• Ik zoek story's met onbekende personen.


    (Be)lieve in (you)rself

    Between Saints and Sinners. 130 hoofdstukken, afgelopen.

    Elke story die ik schrijf gaat over onbekende personen, maar ik weet niet van wat voor soort genres je houd?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Not my Body
    (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Perhaps mine?

    En we dansten op gebroken glas.
    Onbekende personen | Drama


    Dit is een verhaal over de dood. En over maskers die zorgen dat we elkaar herkennen. Ik ga je vertellen over struikelen en met je gezicht op de feiten vallen. De feiten die me vertelden wie ik was en wie ik moest zijn. Ze fluisterden woorden in mijn oor die ik niet begreep en ze legden tuinen aan om me erom heen te leiden. Ik zal je vertellen over feiten die me zeiden wat ik werkelijk wilde en om wie ik uiteindelijk echt gaf.
    En langzaam drong het door, het sijpelde mijn verstand in... Hij is dood.
    En hij komt niet meer terug.

    "Mijn blik ging naar de hemel. Ik voelde een zucht over mijn natte huid.
    Ik keek om me heen. Zoveel warme lichamen, bewegend op de maat. Lachend, pratend, gillend van de lol.
    En we dansten. En we dansten. En we dansten op gebroken glas. "


    --

    Vijfentwintig nachten tot de dood.
    Onbekende personen | Fantasy | Avontuur


    Brys en zijn ridders hebben een naam. Ze zouden sterker zijn dan alle andere ridders; hun moed zou groter zijn; hun angst zouden ze lang geleden verloren zijn; en hun zwaarden zouden door het dikste metaal steken.
    Maar dan worden ze er op uitgestuurd met hun grootste en gevaarlijkste opdracht ooit. Zonder veel vertrouwen in de zaak rijden ze weg uit Gerenhir, om de burgers van Erodas te helpen een pijnlijke dood te ontsnappen. De weg, vol gevaren, is lang en als ze aankomen in Erodas blijkt pas hoe ernstig de zaak werkelijk is.
    Een verhaal vol spanning, intriges en geheime romantiek, om een vallende stad van haar ondergang te redden.


    I can't even think straight.



    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?


    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Klik op het plaatje voor de story.

    Misschien dat je dit iets vindt? (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)



    Ze mag dan wel een prinses zijn, haar leven gaat niet over rozen. Ellianys, prinses van het koninkrijk Ambula, zit al twee jaar opgesloten in de toren van het Koninklijk paleis. Haar dagen zijn eentonig en haar activiteiten variëren van uit het raam staren tot haar hofdame pesten. Maar wat als dat saaie, maar rustige leventje ineens verstoord wordt door het nieuws dat ze uitgehuwelijkt is?




    Enjoy ;3


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?


    Walking Barefoot on broken glass
    Hij heeft nog maar 1 hoofdstukje maar daar komt verandering in ;x

    ----


    Loving the enemy
    Alleen dit zijn stand-alone's, en ze zijn in het engels geschreven.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 23:36 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Dehumanized schreef:
    Elke story die ik schrijf gaat over onbekende personen, maar ik weet niet van wat voor soort genres je houd?


    Realistische verhalen

    @Rest : Dankjewel


    (Be)lieve in (you)rself

    Femi heeft eigenlijk niemand meer over.
    Valentijn staat nu met zijn rug tegen de muur.
    Bij Coco groeit er iets in haar buik, en ze weet niet of ze het wil.
    Tony heeft de leraren aan het vloeken, de meisjes aan zijn lippen en de jongens onder de indruk.
    En Felix staat in zijn schaduw.
    Sascha voelt zich nergens meer thuis.
    En terwijl Leo's wereld door pesterijen in elkaar stort,
    Is Nicolas verliefd op de verkeerde persoon.

    Dit is het verhaal van een schijnbaar normale groep tieners, wiens leven niet ver van de hel is. Een achtbaan door liefde, leugens, ruzie en tranen. Met aan het eind van de dag slechts een kleine glimp van hoop aan de horizon.
    ~
    Tell me why
    I don’t like Mondays
    I wanna shoot the whole day down, down, down, shoot it all down.

    - I Don't Like Mondays, by The Boomtown Rats


    I Hate Mondays

    [ bericht aangepast op 28 okt 2011 - 14:58 ]


    Am I gay? I am ecstatic!

    Diary of Dawn
    Mijn nieuwe verhaal
    Hoofdstukjes van minimaal 500 woorden
    Elke dag een hoofdstuk, probeer ik


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one


    Alexis heeft er genoeg van dat ze haar eigen leven niet mag bepalen. Haar ouders ontnemen haar alles. Haar hele leven lang moet ze alles voor ze doen. Wanneer ze naar Frankrijk verhuizen ziet Alexis de kans om te ontsnappen en dat doet ze. Ze loopt weg van haar ellendige leventje en wil haar vrijheid tegemoet komen. Maar wat als ze plotseling haar geheugen verliest en iemand haar mee neemt? Wat als het niet zo verloopt als dat ze gepland had? Niks zal meer hetzelfde zijn voor haar.

    Between Honour and Love.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Withered Wings


    98033, planeet aarde.
    Een half verwoeste planeet. Van technologie is bijna niets meer over en de mens is een zeldzaam ras geworden dat voornamelijk gebruikt wordt als voortplantingsmiddel voor de engelen. Zowel de goede als de kwade mengen zich onder het volk om dé slag om de aarde. Niet ver uit de buurt van de mensen leven de Devad'ta, engelenjagers. Geëvolueerd uit het simpele ras en in bezit van geweldige gaven om de engelen een halt toe te roepen. Hellä Sicarius Morilec Velnias is het belangrijkste lid van deze clan. Tweeëntwintig jaar en tegelijkertijd de meest gevreesde, en meest gewilde, jager van allen. Maar wat als ze de leider van de engelen, Gabriël moet trotseren? Zal ze hem het hoofd kunnen bieden? Of is de aarde voorbestemt om ten onder te gaan door de gevleugelde wezens?

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 18:04 ]

    mijn story
    you belong with me

    @Iedereen: Heel erg bedankt


    (Be)lieve in (you)rself