• Ja. Keizersnede dus? (krul)

    Ze zeggen ook wel dat een bevalling te vergelijken valt met een sinasappel door een neusgat duwen :Y)

    Azian schreef:
    Holy fucking shit. Nu ben ik toch wel bang.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    C18 schreef:
    Aight. No kids for me.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Mijn moeder wilde me op een natuurlijke manier ter wereld brengen dus geen ruggenprik niets. Dus heeft ze 16 uur om mij zitten te lijden.

    Hoop dat ik de gene van mijn moeder heb.

    GELUKKIG, ben ik een jongen. :'D

    Oh maar respect voor de vrouwen hoor.
    (cat)

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 18:44 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Tsja, en toch wil ik nog steeds gewoon kinderen.


    Alleen maar tranen van geluk

    Roux schreef:
    Fuck the people, no way dat ik nu ooit nog van gedachten verander om een kind te krijgen. (bat)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Azian schreef:
    Holy fucking shit. Nu ben ik toch wel bang.


    26 - 02 - '16

    Ach nouen, dat heb ik er wel voor over (bloos)


    -

    StJimmy schreef:
    Gelukkig maakt het lichaam zijn eigen pijnstiller aan, ben de naam even kwijt en vergeet je de pijn na de geboorte vrij snel weer.
    Een keizersnee doet ook pijn, je hebt toch de weeën en ze snijden je buik open terwijl je wakker bent. Nee dat is fijn.
    Ik denk dat ik mijn kinderen toch gewoon op de natuurlijke manier ter wereld brengt, tenzij het niet anders kan. Volgens mij kan je niet eens zelf kiezen in Nederland.

    Endorfine?


    Bored.

    Basecca schreef:
    Mijn moeder had geen verdoving. Niks. Daar was het te laat voor, en ze heeft geen woord gezegd tijdens de bevalling, niet gegild, niet geschreeuwd. Ik ben trots op mijn mama <3


    Mijn mama had dat ook, en ze gaf ook geen kik.
    We are proud <3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik ben eigenlijk niet bang voor mijn bevalling, Ik heb er twee meegemaakt van dichtbij en nouja het heeft wel iets mooi's,

    Hale schreef:
    Ik ben eigenlijk niet bang voor mijn bevalling, Ik heb er twee meegemaakt van dichtbij en nouja het heeft wel iets mooi's,


    ... iets zien of iets meemaken is heel wat anders.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dude. o_o Respect for woman <3

    En dan gaan sommige jongens al janken bij de kleinste pijntjes in hun hoofd/buik o_o /althans, mijn broer haha :')


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    OMG nu ben ik dus bestwel bang, ik heb ergens gehoord dat een bevalling even zwaar is als een maraton lopen... dus eig zouden alle mannen voor hun bevallen vrouw een maraton moeten lopen terwijl ze een sinasappel in hun neus douwen
    weten zij ook eens hoe t voelt (A)


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Waarom nemen mensen nog kinderen?
    Mijn moeder laat me altijd kijken naar bevallingsprogamma's, dat werkt beter dan voorlichting zegt ze dan


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one