• Ik heb echt een voeten fobie. Vind het gewoon vreselijk vieze dingen :'D Niemand mag aan mijn voeten komen en ik kom liever ook niet aan die van anderen. Het is dat ik de mijne zelf nodig heb..
    Maar nu heb ik al een hele tijd pijn bij mijn teennagels, als ik ergens tegenaan stoot voel ik het 2 dagen erna nog :W Dus ik moet van mijn moeder naar de dokter maar ik wil niet haha. Heb beloofd dat als zij belt voor een afspraak dat ik heen ga.

    Maargoed, nu vraag ik me af of mensen hier ook een voeten fobie hebben? (bloos)


    -

    Even pesten hoor *O*



    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dehumanized schreef:
    (...)

    I dunno, snap jij hoe het menselijke brein echt werkt? Ik namelijk niet altijd. :')
    Meeste zijn ook stom, maar er zijn genoeg uitzonderingen. :'D

    Ja dat weet ik, zo slim ben ik (wbw)


    -

    Wauw, die zijn mooi! :3


    Where there is a sea there are pirates...

    KUTWIJF hou op ! :'D
    Nu ben ik bang voor bloedende clowns die op blote voeten lopen hahaha


    -

    Captain schreef:
    Wauw, die zijn mooi! :3


    Kijk, dat vind ik dus ook. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik weet iets wat je zeker niet leuk vindt; voeten van ballerina's. Die zijn heel vaak helemaal verminkt.


    Where there is a sea there are pirates...

    Blote voeten vind ik het ergste van allemaal. Voeten in sokken of schoenen vind ik minder erg. (bat)


    -

    Captain schreef:
    Ik weet iets wat je zeker niet leuk vindt; voeten van ballerina's. Die zijn heel vaak helemaal verminkt.


    Dat wel ... Maar ze kunnen zo mooi buigen en staan enzo. ;o


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.



    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Dat wel ... Maar ze kunnen zo mooi buigen en staan enzo. ;o

    Ja, dat wel. Maar als je die voeten gewoon ziet ö die hebben veel littekens, bloed en al die dingen. ):
    Wel jammer.


    Where there is a sea there are pirates...

    Nanc.. why do you hate me (no_chears)


    -

    Captain schreef:
    (...)
    Ja, dat wel. Maar als je die voeten gewoon ziet ö die hebben veel littekens, bloed en al die dingen. ):
    Wel jammer.


    Dat is maar al te letterlijk; Wie mooi wilt gaan, moet pijn doorstaan.

    & Jack, dit is gewoon veel te leuk. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    WHY OH WHY! :'D
    Je hebt echt geen idee hoe bang ik ben om naar boven te gaan zo. Ik neem altijd iets mee wat licht geeft anders ga ik gewoon niet :'D


    -

    Genius schreef:
    WHY OH WHY! :'D
    Je hebt echt geen idee hoe bang ik ben om naar boven te gaan zo. Ik neem altijd iets mee wat licht geeft anders ga ik gewoon niet :'D


    Hehehehe


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Slaap lekker zo! <3






    [Ik hou wel van je hoor, liefje. Echt!]

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 23:34 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.