• Hallo mensen,
    ik wil het even met jullie hebben over
    dit
    topic.

    Hierin werd gevraagd wat men lelijk vind aan mensen/dingen etc. Ik keek eens rond in dat topic, en zag direct een reactie met "te dunne 'anorexia'mensen". Goed, prima, dat mag je vinden. En ja hoor, iedereen vond dat een compleet maatschappelijk geaccepteerde reactie.

    Als test (maar, naar alle eerlijkheid, ook deels naar waarheid) poste ik vervolgens de volgende reactie:



    De reacties die op mijn geplaatste post volgden waren die in de trant van "jij bent echt grof/harteloos/een slecht mens" en ik werd zelfs "ziek" genoemd.

    Juistem. Waar ik heen wil is denk ik wel duidelijk. Ik vind het ongelooflijk dat wanneer iemand zegt dat hij/zij dunne mensen afzichtelijk vind dat wel allemaal maar kan, maar als iemand ook maar iets durft te zeggen over ronde vormen die niet helemaal naar smaak zijn, ben je meteen harteloos en grof.

    Waar ligt dat dat aan? Eigen onzekerheden? Maatschappelijke boodschappen?

    Ik vraag me echt af wat jullie hiervan denken. (: Speak out your mind.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 20:32 ]


    ars moriendi

    Misacotia schreef:
    (...)
    Geen idee, ik zou zeggen blijf bij me slapen en probeer het uit?

    Dat is nou echt het laatste waar ik aan denk. Daar heb ik totaal géén behoefte aan, gatverdamme. De enige waar ik bij slaap is me vriend, loser.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zaynette schreef:
    (...)Tja, er zijn namelijk nooit zulke grappige mensen op Q, dus eigenlijk lachen we hier bijna nooit

    Behalve ik natuurlijk(joehoe)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Zaynette schreef:
    (...)Denk je dat ik het over lengte heb? Ik bedoel persoonlijkheid, iets wat bij jou ontbreekt

    En weer heeft Elena gelijk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mutant schreef:
    (...)
    Behalve ik natuurlijk(joehoe)
    Ja, maar dan anders grappig . Jij bent grappig door gewoon grappig, zij is grappig doordat ze haarzelf compleet vernederd


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Zaynette schreef:
    (...)Denk je dat ik het over lengte heb? Ik bedoel persoonlijkheid, iets wat bij jou ontbreekt


    Hahaha, ik heb wel een persoonlijkheid. Ik heb tenminste een LEVEN, en ik zit niet de hele dag met deze losers te praten.


    Being Inspired isn't hard

    Zaynette schreef:
    (...)Ze laat het niet alleen bij Kuyt, ze begint nu zowat elke user hier te beledigen
    Dat zij mensen beledigt, praat het beledigen van haar niet goed. (en nee, hier bedoel ik niet mee dat zij wel mensen mag beledigen. Natuurlijk mag ze dat niet. Maar dat als excuus gebruiken is niet het meest volwassene ooit, niet?)
    Als men stopt met erover praten, is al het drama opgelost.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Zaynette schreef:
    (...)Ja, maar dan anders grappig . Jij bent grappig door gewoon grappig, zij is grappig doordat ze haarzelf compleet vernederd

    Ghehe +1


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Misacotia schreef:
    (...)

    Hahaha, ik heb wel een persoonlijkheid. Ik heb tenminste een LEVEN, en ik zit niet de hele dag met deze losers te praten.

    En wat doe je nu dan...? O ja.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Misacotia schreef:
    (...)

    Hahaha, ik heb wel een persoonlijkheid. Ik heb tenminste een LEVEN, en ik zit niet de hele dag met deze losers te praten.

    Gelukkig niet nee:W


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik vind het onzinnig. Ik ben zelf ook dik. Als jij me daarom lelijk zou vinden moet jij weten, zal mij m'n reet roesten. Ik snap ook wel dat het vervelend is voor sommigen, maar so be it, learn to live with it. Het is ook vervelend voor sommigen dat ik graatmager niet mooi vind en toch zeg ik het. Dan vind ik het wel zo sportief om het wederzijds ook te accepteren, dat iemand zoiets mag zeggen.

    En ik vond de hoeveelheid reacties die je kreeg nog behoorlijk meevallen. Is dit beginnen nu weer nodig dan? Ik vind het persoonlijk nogal overdreven. :W


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Misacotia schreef:
    (...)

    Hahaha, ik heb wel een persoonlijkheid. Ik heb tenminste een LEVEN, en ik zit niet de hele dag met deze losers te praten.

    Waarom ben je dan nog niet weg? Je zei dat je zo wegging, maar toch val je ons steeds weer lastig.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Misacotia schreef:
    (...)

    Hahaha, ik heb wel een persoonlijkheid. Ik heb tenminste een LEVEN, en ik zit niet de hele dag met deze losers te praten.
    wat doe je nu dan?


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Misacotia schreef:
    (...)

    Hahaha, ik heb wel een persoonlijkheid. Ik heb tenminste een LEVEN, en ik zit niet de hele dag met deze losers te praten.
    Ik heb een leven, wat zou ik er met nog een moeten?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Misacotia schreef:
    (...)

    Hahaha, ik heb wel een persoonlijkheid. Ik heb tenminste een LEVEN, en ik zit niet de hele dag met deze losers te praten.

    Wij hebben een leven, wij leven hier samen als een familie. Wij hebben wel eens ruzie, maar we houden samen als er iets mis gaat. En jij bent dit keer dat missertje. Je hoort hier niet vuile hoer dus flikker maar snel op. Dan kunnen wij rustig verder gaan met ons leven en jij verder janken onder je kussen.
    En daarnaast, ik heb een fantastisch leven. Goede vrienden en een fantastisch lieve vriendin.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 1:14 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Eurydice schreef:
    (...)Dat zij mensen beledigt, praat het beledigen van haar niet goed. (en nee, hier bedoel ik niet mee dat zij wel mensen mag beledigen. Natuurlijk mag ze dat niet. Maar dat als excuus gebruiken is niet het meest volwassene ooit, niet?)
    Als men stopt met erover praten, is al het drama opgelost.
    Nee, dan is het in de doofpot gestopt. sorry, maar ik pik het niet over hoe zij anderen beledigd


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John