• Hela iedereen :). Ik zet de RPG maar online, want er zijn al redelijk genoeg spelers! Wel wil ik even een paar dingen uitleggen.
    Als je IC gaat, ben je In Character. Dat betekent dus dat je je personage moet (na)spelen. Als je OOC bent, Out Of Character, dan moet je [haakjes] rond die woorden gebruiken. En trouwens: Als je je personage speelt, dan moet je wel de naam erboven zetten (:.
    Zoals:
    [Hé! Het is een lekker weertje hé?]
    Mary.
    Grijnzend liep ik te ijsberen over het balkon. Ik dacht ook na.

    Zo doe je dat :).

    ---
    Rollenlijst: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=118426

    Cat Valentine | iUser (Eigenaar van de RPG)
    Charléne McKensie | Leave (Onder-eigenaar van de RPG)
    Cat's broer | MustacheMe
    Tori Vega | CrispsPink
    André Harris | Eurydice
    Jade West | MorningGlory
    Beck Olivier | LWTomlinson
    Trina Vega | Discovery
    Erwin Sikowitz | MorningGlory 2de x.

    Lauren Grand | xBelieveIt

    Oh, waarschuwing: Alleen ik of Leave mogen nieuwe topics openen, anders raakt de RPG helemaal in de war. En ik raad je aan om goed IC (In Character) te zijn, en híér veel te zijn, anders moet je melden dat je afwezig bent (:. Bedankt.

    ---
    Cat Valentine.
    Ik huppelde met het blad 'Skystore' door de gangen van Hollywood Arts. Mijn vrienden, vooral Tori, kon ik nergens vinden.
    'Tori? André? Robbie?' riep ik vragend, geen antwoord. Of leek dat zo?

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 15:56 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Oma van Robbie
    'Een telefoon?! Ik heb ook een telefoon!', gil ik blij. Ik spring op en ren naar het tafeltje in de hoek waar mijn telefoon staat. Ik strek het stekkertje eruit en til de telefoon, die nog van de oma van de oma van mijn oma was geweest, op en neem hem mee naar Tony.
    'Is hij niet prachtig?', vroeg ik aan Tony en ik streelde de draaischijf van de witte telefoon met mijn hand.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Tori Vega
    "Hij is zeker prachtig," lieg ik overtuigend.
    Het is zo'n ouderwets ding en ze denkt nog steeds dat ik Tony heet. Teminste dat denk ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Oma van Robbie
    'Ja he, hij is altijd nog in mijn familie gebleven', zei ik dromerig en vertelde de hele geschiedenis van de telefoon.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Tori Vega
    Ik knik af en toe, zodat het echt lijkt alsof ik luister maar het verhaal is saai.
    "Wat een interessant verhaal," zeg ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Oma van Robbie
    'ROBBIEEEEE! SCHENK EENS EVEN WAT DRINKEN IN VOOR TONY!', gil ik naar Robbie die met mijn computer bezig is.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Tori Vega
    "Het is Tori. Dus géén Tony," zeg ik beleefd.
    Dit is nog erger dan met Trina praten


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Oma van Robbie
    'acht sorry Toby, nou. Dit keer zou ik het onthouden!', zei ik. Soms kan ik toch zo vergeetachtig zijn...


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Tori Vega
    "Tori," verbeter ik haar.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Oma van Robbie
    'Ja, Toby. Dat zei ik nu toch?', vroeg ik aan haar. 'EN ROBBIE, SCHIET EEN BEETJE OP MET DAT DRINKEN, TOBY ZIT TE WACHTEN'


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Tori Vega
    "Tori, met een 'r'," zeg ik harder.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Oma van Robbie
    'Oh Tori! Sorry meisje, ik ben ook al ver op leeftijd', verontschuldigde ik me en kneep haar even in haar wangetjes


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Tori Vega
    "Geeft niks, mevrouw," zeg ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Robbie
    Een beetje chagrijnig staar ik voor me uit terwijl ik drinken pak. Soms kan ik me best irriteren aan oma.


    26 - 02 - '16

    André
    Zachte pianoklanken gemengd met een hese stem kwamen me tegemoet toen ik het aulalokaal betrad. Verbaasd trok ik mijn wenkbrauwen op.
    Nog geen seconde later werd het vermengd met het geschreeuw van mijn oma. Ik zuchtte weer.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Oma van Robbie
    'Nou, ben je daar eindelijk?', zei ik bits tegen Robbie, toen hij eraan kwam met drinken


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John