• Waarom mogen er geen topics over gebanden worden gemaakt?
    Het is iets tussen de mods en de gebande. Maar diegene die geband is kan toch geen discussie erover voeren want daar krijgt hij/zij de kans niet voor. Pas als de ban is afgelopen kan hij/zij uitleg geven maar dan is het al te laat. :'D Soms willen users er wel eens over discusseren, als het te erg word kan het alsnog gesloten worden, vind ik dan.

    En nog eentje: Waarom loopt je GM door als je geband bent, dit is behoorlijk oneerlijk eigenlijk, want je hebt er wel geld voor betaalt. Eigen schuld, dikke bult vind ik daarvoor niet opgaan, want het is wel echt geld.


    Your make-up is terrible

    Ben ik de enige die níét vraagt om een pb? :'D


    Let it come and let it be

    dat is begrijpelijk, als je iedereen er 1 gaat sturen ben je om 3 uur nog niet klaar, en dan weet iedereen het al, gaan ze msch hierop verder discussiëren in dit topic


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Roux schreef:
    (...)
    Ja. Ik heb zelfs een pb gehad dat ik alleen maar bèta ben geworden omdat de mods mij zo aardig vonden. (cat)

    Haha, gewoon 'n jaloerse User :'D


    Let it come and let it be

    Genius schreef:
    (...)
    Scheelt dat je mij op msn hebt, hoef je ook geen PB te sturen :'D


    Ja Sarita, ik heb je ook op msn! (wbw)


    Your make-up is terrible

    Roux schreef:
    (...)
    Ja. Ik heb zelfs een pb gehad dat ik alleen maar bèta ben geworden omdat de mods mij zo aardig vonden. (cat)


    Dat is wel laag. (cat)
    Zet dat dan op z'n minst openlijk in een topic ofzo. :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Roux schreef:
    (...)
    Ja. Ik heb zelfs een pb gehad dat ik alleen maar bèta ben geworden omdat de mods mij zo aardig vonden. (cat)

    For real? Dat is gewoon belachelijk 8D Ik merk zelf niks van vriendjespolitiek hier, maar dat kan aan mij liggen natuurlijk.


    -

    Roux schreef:
    (...)
    Ja. Ik heb zelfs een pb gehad dat ik alleen maar bèta ben geworden omdat de mods mij zo aardig vonden. (cat)


    Hm, misschien ligt het aan mij, maar ik heb nooit gedacht dat mods jou aardiger vonden ofzo.


    Your make-up is terrible

    (cat) ik merk zelf ook niets van vriendjes politiek, en mijn beste vriendin is een mod hier :'D
    die me ook gewoon toespreekt als ik iets fout doe (no_chears)

    anyway, hopelijk lossen de modjes het op :Y) *Heeft geen zin om heel dit topic door te lezen*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    blijf bij het onderwerp


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Assassin schreef:
    (...)

    Hm, misschien ligt het aan mij, maar ik heb nooit gedacht dat mods jou aardiger vonden ofzo.


    Nee, ik ook niet. ;o
    Ik heb zelfs echt het gevoel dat deze bèta-verkiezingen eerlijk zijn verlopen.
    Er waren dan ook te veel mensen bij betrokken om echt aan vriendjespolitiek te gaan doen, maar toch. :Y)

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 22:07 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    GRRRRR schreef:
    blijf bij het onderwerp


    We hebben al een mod in dit topic hoor. (cat)


    Your make-up is terrible

    Genius schreef:
    (...)
    For real? Dat is gewoon belachelijk 8D Ik merk zelf niks van vriendjespolitiek hier, maar dat kan aan mij liggen natuurlijk.

    Nou ja, het mag dan wel belachelijk zijn, het is wel lullig als je zoiets in je inbox krijgt. Het geeft je toch wel een naar gevoel, als je zo'n hatelijke pb krijgt.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Assassin schreef:
    (...)

    We hebben al een mod in dit topic hoor. (cat)


    Die mod is er wel al een hele pagina vandoor. =/


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Beastcrash schreef:
    (...)

    Nee, ik ook niet. ;o
    Ik heb zelfs echt het gevoel dat deze bèta-verkiezingen eerlijk zijn verlopen.
    Er waren dan ook te veel mensen bij betrokken om echt aan vriendjespolitiek te gaan doen, maar toch. :Y)


    Ik denk dat bij de uiteindelijke uitslag geen vriendjespolitiek was, maar bij de tweede ronde wel.


    Your make-up is terrible

    Beastcrash schreef:
    (...)

    Die mod is er wel al een hele pagina vandoor. =/


    Haha die leest stiekem nog wel mee hoor.


    Your make-up is terrible