• Ik heb echt een voeten fobie. Vind het gewoon vreselijk vieze dingen :'D Niemand mag aan mijn voeten komen en ik kom liever ook niet aan die van anderen. Het is dat ik de mijne zelf nodig heb..
    Maar nu heb ik al een hele tijd pijn bij mijn teennagels, als ik ergens tegenaan stoot voel ik het 2 dagen erna nog :W Dus ik moet van mijn moeder naar de dokter maar ik wil niet haha. Heb beloofd dat als zij belt voor een afspraak dat ik heen ga.

    Maargoed, nu vraag ik me af of mensen hier ook een voeten fobie hebben? (bloos)


    -

    Blegh. Weg die dingen (no_chears) Vooral die van m'n broers en m'n vader. Uwll.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind het ook smerige dingen :'D


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik heb geen mening over voeten. Het zijn gewoon voeten, net als vingers vingers zijn. Vind ze niet vies (zolang ze goed verzorgt worden). Ik ben wel blij dat ik die van Nikki mag aanraken, is een hele eer.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik!
    Eindelijk iemand die het ook vind, iedereen lacht me uit en vind dat ik me aanstel. D:


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik!
    Eindelijk iemand die het ook vind, iedereen lacht me uit en vind dat ik me aanstel. D:

    Lotgenoot!


    En ik heb een beslissing genomen mensen. Morgenvroeg ga ik de dokter bellen want ik heb echt auw (no_chears)


    -

    Mijn beste vriendin heeft een voetfobie. Zelf heb ik er geen last van zolang ze die dingen maar niet onder m'n neus stoppen.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Omg dat heb ik ook xd
    Ik heb echt een hele sterke haat aan voeten ;_; echt eeeeeeeeeeew


    all I want for christmas is a girlfriend

    Agape schreef:
    Ik vind voeten ook echt vieze dingen, dus je bent niet alleen ;D


    Vooral van andere! O.o


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb echt een voeten fobie. Vind het gewoon vreselijk vieze dingen :'D Niemand mag aan mijn voeten komen en ik kom liever ook niet aan die van anderen. Het is dat ik de mijne zelf nodig heb..
    `

    Dit.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.