• Voor de gene die het nog niet wisten:
    Ik heb vanaf de eerste keer dat ik Harry Potter en de gevangene van Azkaban al gemerkt (dat is dus 7 jaar geleden) dat In het begin van Harry Potter 3 België kwam!
    Ergens bij het stuk dat ze deze foto laten zien:



    Dicht in de buurt van dat stuk zeggen Fred & George tegelijk: 'Een tovenaar uit België!
    Waarschijnlijk wist je het al? Maar voor de gene die het niet wisten: nu weten jullie het!
    Ik woon in België!
    Nederlanders, komt jullie naam ook in de films voor? ZEG HET DAN BIJ DE REACTIES!


    I wanna be a wizard!

    Nederland komt in heel veel films voor. Denk aan de uitspraak ´Are we going Dutch?' En zodra het in een film over drugs, prostitutie en de klompendans gaat, noemen ze ons kleine kikkerlandje wel.


    Bored.

    I know, I 'find' it AWESOME


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Da's toevallig, ik heb het net vandaag opgemerkt! Eigenlijk al eerder, maar dat was vlaams, en niet met ondertiteling blablabla.


    Define "good".

    Ik snap niet wat je bedoeld met dit topic


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Oppugno schreef:
    Uhm, ja, dat had ik ook al door. Nog een teken dat er hier vast ergens een Wizardsschool is.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Hedwig is een Nederlandse uil. Is dat ook goed? (A)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    In veel films komen Belgische toeristen of weetikveel voor. Blijkbaar zijn we interessant ^^
    Als je de film Vlaams zet, krijg je 'En die tovenaar uit Nederland!'


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Belgie komt ook voor in Scary Movie 4,het word uitgesproken in beauty & the briefcase,ook een keer in gossip girl,in eurotrip komen ze in brussel(je ziet het niet)


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.