Dursley schreef:
    Mijn naam is gewoon Susan Maartje, meer namen heb ik niet. Lekker makkelijk. :'D


    Where words fail, music speaks

    Kim :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Lotte Margareta Adriana. Die laatste twee zijn mijn doopnamen, ik ben vernoemd naar mijn oma's.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Bo Lynn + achternaam

    1st name = Christopher
    2d name = Peter D:


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Annick Anaïs ^^


    Life is hard and then we die

    Hooligan schreef:
    (Elke dag lees ik de naam Alwin wel hier op Q, en ik word er chagrijnig van, want de jongen waarop ik stront verliefd ben heet Alwin.)
    Uhm, -roepnaam- Maria Florentina Cornelia -achternaam-


    Heb ik een aanbidder? :P

    Ik had niet eens gemerkt dat ik overal genoemd werd... D:

    Ik voel me trouwens vereerd dat er een topic over me is gemaakt :Y)

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 19:18 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    yvonne maria wilhelmina antooneta en mn achternaamxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Heb ik een aanbidder? :P

    Ik had niet eens gemerkt dat ik overal genoemd werd... D:

    Ik voel me trouwens vereerd dat er een topic over me is gemaakt :Y)


    Het gaat niet over jou, you wish. Door jouw opmerking herinnerde ik me alleen ineens dat ik dat wilde vragen.(joehoe)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    gewoon Thijs :3


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Reseda schreef:
    (...)

    Het gaat niet over jou, you wish. Door jouw opmerking herinnerde ik me alleen ineens dat ik dat wilde vragen.(joehoe)


    Tsk tsk, ik heb heus wel door dat je deze topic alleen maar hebt gemaakt als een wanhopige schreeuw om mijn aandacht (cool)


    quidquid excusatio prandium pro

    gewoon Laura


    Ex astris, sciencia

    Valeria Azure Achternaam.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Tsk tsk, ik heb heus wel door dat je deze topic alleen maar hebt gemaakt als een wanhopige schreeuw om mijn aandacht (cool)


    Demm, je hebt me door. Maar nu het gelukt is, mag je weer verder gaan met je leven en dan doe ik dat ook. Mijn droom is nu namelijk uitgekomen: De almachtige Alwin heeft gereageerd op een van mijn topics. Hallelujah!


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Astrid Catherine, aangenaam (: