• Hela iedereen :). Ik zet de RPG maar online, want er zijn al redelijk genoeg spelers! Wel wil ik even een paar dingen uitleggen.
    Als je IC gaat, ben je In Character. Dat betekent dus dat je je personage moet (na)spelen. Als je OOC bent, Out Of Character, dan moet je [haakjes] rond die woorden gebruiken. En trouwens: Als je je personage speelt, dan moet je wel de naam erboven zetten (:.
    Zoals:
    [Hé! Het is een lekker weertje hé?]
    Mary.
    Grijnzend liep ik te ijsberen over het balkon. Ik dacht ook na.

    Zo doe je dat :).

    ---
    Rollenlijst: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=118426

    Cat Valentine | iUser (Eigenaar van de RPG)
    Charléne McKensie | Leave (Onder-eigenaar van de RPG)
    Cat's broer | MustacheMe
    Tori Vega | CrispsPink
    André Harris | Eurydice
    Jade West | MorningGlory
    Beck Olivier | LWTomlinson
    Trina Vega | Discovery
    Erwin Sikowitz | MorningGlory 2de x.

    Lauren Grand | xBelieveIt

    Oh, waarschuwing: Alleen ik of Leave mogen nieuwe topics openen, anders raakt de RPG helemaal in de war. En ik raad je aan om goed IC (In Character) te zijn, en híér veel te zijn, anders moet je melden dat je afwezig bent (:. Bedankt.

    ---
    Cat Valentine.
    Ik huppelde met het blad 'Skystore' door de gangen van Hollywood Arts. Mijn vrienden, vooral Tori, kon ik nergens vinden.
    'Tori? André? Robbie?' riep ik vragend, geen antwoord. Of leek dat zo?

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 15:56 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [ Slaap lekker ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Oma van Robbie
    'TONY?!', herhaalde ik het meisje. 'WAT EEN JONGENSNAAM!', zei ik hardop. 'SCHAT! DIT MEISJE HEEFT EEN JONGENSNAAM!!', riep ik naar mijn man boven
    [Doeidoei]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Tori Vega
    "Tori. Met een 'r' en een 'i'. Nou eigenlijk is het Victoria, maar ze noemen me Tori," zeg ik zacht.
    Deze vrouw is nog irritanter dan Trina is.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Oma van Robbie
    'Victoria! Wat een leuke naam! Echt typisch de namen waar Robbie op valt! Toch, Robbie?', krijste ik en gaf robbie onopvallend een por in zijn zij


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    [ bericht aangepast op 4 nov 2011 - 23:34 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Tori Vega
    Ik pak mijn mobiel uit m'n zak en begin te typen. Bij Robbie's oma=WHY?!?
    Ik doe er een smiley van een verbaasd-verveeld gezichtje en stop mijn mobiel weer in mijn zak.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Oma van Robbie
    'Wat is dat kleine, vierkante doosje waar je net op tikte?', vroeg ik verbaasd aan tony
    [Ik ga ook slapen, good night! X]

    [ bericht aangepast op 4 nov 2011 - 23:40 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    [Slaap Lekker! ]
    Tori Vega
    "Dat is een telefoon," zeg ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    André
    'Dat hoort, oma. Daar zijn klokken voor gemaakt!' probeerde ik haar gerust te stellen. Ik zuchtte inwendig. Ik had het haar al vaker geprobeerd uit te leggen, maar ze bleef angstig.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Cat Valentine
    'Aha... Uh, het lokaal is die kant op.' Ik wees naar de eerste deur aan de rechtse kant.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Charléne
    Ze glimlachte wat geforceerd, en beende de kant van het lokaal op. Toen bedacht ze zich dat ze eigenlijk helemaal geen dramales nodig had, of in iedergeval geen zin in, dus draaide ze zich naar de aula. Wat zou er daar op haar wachten? Misschien kon ze de muziek op weg helpen, of even ongestoord zingen.. Ze liep het aulalokaal in, en nam plaats achter de vleugel in het midden van het podium. Zonder te kijken zong ze de melodie van een liedje op.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Mrs Harris
    " OKE ANDRE" schreeuw ik. Ik loop weer naar huis. Halverwege hoor ik een luid beep geluid. "Aaaaaaaahhhhhhhhhh"


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    André
    Gelukkig was oma gerustgesteld en ging ze weer naar huis, dan kon ik ten minste gebruik maken van mijn vrije uur. Morgen moest ik voor muziek een nummer afgeschreven hebben, en ik had alleen nog maar het refrein. Snel liep ik naar het aulalokaal om er daar aan te kunnen werken.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Charléne
    Ze is in trance met het nummer waar ze aan bezig is, en hoort de jongen dus niet binnenkomen. Ze gaat verder naar de brudge, en glijd met haar zacht kleurige ogen naar het plafond, terwijl ze haar vingers de toetsen laat bespelen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Mrs Harris
    ik ren gillend weer terug naar André.'' André André er zijn aliens op aarde geland en ze doen 'beeeeeeeeeeeeep'''schreeuw iktegen Andre


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see