• Hier een algemeen topic.
    Wie gaat er aan mee doen?
    Laat hier jezelf horen.
    Hier mag alles geplaatst worden over the voice kids!

    Bericht uit een ander topic wat hier ook voor kan gelden:Voor iedereen die misschien mee wilt doen maar te onzeker is, kun je hier een filmpje plaatsen met jouw zangtalent in de hoofdrol.
    Wees niet bang. Alles zal eerlijk beoordeeld worden en zo helpen we de mensen die echt zeker kunnen zijn over de streep te trekken.

    Je mag altijd je mening geven, maar dit gaat wel om onzekere mensen met gevoelens. Het is niet de bedoeling dat je mensen helemaal gaat afkraken.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 16:02 ]


    Where words fail, music speaks

    Wie zijn eigenlijk de juryleden? Ik neem aan dat dat niet dezelfde zijn als bij de 'echte'


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Atropos zei op 23 okt 2011 - 19:47:

    Wie zijn eigenlijk de juryleden? Ik neem aan dat dat niet dezelfde zijn als bij de 'echte'

    Ik denk dat dat pas bekend wordt gemaakt bij de audities. Bij popstars en zo weet je het al van tevoren, aangezien dat al op tv is geweest, maar dit is er voor de eerste keer, toch?
    Maar idd, ik denk niet de 'echte', want die zijn dan veel te streng xD

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 19:51 ]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Haha, ik wil hier wel een keer een filmpje plaatsen van mij aan het zingen maar ga niet mee doen :')


    Not all those who wander are lost.

    Kreacher schreef:
    (...)
    Ik denk dat dat pas bekend wordt gemaakt bij de audities. Bij popstars en zo weet je het al van tevoren, aangezien dat al op tv is geweest, maar dit is er voor de eerste keer, toch?
    Maar idd, ik denk niet de 'echte', want die zijn dan veel te streng xD

    Gheghe, jammer. Ik hoop niet dat bijvoorbeeld Ralf in de jury zit ofzo (;


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Atropos schreef:
    (...)
    Gheghe, jammer. Ik hoop niet dat bijvoorbeeld Ralf in de jury zit ofzo (;


    xD, Anna en Senna


    Firm believer of all that is magic

    Geniusferb zei op 23 okt 2011 - 19:57:

    Atropos schreef:
    (...)
    Gheghe, jammer. Ik hoop niet dat bijvoorbeeld Ralf in de jury zit ofzo (;




    , Anna en Senna

    xD Nee, dat zou ik ook niet willen... =S En ik denk niet dat ze die twee meiden in de jury gaan zetten, ze hebben dan misschien gewonnen met het jsf, maar ik weet niet of ze zo heel goed kunnen jureren.... ik denk dat kinderen medelijden gaan hebben of zo.... En ze hebben denk ik nog niet zulke goede oren voor wat vals/onzuiver is en niet.. :8 Ik denk wel dat het jong-volwassenen zijn minimaal(minimaal qua leeftijd)


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Nebraska schreef:
    Haha, ik wil hier wel een keer een filmpje plaatsen van mij aan het zingen maar ga niet mee doen :')


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Lol, mijn zusje heeft besloten dat ze ook mee gaat doen. Ik verwacht er niet te veel van..


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Uneventful schreef:
    http://tinypic.com/player.php?v=15nr3lx&s=7

    Ik had gewoon niets te doen, ya know.


    Hahahah.
    Omg, je lijkt me echt vet chill om zo mee om te gaan :3


    I never finish anyth

    & Ik heb me ingeschreven. Hahahaha. Ik ga dood. :')


    I never finish anyth

    Ik heb me ook ingeschreven =)


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Ik ga heel miss over een paar dagen ofzo mezelf ook ff op youtube zetten, kijken wat mensen o.a jullie ervan vinden. Ik weet dus niet echt of ik goed genoeg ben mr ja. (:


    The sun will rise and we will try again.

    Stray schreef:
    Ik ga niet meedoen. Ik ben te oud (: Dat klinkt bejaard. en kan simpelweg niet zingen.


    There's a star in you.. RIP Campbell

    tot waarneer kan je je inschrijven? wat ik wil meedoen, maar de laptop met webcam wordt gemaakt en ik kan dus geen filmpje waarmee ik zing opnemen D: Help me en o ja de foto camera's doen het ook opeens niet meer dusi k kan niets insturen What To Do???
    iemand raad voor mij? :D
    Xxxx Celine


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Kreacher schreef:
    (...)
    Dat is een best wel moeilijk nummer, volgens mij...
    Wil je een filmpje sturen waarbij je zingt? Ben benieuwd :$

    ik mag misschien zo mijn moders laptop met webcam lenen dus zet ik hem er misschien op Hoop dat het kan :D
    xxxx


    I'm finally back, Finally after a Year break