• Ja. Keizersnede dus? (krul)

    Ze zeggen ook wel dat een bevalling te vergelijken valt met een sinasappel door een neusgat duwen :Y)

    Infinitum schreef:
    Mijn moeder had een keizersnede. En als ik dit zo lees, hoop ik dat ik dat ook krijg(cat)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    No way in hell I'm ever doing that.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 9:21 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Je moet niet zoveel nadenken over dat soort dingen. Ik laat het me gewoon overkomen en dan zien we wel weer. Als je daar heel de tijd over gaat nadenken dan neem je inderdaad nooit meer kinderen en ik wil me niet laten leiden door welke angst dan ook.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 9:59 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    PrincesSnape schreef:
    Ik pel de sinaasappel en duw hem dan stukje voor stukje naar binnen.
    Maar ik wil geen kinderen, niet voor de bevalling, maar ook niet omdat ze lastig zijn.


    Naar binnen? Je hoeft het kind echt niet te voeren terwijl het in de baarmoeder zit :P

    Maar daar heb je toch gewoon de ruggenprik voor?


    quidquid excusatio prandium pro

    Mijn mama heeft mijn zus gekocht zonder verdoving en pijnstillers. Daar heeft ze achteraf maanden van wakker gelegen en ze had vreselijke angst en nachtmerries om mij te kopen.
    Gelukkig voor haar werd ik met een keizersnee geboren. :'D


    Let the Night embrace you

    StJimmy schreef:
    (...)
    Tuurlijk, we doen het al meer dan 5000 jaar. Ik denk dat we het wel kunnen.
    En dan zeggen dat vrouwen zwak zijn.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ameria schreef:
    Je moet niet zoveel nadenken over dat soort dingen. Ik laat het me gewoon overkomen en dan zien we wel weer. Als je daar heel de tijd over gaat nadenken dan neem je inderdaad nooit meer kinderen en ik wil me niet laten leiden door welke angst dan ook.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Gelukkig wil ik geen kinderen lol :Y)


    As travars

    Ach, als het echt zo'n pijn doet hadden de meeste vrouwen het wel bij 1 kind gehouden lijkt me. (:

    BR00KLYN schreef:
    Maar als het kind er eenmaal is, vergeet je de pijn. :'D


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Infinitum schreef:
    Mijn moeder had een keizersnede. En als ik dit zo lees, hoop ik dat ik dat ook krijg(cat)

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 14:17 ]


    None but ourselves can free our minds.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Naar binnen? Je hoeft het kind echt niet te voeren terwijl het in de baarmoeder zit :P

    Maar daar heb je toch gewoon de ruggenprik voor?


    Ja, fijn, mijn moeder had NIKS. Was te laat : (. Jij studeert toch geneeskunde?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    En ik ben blijkbaar één van de enigen die het niet eng vind :Y)
    Ik bedoel, eenmaal je kind er is denk je niet meer aan die pijn hoor.


    Never run out of reasons to smile...

    Auw.
    ):


    Destroy what destroys you.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Naar binnen? Je hoeft het kind echt niet te voeren terwijl het in de baarmoeder zit :P

    Maar daar heb je toch gewoon de ruggenprik voor?


    Die dingen krijg je niet zo snel toch?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you