• VERHAAL:

    Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.

    UITLEG:

    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.

    Het leven op het eiland is qua moderne vooruitgang aardig redelijk. Er zijn telefoons, moderne kleren, lichten, etc.

    MEEDOEN:

    Als je mee wilt doen, vul je simpelweg het volgende lijstje in.

    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Soort:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Bij "Extra" kun je gewoon plaatsen wat je nog kwijt wilt over het personage, dat het bijv. voor de koningin werkt, wat voor karakter hij/zij heeft, etc.
    Ik prefereer een foto boven een beschrijving, de wezens zien er toch gewoon uit als mensen, sommige op hun momenten van transformering na.



    SPELERS:

    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Amycus)
    Reina (Amycus)

    Interius
    Leya (Amycus)
    June (MissLeto)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)

    Cornu
    Zahira (Amycus)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Aantal mannen: 10
    Aantal vrouwen: 15
    Totaal: 25



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 1:54 ]


    -

    Ik schrijf me uit sorry maar ik heb het te druk om echt actief mee te kunnen doen:$

    Fail, verkeerde topic.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 19:10 ]


    -

    Naam: Cherelle Isabeau
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 20
    Soort: Cornu
    Uiterlijk:


    Extra: Er zijn maar weinig mensen die iets afweten van Cherelle, hoewel ze een aardige groep vrienden heeft. Maar niemand kent hoe ze echt is, alleen de harde buitenkant. Sinds haar ouders haar op haar dertiende in de steek lieten is ze eenzaam en gesterkt opgegroeid. Voor de buitenwereld is ze een kil, gevat meisje met een scherpe tong, maar daarbinnen schuilt veel meer dan dat.
    Soms gaan er verhalen over haar rond, verspreid door haar "vijanden". Deze verhalen vertellen meestal over de zogenaamde hoeveelheid jongens waarmee ze naar bed is geweest, hoe vaak ze zichzelf al gesneden zou moeten hebben en welke drugs ze allemaal al heeft geprobeerd. Hierdoor mogen veel jongeren van hun ouders niet met haar omgaan, omdat velen een verkeerd beeld van haar hebben.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 0:23 ]


    -

    Naam: Arianna Grace Ambra Marino
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 18
    Soort: Sirene
    Extra: Arianna is opgegroeid in Italië, net als haar vader. Haar moeder is echter van oorsprong Engels, ze verhuisde op haar achttiende naar Italië en kwam daar Arianna's vader tegen. Vandaar dat haar tweede naam Engels is. Ze spreekt zo goed als accentloos Engels door haar tweetalige opvoeding, en ook spreekt ze dus vloeiend Italiaans. Op haar veertiende werd leukemie bij Arianna geconstateerd, twee jaar later bleek dit niet te genezen. Een paar maanden later, op haar zeventiende, is ze naar Alcamene vertrokken voor een nieuwe start. Helaas maakte ze toen kennis met de winter en de koningin, en daarom kan ze niet meer weg.

    Het Sirene-zijn heeft ze van haar moeder, en die heeft het van haar vader enzovoorts. Haar familie is echter al lang geleden van het eiland vertrokken, nog voor de eeuwige winter, en ze wisten dan ook niets van de koningin af tot Arianna daar aankwam.



    Ik wil het even heel duidelijk hebben dat ik met deze rol niet met kanker spot, vandaar dat ik het er hier nog even bijzet.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 21:20 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Naam: Charles Algar Horne. Ondanks dat Charles zijn eerste naam is, wordt hij Algar genoemd.
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 18 jaar oud
    Soort: Mens
    Uiterlijk:


    Extra: Algar probeert zoveel mogelijk met elke soort van het eiland om te gaan en door zijn charme wordt hij ook haast door iedereen geaccepteerd. Hij heeft geen mening over de koningin.


    Not all those who wander are lost.