• Ja. Keizersnede dus? (krul)

    Ze zeggen ook wel dat een bevalling te vergelijken valt met een sinasappel door een neusgat duwen :Y)

    PrincesSnape schreef:
    Ik pel de sinaasappel en duw hem dan stukje voor stukje naar binnen.
    Maar ik wil geen kinderen, niet voor de bevalling, maar ook niet omdat ze lastig zijn.


    XD ga je dat dan ook met je kind doen? XD ja sorry ff pellen en in stukjes maken we zetten hem later weer in elkaar ;$
    - Niet aanvallend bedoelt hoor (: Kwam gewoon vaag over bij mij xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Als het echt helse pijn pijn pijn was hadden er niet zoveel kinderen rond gelopen.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Eh, wat een onzin. We kunnen de pijn wel aan, want het gebeurt toch?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Aight. No kids for me.


    No growth of the heart is ever a waste

    Vreselijk!
    Maar goed, ik wil sowieso geen kinderen (:


    I was an angel living in the garden of evil

    Midna schreef:
    (...)

    XD ga je dat dan ook met je kind doen? XD ja sorry ff pellen en in stukjes maken we zetten hem later weer in elkaar ;$
    - Niet aanvallend bedoelt hoor (: Kwam gewoon vaag over bij mij xd


    Haha, nee, ik denk het niet.
    Alhoewel de pijn wel verlicht wordt doordat de schedel een beetje in elkaar kan schuiven.
    Maar dan nog. No children for me, only for my future husband. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oké, ik wil nooit van mijn leven bevallen. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    En nu word ik bang ;o
    Maar mijn moeder heeft wel twee kinderen ter wereld gebracht op natuurlijke wijze, dus het moet wel te doen zijn? Of toch niet?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    En nu word ik bang ;o
    Maar mijn moeder heeft wel twee kinderen ter wereld gebracht op natuurlijke wijze, dus het moet wel te doen zijn? Of toch niet?

    Tuurlijk, we doen het al meer dan 5000 jaar. Ik denk dat we het wel kunnen.
    En dan zeggen dat vrouwen zwak zijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ach, er is nog nooit een kind blijven zitten dus uiteindelijk komt ie er echt wel uit, hoor. Als ik moet bevallen ga ik het ook op natuurlijke wijze doen, want ik vind dat het erbij hoort. Ik wil mezelf in elk geval absoluut niet verdoven.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fayan schreef:
    Ach, er is nog nooit een kind blijven zitten dus uiteindelijk komt ie er echt wel uit, hoor. Als ik moet bevallen ga ik het ook op natuurlijke wijze doen, want ik vind dat het erbij hoort. Ik wil mezelf in elk geval absoluut niet verdoven.

    Ik bleef zitten waar ik zat, hehe. Ze moesten me na twee weken eruit slépen. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik wil kinderen dan ga ik wel voor een rug prik ;3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Roux schreef:
    (...)
    Ik bleef zitten waar ik zat, hehe. Ze moesten me na twee weken eruit slépen. :'D

    Bij mij was het ook zo :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Maar als het kind er eenmaal is, vergeet je de pijn. :'D


    SLOAN.

    Ik ga het niet lezen, ik wil kinderen en ben zo al bang genoeg voor bevallingen.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.