• Ik heb echt een voeten fobie. Vind het gewoon vreselijk vieze dingen :'D Niemand mag aan mijn voeten komen en ik kom liever ook niet aan die van anderen. Het is dat ik de mijne zelf nodig heb..
    Maar nu heb ik al een hele tijd pijn bij mijn teennagels, als ik ergens tegenaan stoot voel ik het 2 dagen erna nog :W Dus ik moet van mijn moeder naar de dokter maar ik wil niet haha. Heb beloofd dat als zij belt voor een afspraak dat ik heen ga.

    Maargoed, nu vraag ik me af of mensen hier ook een voeten fobie hebben? (bloos)


    -

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Hehehehe

    Mijn moeder gaat al naar bed toe nu. En ik slaap op mijn oude kamer vanwege veranderingen in mijn andere kamer. Mijn oude kamer ligt naast die van haar. En nu gaat ze alvast het licht in die slaapkamer aandoen zodat er wat licht is als ik naar boven ga :'D


    -

    Schaam jij je niet voor jezelf? :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik heb een keer een jongen ontmoet die had precies het omgekeerde. Hij praatte steeds over voeten en hij wou ze ook steeds aanraken. Dat was echt... raar, haha.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dehumanized schreef:
    Schaam jij je niet voor jezelf? :'D

    Ieder heeft z'n angsten. Kan er niks aan doen dat ik de mijne combineer en dan extra bang wordt. En als je me daarom uitlacht dan maar (bloos) Ben ook maar een mens.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ieder heeft z'n angsten. Kan er niks aan doen dat ik de mijne combineer en dan extra bang wordt. En als je me daarom uitlacht dan maar (bloos) Ben ook maar een mens.


    Nee hoor, ik plaag je alleen graag. :'D
    (wedding)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Nee hoor, ik plaag je alleen graag. :'D
    (wedding)

    Nou voor het geval je wil weten hoe ik me nu voel: onwijs bang en ik maak geen grapje :'D Geestelijk ben ik nog 5 haha


    -

    Ingegroeide teennagels. Dat denk ik dat je hebt.
    Ik heb enorm brede voeten (lees: zwemvliezen), máár ik kan wel HEEL hard erdoor zwemmen. Je hebt mensen met een voetenfetisj, niet aan mij besteed.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    Ingegroeide teennagels. Dat denk ik dat je hebt.
    Ik heb enorm brede voeten (lees: zwemvliezen), máár ik kan wel HEEL hard erdoor zwemmen. Je hebt mensen met een voetenfetisj, niet aan mij besteed.

    Dat is zo cool. ö
    En zwem je dan ook bij een club ofzo?


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Dat is zo cool. ö
    En zwem je dan ook bij een club ofzo?


    Nee, ik zwem alleen voor mijn plezier. Geen club :'D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Genius schreef:
    (...)
    Nou voor het geval je wil weten hoe ik me nu voel: onwijs bang en ik maak geen grapje :'D Geestelijk ben ik nog 5 haha


    Daarom is het ook zo leuk ... M'n kinderen zal ik wss. later ook genoeg op de kast jagen als het kan. :'D
    Is bij mij ook altijd gedaan en nog steeds wel eens en er wordt veel om gelachen. Dat soort dingen zijn leuk. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Basecca schreef:
    Ingegroeide teennagels. Dat denk ik dat je hebt.
    Ik heb enorm brede voeten (lees: zwemvliezen), máár ik kan wel HEEL hard erdoor zwemmen. Je hebt mensen met een voetenfetisj, niet aan mij besteed.

    Klopt heb ik ook. Al heel erg lang en ze doen heel zeer maar ja ik wil niet dat de dokter mijn voeten aanraakt :'D


    -

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Daarom is het ook zo leuk ... M'n kinderen zal ik wss. later ook genoeg op de kast jagen als het kan. :'D
    Is bij mij ook altijd gedaan en nog steeds wel eens en er wordt veel om gelachen. Dat soort dingen zijn leuk. :'D

    Hoe kan je dat nou leuk vinden (no_chears)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Klopt heb ik ook. Al heel erg lang en ze doen heel zeer maar ja ik wil niet dat de dokter mijn voeten aanraakt :'D


    Mijn ma heeft het gehad, de spuiten doen ontzettend veel pijn maar het stoten van je tenen is 100000000000000000000000x erger. Geloof me, je gaat hier geen spijt van krijgen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Mijn ma heeft het gehad, de spuiten doen ontzettend veel pijn maar het stoten van je tenen is 100000000000000000000000x erger. Geloof me, je gaat hier geen spijt van krijgen.

    Nee leuk. Dat gedeelte over ontzettend veel pijn spoort me ook niet echt aan :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Hoe kan je dat nou leuk vinden (no_chears)


    Ik houd van leedvermaak. Heb ik van m'n vader en vooral die kant van de familie. :'D
    Dat hebben zoveel mensen toch? Daarbij is het leuk om mensen te plagen.
    Niet zeuren, je weet dat ik het bij iedereen doe. Nu was het jouw beurt weer een keer. 8D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.