• Waarom mogen er geen topics over gebanden worden gemaakt?
    Het is iets tussen de mods en de gebande. Maar diegene die geband is kan toch geen discussie erover voeren want daar krijgt hij/zij de kans niet voor. Pas als de ban is afgelopen kan hij/zij uitleg geven maar dan is het al te laat. :'D Soms willen users er wel eens over discusseren, als het te erg word kan het alsnog gesloten worden, vind ik dan.

    En nog eentje: Waarom loopt je GM door als je geband bent, dit is behoorlijk oneerlijk eigenlijk, want je hebt er wel geld voor betaalt. Eigen schuld, dikke bult vind ik daarvoor niet opgaan, want het is wel echt geld.


    Your make-up is terrible

    Goed gezegd(nerd)


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Wat maken we het toch weer moeilijk voor elkaar. Laten we gewoon lief zijn voor elkaar (nerd). Regels zijn regels, als je je daar niet aan houdt, dan kras je maar op. Dat is eigenlijk het enige wat ik erop te zeggen heb, maar ik snap jou punt ook wel. Ergens is het ook niet eerlijk van bijvoorbeeld een gm-account, maar daar had je dan maar over na moeten denken voordat je de regels overtrad. Je wordt nooit geband zonder (meerdere) waarschuwing(en) en mocht dat wel gebeuren dan zitten de mods heel fout en zullen ze er ook alles aan doen dat weer recht te zetten. (krul)


    Wie du mir, so ich dir.