• Waarom mogen er geen topics over gebanden worden gemaakt?
    Het is iets tussen de mods en de gebande. Maar diegene die geband is kan toch geen discussie erover voeren want daar krijgt hij/zij de kans niet voor. Pas als de ban is afgelopen kan hij/zij uitleg geven maar dan is het al te laat. :'D Soms willen users er wel eens over discusseren, als het te erg word kan het alsnog gesloten worden, vind ik dan.

    En nog eentje: Waarom loopt je GM door als je geband bent, dit is behoorlijk oneerlijk eigenlijk, want je hebt er wel geld voor betaalt. Eigen schuld, dikke bult vind ik daarvoor niet opgaan, want het is wel echt geld.


    Your make-up is terrible

    Schneider schreef:
    (...)

    Ik stuur wel een pbtje.

    En toen waren we allemaal nieuwsgierig. (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Beastcrash schreef:
    (...)

    Sarita/Schneider haalde dat echt letterlijk aan in één van haar posts.
    @Sarita: stuur je mij ook een pb? ;x Ik ben best benieuwd naar jouw verhaal, eerlijk gezegd. ;x


    Haha, ik ook.


    Your make-up is terrible

    Ik vind van die gm ook goed
    Wie niet horen wil moet voelen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    iPotter schreef:
    (...)
    En toen waren we allemaal nieuwsgierig. (cat)


    Dat is nu eens mooi uitgedrukt. :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik wil ook een pbtje


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Roux schreef:
    Waarom heb ik het gevoel dat ik er één van ben? D:

    Over dat vriendjespolitiek bedoel je?


    -

    @sarita
    Stuur mij ook PB, ik ben benieuwd ^^

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik ga geen namen of gebeurtenissen noemen, ik wil niemand de schuld ergens van geven.

    Dan stuur je me een PB? Ik vind dat dan zo makkelijk om te zeggen, je weet dat het gebeurd, maar een voorbeeld geven wil je niet. Daar kan ik dan niks mee ;p


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Schneider schreef:
    (...)

    Ik stuur wel een pbtje.

    Oke (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Stuur dan gelijk iedereen een pb.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Als ik iedereen een pbtje moet gaan sturen dan kan ik het beter gelijk in het topic zetten. En dus laat ik dat maar niet gaan doen anders wordt dadelijk die user er op afgekeken en dat wil ik niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Schneider wil je mij ook sturen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Kinders, moet ik de blokkendoos afpakken? :'D

    Buh, de kloof is iniedergeval weg, Mods en Users gooien gezamelijk met redenen naar elkaar die amper gezien worden :'D


    Let it come and let it be

    Schneider schreef:
    Als ik iedereen een pbtje moet gaan sturen dan kan ik het beter gelijk in het topic zetten. En dus laat ik dat maar niet gaan doen anders wordt dadelijk die user er op afgekeken en dat wil ik niet.

    Scheelt dat je mij op msn hebt, hoef je ook geen PB te sturen :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Over dat vriendjespolitiek bedoel je?

    Ja. Ik heb zelfs een pb gehad dat ik alleen maar bèta ben geworden omdat de mods mij zo aardig vonden. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"