• Waarom mogen er geen topics over gebanden worden gemaakt?
    Het is iets tussen de mods en de gebande. Maar diegene die geband is kan toch geen discussie erover voeren want daar krijgt hij/zij de kans niet voor. Pas als de ban is afgelopen kan hij/zij uitleg geven maar dan is het al te laat. :'D Soms willen users er wel eens over discusseren, als het te erg word kan het alsnog gesloten worden, vind ik dan.

    En nog eentje: Waarom loopt je GM door als je geband bent, dit is behoorlijk oneerlijk eigenlijk, want je hebt er wel geld voor betaalt. Eigen schuld, dikke bult vind ik daarvoor niet opgaan, want het is wel echt geld.


    Your make-up is terrible

    Reassurance schreef:
    En nu ga ik naar bed, als iemand nog wat wil vragen moet je me maar een pb sturen ^^


    Slaapwel & droom zacht. ^^


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik zal proberen dan maar niet op dingen te reageren waar ik niks mee te maken heb


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Lijkt me een heel goed plan, aangezien je niet van de modcrew bent. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik denk dat bij de uiteindelijke uitslag geen vriendjespolitiek was, maar bij de tweede ronde wel.


    Bij de tweede ronde was er ook geen sprake van vriendjespolitiek.

    -Laat maar-

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 11:35 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Leden die geband zijn kunnen altijd een antwoord sturen op de mail die ze ontvangen en ze kunnen gebruik maken van het contact formulier op de site. Lijkt me genoeg om te kunnen reageren op een ban. Daar hebben andere leden vrij weinig mee te maken.

    Uiteraard wordt je GM tijdens een ban niet op pauze gezet. Wanneer je uit een discotheek gezet wordt omdat je je niet gedraagt dan krijg je toch ook je toegangsgeld niet terug? Nog even en mensen gaan expres geband worden omdat ze een week op vakantie gaan en zo hun GM op pauze kunnen zetten.

    Bans worden niet zomaar uitgedeeld he. En eerst krijgen de meeste mensen een aantal waarschuwingen. Gedraag je je dan nog steeds niet dan heb je gewoon pech.


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    Leden die geband zijn kunnen altijd een antwoord sturen op de mail die ze ontvangen en ze kunnen gebruik maken van het contact formulier op de site. Lijkt me genoeg om te kunnen reageren op een ban. Daar hebben andere leden vrij weinig mee te maken.

    Uiteraard wordt je GM tijdens een ban niet op pauze gezet. Wanneer je uit een discotheek gezet wordt omdat je je niet gedraagt dan krijg je toch ook je toegangsgeld niet terug? Nog even en mensen gaan expres geband worden omdat ze een week op vakantie gaan en zo hun GM op pauze kunnen zetten.

    Bans worden niet zomaar uitgedeeld he. En eerst krijgen de meeste mensen een aantal waarschuwingen. Gedraag je je dan nog steeds niet dan heb je gewoon pech.

    Hé, dat brengt me op ideeën. :'D Nee, grapje, ik heb niet eens GM. :/


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Hel schreef:
    (...)

    Bij de tweede ronde was er ook geen sprake van vriendjespolitiek.
    Dat ^^


    Life is hard and then we die

    Yo go Rutger
    die redenering is dus perfect


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Rutger schreef:
    Leden die geband zijn kunnen altijd een antwoord sturen op de mail die ze ontvangen en ze kunnen gebruik maken van het contact formulier op de site. Lijkt me genoeg om te kunnen reageren op een ban. Daar hebben andere leden vrij weinig mee te maken.

    Uiteraard wordt je GM tijdens een ban niet op pauze gezet. Wanneer je uit een discotheek gezet wordt omdat je je niet gedraagt dan krijg je toch ook je toegangsgeld niet terug? Nog even en mensen gaan expres geband worden omdat ze een week op vakantie gaan en zo hun GM op pauze kunnen zetten.

    Bans worden niet zomaar uitgedeeld he. En eerst krijgen de meeste mensen een aantal waarschuwingen. Gedraag je je dan nog steeds niet dan heb je gewoon pech.


    Goed gezegd Rutger! (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Rutger schreef:
    Leden die geband zijn kunnen altijd een antwoord sturen op de mail die ze ontvangen en ze kunnen gebruik maken van het contact formulier op de site. Lijkt me genoeg om te kunnen reageren op een ban. Daar hebben andere leden vrij weinig mee te maken.

    Uiteraard wordt je GM tijdens een ban niet op pauze gezet. Wanneer je uit een discotheek gezet wordt omdat je je niet gedraagt dan krijg je toch ook je toegangsgeld niet terug? Nog even en mensen gaan expres geband worden omdat ze een week op vakantie gaan en zo hun GM op pauze kunnen zetten.

    Bans worden niet zomaar uitgedeeld he. En eerst krijgen de meeste mensen een aantal waarschuwingen. Gedraag je je dan nog steeds niet dan heb je gewoon pech.

    He, die redenering heb ik over het hoofd gezien. Da's eigenlijk best logisch :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja echt he C18xD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Countenance schreef:
    Ik ben het er wel mee eens, eigenlijk :'D


    None but ourselves can free our minds.

    Een discotheek is iets anders dan een site.
    Ach ja, ik word toch nooit goldmember, weer een reden om er bij te schrijven waarom niet.
    Ja i know, ik klink heel negatief maar dit is wel mijn mening


    "Ignite, my love. Ignite."

    Schneider schreef:
    Een discotheek is iets anders dan een site.
    Ach ja, ik word toch nooit goldmember, weer een reden om er bij te schrijven waarom niet.
    Ja i know, ik klink heel negatief maar dit is wel mijn mening
    Een normale winkel is ook anders dan een webwinkel, toch zul je na misbruik/fraude/diefstal je geld bij allebei niet terugkrijgen. Dit is dezelfde vergelijking, na misbruik/fraude/diefstal/misdraging; geen geld terug. Daar had je eerder over moeten nadenken dan. Je hebt iets verkeerd gedaan, dus krijg je, je geld niet terug. Punt, klaar uit, niet over te discussiëren, Rutger is de baas ^^


    Life is hard and then we die