• Hier een algemeen topic.
    Wie gaat er aan mee doen?
    Laat hier jezelf horen.
    Hier mag alles geplaatst worden over the voice kids!

    Bericht uit een ander topic wat hier ook voor kan gelden:Voor iedereen die misschien mee wilt doen maar te onzeker is, kun je hier een filmpje plaatsen met jouw zangtalent in de hoofdrol.
    Wees niet bang. Alles zal eerlijk beoordeeld worden en zo helpen we de mensen die echt zeker kunnen zijn over de streep te trekken.

    Je mag altijd je mening geven, maar dit gaat wel om onzekere mensen met gevoelens. Het is niet de bedoeling dat je mensen helemaal gaat afkraken.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 16:02 ]


    Where words fail, music speaks

    LittleTear zei op 26 okt 2011 - 20:09:

    Kreacher schreef:
    (...)
    Dat is een best wel moeilijk nummer, volgens mij...
    Wil je een filmpje sturen waarbij je zingt? Ben benieuwd



    ik mag misschien zo mijn moders laptop met webcam lenen dus zet ik hem er misschien op Hoop dat het kan
    xxxx


    Okee ;)


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Kreacher schreef:
    Kreacher schreef:
    (...)
    Dat is een best wel moeilijk nummer, volgens mij...
    Wil je een filmpje sturen waarbij je zingt? Ben benieuwd



    ik mag misschien zo mijn moders laptop met webcam lenen dus zet ik hem er misschien op Hoop dat het kan
    xxxx



    Okee ;)

    hij komt er vandaag op ergens in de middag :D zou je me dan kritiek willen geven? :D


    I'm finally back, Finally after a Year break

    LittleTear zei op 28 okt 2011 - 9:20:

    Kreacher schreef:
    Kreacher schreef:
    (...)
    Dat is een best wel moeilijk nummer, volgens mij...
    Wil je een filmpje sturen waarbij je zingt? Ben benieuwd



    ik mag misschien zo mijn moders laptop met webcam lenen dus zet ik hem er misschien op Hoop dat het kan
    xxxx



    Okee


    hij komt er vandaag op ergens in de middag zou je me dan kritiek willen geven?


    is goed! =)


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Te oud. Al kan ik wel zingen..


    I was an angel living in the garden of evil

    Set Fire To The Rain. Adele Gecoverd by Moi.


    Wat vind je ervan? Heb je kritiek Plz meld het dan kan ik mezelf alleen maar verbeteren.
    Ik heb dit naar The Voice opgestuurd heb ik een kans om door te gaan?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    LittleTear schreef:
    Set Fire To The Rain. Adele Gecoverd by Moi.

    Wat vind je ervan? Heb je kritiek Plz meld het dan kan ik mezelf alleen maar verbeteren.
    Ik heb dit naar The Voice opgestuurd heb ik een kans om door te gaan?


    Echt heel mooi! Ik zou je capuchon alleen afzetten (: & je moet goed letten op je timing. Mijn complimenten! ;D


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    MustacheMe schreef:
    (...)

    Echt heel mooi! Ik zou je capuchon alleen afzetten (: & je moet goed letten op je timing. Mijn complimenten! ;D
    Ik had BadHairday dus vandaar had ik me muts op xD Thx echt bedankt voor je commentaar


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mooi!


    Where words fail, music speaks

    Failhare schreef:
    Mooi!

    Geen Kritiek? Kan ik niets beter doen?
    En denk je dat ik door ga naar de blind auditions?
    Thx voor je commentaar
    Xx Een zenuwachtige Celine


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik vind het wel een goede 'auditie', alleen heb ik het idee dat je een beetje knijpt met je stem, maar dat kan ook aan mij liggen.
    Verder vond ik hem goed! <3
    btw, ik zou idd wel je muts afzetten xD Als je een bad hair day hebt, kan je altijd ff je haar onder water houden, meestal zit het daarna wel weer goed.. iig, als ik het doe wel.. :Y)


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    De webcam heeft ook wel een beetje tegengewerkt enzo xD mijn stem klinkt eigelijk veel 'Mooier'
    Denk je dat ik door kan gaan naar de BlindAuditions?
    Xxx Een zenuwachtige Celine


    I'm finally back, Finally after a Year break

    LittleTear zei op 29 okt 2011 - 12:18:

    De webcam heeft ook wel een beetje tegengewerkt enzo mijn stem klinkt eigelijk veel 'Mooier'
    Denk je dat ik door kan gaan naar de BlindAuditions?
    Xxx Een zenuwachtige Celine

    tja, daar zou ik geen antwoord op kunnen geven, aangezien ik niet weet wie er nog meer meedoen, en hoe goed die allemaal zijn... Maar ik denk wel dat je kans maakt =)


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    een hele goede vriendin van mij doet er aan mee en ik hoop dat ze doorgaat
    hier is haar filmpje


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Oke ik heb hier een stukje waarin ik zing, mn webcam was btw dood. ;$ Kunnen jullie ff zeggen wat jullie ervan vinden please? Het is niet perfect ik weet haha maar goed. Ik ben namelijk echt onzeker enzo. ;p xx


    The sun will rise and we will try again.

    Ik doe niet mee, ik kan niet zingen. En zelfs al kon ik zingen alsnog niet. Ik vindt dat het idee van The Voice te veel wordt uitgemolken. -The Voice Real Life, The Voice Kids-


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein