• Waarom mogen er geen topics over gebanden worden gemaakt?
    Het is iets tussen de mods en de gebande. Maar diegene die geband is kan toch geen discussie erover voeren want daar krijgt hij/zij de kans niet voor. Pas als de ban is afgelopen kan hij/zij uitleg geven maar dan is het al te laat. :'D Soms willen users er wel eens over discusseren, als het te erg word kan het alsnog gesloten worden, vind ik dan.

    En nog eentje: Waarom loopt je GM door als je geband bent, dit is behoorlijk oneerlijk eigenlijk, want je hebt er wel geld voor betaalt. Eigen schuld, dikke bult vind ik daarvoor niet opgaan, want het is wel echt geld.


    Your make-up is terrible

    Wow, ineens zoveel mensen die dat vinden. :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Beastcrash schreef:
    Boh, het zou kunnen dat dit een gevoelige snaar gaat raken, maar Sarita heeft wel echt een punt bij de vriendjespolitiek, moet ik toegeven. ;x

    Waar wordt dat gezegd, over vriendjespolitiek? ;s


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Je kunt altijd iemand anders een pb laten sturen naar een van de mods als je het er niet mee eens bent. Wij hebben dit liever niet op het forum, omdat daar geheid ruzie van komt. Dat je erover praat kunnen we natuurlijk niet verbieden.


    Life is hard and then we die

    Van vriendjespolitiek merk ik niks hoor eigenlijk :'D Of ik nou bevriend ben met mods of niet.


    -

    Beastcrash schreef:
    Wow, ineens zoveel mensen die dat vinden. :'D

    Eerder die er nu vooruitkomen. Ik heb dat altijd al gedacht.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Roux schreef:
    Ik heb zelf eigenlijk ook het gevoel dat er anders naar me wordt gekeken dan toen ik nog gewoon Dudley was, zonder het bèta-readen gedeelte dan.
    Maar ja, eigenlijk moeten jullie ook bang zijn, muhahaha. ^^
    OT; het boeit me niet. Ik heb één waarschuwing gehad, en daar wil ik het graag bij laten.
    En wat er allemaal is gebeurd bij de gebande hoeft niet zo openbaar gemaakt te worden. Iedereen snapt toch met schelden dat dat niet kan? En ik heb de desbetreffende belediging gelezen, maar dat vond ik ook veel te ver gaan.



    Ik snap niet waarom iedereen daar zo over door blijft zeuren want dit topic is niet gemaakt om zijn gedrag goed te praten of van zijn ban af te komen. (cat)


    Your make-up is terrible

    Reassurance schreef:
    Noem eens een voorbeeld van de vriendjespolitiek dan, ben ik wel benieuwd naar.


    Ik ken bijvoorbeeld mensen van wie er waarschuwingen van hun strafblad zijn verwijderd, terwijl dat in proncipe niet mogelijk is. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    @Reassunogwattes, te lui om te Quoten op me bb,

    Ik weet wel dat mods veel tijd in de site steken, maar zonder Users heb je ook niets aan Mods :3

    Oh, en ik denk dat ik zo maar eens ga slapen :3

    Annick, we hebben al een paar keer vertelt waarom we dit liever via het forum doen. Daar gooi ik nog een reden bovenop. Als we allemaal op één lijn staan is er geen reden om iets 'verborgen' te houden :"D


    Let it come and let it be

    Reassurance schreef:
    Noem eens een voorbeeld van de vriendjespolitiek dan, ben ik wel benieuwd naar.


    Ik stuur wel een pbtje.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Assassin schreef:
    (...)


    Maar dat contactding is eigenlijk nog nooit eerder geopperd, dus daar had ik ook geen idee van, niemand volgens mij. Maar zoals we al zeiden is het wel handig om dat op de help-pagina erbij te zetten en in de mail die de gebande krijgt.
    Ik zou een algemeen topic alsnog wel fijn vinden denk ik.

    Agree, fersure.


    No growth of the heart is ever a waste

    Reassurance schreef:
    Noem eens een voorbeeld van de vriendjespolitiek dan, ben ik wel benieuwd naar.


    Ik ga geen namen of gebeurtenissen noemen, ik wil niemand de schuld ergens van geven.


    Your make-up is terrible

    iPotter schreef:
    (...)
    Waar wordt dat gezegd, over vriendjespolitiek? ;s


    Sarita/Schneider haalde dat echt letterlijk aan in één van haar posts.
    @Sarita: stuur je mij ook een pb? ;x Ik ben best benieuwd naar jouw verhaal, eerlijk gezegd. ;x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Beastcrash schreef:
    (...)

    Ik ken bijvoorbeeld mensen van wie er waarschuwingen van hun strafblad zijn verwijderd, terwijl dat in proncipe niet mogelijk is. :Y)

    Dat kan überhaupt al niet eens, want wij hebben de mogelijkheid niet eens om iets wat op het strafblad staat te verwijderen.
    We kunnen wel waarschuwingen intrekken. Dan komt er een aantekening bij te staan dat de desbetreffende waarschuwing niet geldig meer is. Maar dat gebeurd echt niet zomaar, en zeker niet zonder overleg (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Waarom heb ik het gevoel dat ik er één van ben? D:


    "Well, well. Look who we've got here!"