• ...naar jullie namen. Doordat Alwin laatst verkondigde dat zijn eerste naam Richard is een zijn tweede naam Alwin, vroeg ik me af hoe dat bij jullie zit. Hebben jullie ook een tweede naam, of doopnamen? Misschien helemaal niks?
    Sorry, ik ben gewoon gek op namen, hihi. Mijn doopnamen zijn Therèse Maria. Don't laugh because of it. Dit is omdat mijn peettante Reezy heet en mijn beide oma's hadden ook Maria als doopnaam. Dus, nu is het jullie beurt.
    :W

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 18:07 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Anneke
    Doopnaam: Annemarthe =3


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Gewoon Kiana (krul)


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Reseda schreef:
    (...)

    Dat snap ik wel, ja. Ik ken iemand met de achternaam Haarselhorst van den Goorbergh, dat schrijft ook niet echt lekker.:W


    ghehe ik heb ooit eens op een examen Em geschreven, gewoon omdat iedereen me zo noemt >< Maar dat is best een lange achternaam O.o


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik heb er maar één endat is Esra :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Samira Petronella Adriana Maria.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Pemberley schreef:
    (...)

    ghehe ik heb ooit eens op een examen Em geschreven, gewoon omdat iedereen me zo noemt >< Maar dat is best een lange achternaam O.o


    Klopt, hij schrijft meestal gewoon Haarselhorst en dan snappen ze het wel. Maar wanneer je zo´n klassenlijst krijgt dan valt zijn naam heel erg op omdat ie dubbel zolang is dan de andere.:W


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Annemiek + tweede naam + achternaam(:

    And I'm happy with them ^^.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 11:30 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Carola Marianne Drent
    Maar ik word door iederen (including my mom) Caroo genoemd, that's much better! (bloos)
    Echt wil iemand ruilen?(no_chears)

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 11:07 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Esther Elizabeth + een klote achternaam here :)
    T valt me op dat veel mensen hier een naam hebben als: Elizabeth/Eliza/Elisa/Elize/Elise/Lisette/Liz of iets anders wat van Elizabeth komt.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Eileen Gillian +achternaam :'D ik vind me 2e naam niet zo leuk C:.


    Shoganai i ne~