• Ik heb echt een voeten fobie. Vind het gewoon vreselijk vieze dingen :'D Niemand mag aan mijn voeten komen en ik kom liever ook niet aan die van anderen. Het is dat ik de mijne zelf nodig heb..
    Maar nu heb ik al een hele tijd pijn bij mijn teennagels, als ik ergens tegenaan stoot voel ik het 2 dagen erna nog :W Dus ik moet van mijn moeder naar de dokter maar ik wil niet haha. Heb beloofd dat als zij belt voor een afspraak dat ik heen ga.

    Maargoed, nu vraag ik me af of mensen hier ook een voeten fobie hebben? (bloos)


    -

    ik vind mijn voeten juist leuk! ik heb alleen een fobie voor de voeten van mijn oma, die zitten gewoon vol met eelt.
    ik heb trouwens het wereldrecord "de langste tenen." ik heb echt hele lange tenen.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 23:24 ]


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    dependable schreef:
    ik vind mijn voeten juist leuk! ik heb alleen een fobie voor de voeten van mijn oma, die zitten gewoon vol met eelt.:O

    Gadverdamme.. dat hoef ik écht niet te weten :'D


    -

    Ik kende ooit iemand met een voeten fetisch. (cat) Juist het omgekeerde dus :'D

    Maar ik weet niet. Voeten geven me geen speciaal gevoel ^^

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 23:07 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik vind voeten ook echt vieze dingen, dus je bent niet alleen ;D

    Ik kreeg het nadat ik een video zag van een koppel die elkaars voeten aflikte. En nu, als iemand me al even aanraakt met zijn/haar blote voet flip ik. e_o


    We bring our sons up to get gunned down.

    Maeleena schreef:
    Ik kende ooit iemand met een voeten fetisch. (cat) Juist het omgekeerde dus :'D

    Maar ik weet niet. Voeten geven me geen speciaal gevoel ^^


    Ik heb zelf een hele lichte voeten fetisj. Ik aanbid ze niet of wil er niks mee doen, maar ik kan sommige voeten gewoon echt heel erg mooi vinden. Vooral als een vrouw gewend is op hele hoge hakken te lopen. Waarbij ik voor het laatste deel, de hoge hakken dus, een nog veel grotere zwak heb. (krul)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Infineit schreef:
    Ik kreeg het nadat ik een video zag van een koppel die elkaars voeten aflikte. En nu, als iemand me al even aanraakt met zijn/haar blote voet flip ik. e_o

    Iel, hoe kwam je bij dat filmpje? D:


    Ik wil een tuin vol egels

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Ik heb zelf een hele lichte voeten fetisj. Ik aanbid ze niet of wil er niks mee doen, maar ik kan sommige voeten gewoon echt heel erg mooi vinden. Vooral als een vrouw gewend is op hele hoge hakken te lopen. Waarbij ik voor het laatste deel, de hoge hakken dus, een nog veel grotere zwak heb. (krul)

    Nanc, kap ermee! :'D


    -

    Ik vind voeten van andere mensen écht niet leuk. Maar die van mij verzorg ik wel graag enzo. ^^
    Waar ik echter niet tegen kan is als er iets tussen mijn tenen komt, ik krijg meteen krampen. :s


    Where there is a sea there are pirates...

    mijn zus xd


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Genius schreef:
    (...)
    Nanc, kap ermee! :'D


    Wat? Het is heus niet dat ik op voeten van mensen let ofzo hoor (behalve voor schoenen misschien dan :'D). Maar vooral op foto's kan het me soms ineens opvallen. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Wat? Het is heus niet dat ik op voeten van mensen let ofzo hoor (behalve voor schoenen misschien dan :'D). Maar vooral op foto's kan het me soms ineens opvallen. :'D

    Hoe kan je voeten nou leuk vinden (no_chears)


    -

    Ja ik heb ook een hekel aan voeten, bah


    As travars

    Genius schreef:
    (...)
    Hoe kan je voeten nou leuk vinden (no_chears)


    I dunno, snap jij hoe het menselijke brein echt werkt? Ik namelijk niet altijd. :')
    Meeste zijn ook stom, maar er zijn genoeg uitzonderingen. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik word helemaal gek als iemand me aanraakt met een voet iewl.