• Omdat ik zwaar geshockeerd was dat dit topic nog niet was geopend, open ik het. Of ik ben blind, dat kan ook.

    National Novel Writing Month is weer begonnen.

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt.


    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee:
    AfterToday
    Anhysbys
    Annwfyn
    Assassin
    Austen
    Brielle
    Bronte
    C18
    CrazyChicken
    Defensive
    DirectionOne
    Edhelia
    Episkey
    Emrys
    Eurydice
    Godess
    Hel
    iPotter
    Joyable
    LoQueSoy
    Mendacium
    Mutant
    Nightclock
    Oppugno
    Pariah
    PixelPunk
    Pumpkins
    Schneider
    Sid
    Sjenkie
    Snatcher
    Square
    Starkiller
    vocalizer
    Voiceless
    Wandless
    xMystic
    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij.

    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten en elkaar tips geven enzo.
    In dit topic kan je je vooruitgang zetten.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 19:10 ]


    Felix

    Ik haal echt geen 6000 woorden meer in anderhalf uur. (no_chears)


    Your make-up is terrible

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    Herkenbaar. Ik weiger terug te lezen wat ik heb geschreven, omdat ik dan al helemaal niet meer verder ga. Ik ben nu bezig met een schrijfwedstrijd, en dat schrijf ik dan zo in een stuk weg.
    Misschien zijn ninjas eigenlijk ook zo'n gek idee nog niet... *ideeën borrelen omhoog*

    Oh, ik stalk dit topic een beetje. Ö Scusa.

    Oh echt? :o Ik lees juist terug wat ik heb geschreven, want dan heb ik zoiets van: ik wil verder :Y). Ik heb deze week redelijk veel vrij, dus misschien kan ik er dan wat schot in zetten. Moet een buffer opbouwen voor ik mijn inzakmoment krijg. En die komt eraan, vroeg of laat :'].


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    (...)
    Oh echt? :o Ik lees juist terug wat ik heb geschreven, want dan heb ik zoiets van: ik wil verder :Y). Ik heb deze week redelijk veel vrij, dus misschien kan ik er dan wat schot in zetten. Moet een buffer opbouwen voor ik mijn inzakmoment krijg. En die komt eraan, vroeg of laat :'].


    Ik lees het ook altijd terug, maar vooral om dingen te verbeteren en toe te voegen.


    Your make-up is terrible

    Ik stop er denk ik mee. Ik loop meer dan 5000 woorden achter


    "Ignite, my love. Ignite."

    Schneider schreef:
    Ik stop er denk ik mee. Ik loop meer dan 5000 woorden achter



    Ik ook, but I'm going on!
    Je moet jezelf niet forceren om teveel te schrijven, als je nu maar 500 woorden schrijft, kan je morgen misschien wel 3000 woorden schrijven.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)


    Ik ook, but I'm going on!
    Je moet jezelf niet forceren om teveel te schrijven, als je nu maar 500 woorden schrijft, kan je morgen misschien wel 3000 woorden schrijven.

    Ik zit helemaal vast met mijn verhaal. Ik krijg het niet op papier terwijl ik in mijn hoofd heel het verhaal al heb. Ik heb nu pas 1.300 woorden dus ik denk dat ik zelfs wel meer achter loop.


    "Ignite, my love. Ignite."

    C18 schreef:
    (...)
    Oh echt? :o Ik lees juist terug wat ik heb geschreven, want dan heb ik zoiets van: ik wil verder :Y). Ik heb deze week redelijk veel vrij, dus misschien kan ik er dan wat schot in zetten. Moet een buffer opbouwen voor ik mijn inzakmoment krijg. En die komt eraan, vroeg of laat :'].

    Ja, dat inzakmoment heb ik zojuist bereikt. (':
    Ik zit nu op zo'n punt waar weinig gebeurt, maar dat ik ook niet over kan slaan, omdat het cruciaal is. Dat is vervelend.


    Felix

    Schneider schreef:
    (...)
    Ik zit helemaal vast met mijn verhaal. Ik krijg het niet op papier terwijl ik in mijn hoofd heel het verhaal al heb. Ik heb nu pas 1.300 woorden dus ik denk dat ik zelfs wel meer achter loop.


    Als je zo weinig hebt kan je ook makkelijk opnieuw beginnen. Of gewoon het laatste gedeelte wissen en opnieuw schrijven.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Als je zo weinig hebt kan je ook makkelijk opnieuw beginnen. Of gewoon het laatste gedeelte wissen en opnieuw schrijven.

    Ja maar overnieuw beginnen dan moet ik wel een ander verhaal hebben. Want een nieuw begin weet ik zo snel niet. Hmmm.


    "Ignite, my love. Ignite."

    15K!
    En nu ga ik slapen(:


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    15K!
    En nu ga ik slapen(:

    T_T
    Jij ook al. (x


    Felix

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik lees het ook altijd terug, maar vooral om dingen te verbeteren en toe te voegen.

    Uhu


    No growth of the heart is ever a waste

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    Ja, dat inzakmoment heb ik zojuist bereikt. (':
    Ik zit nu op zo'n punt waar weinig gebeurt, maar dat ik ook niet over kan slaan, omdat het cruciaal is. Dat is vervelend.

    Ja, da's inderdaad klote. Dan wil je graag switchen, maar 't lukt niet. Fucked up is dat. Try some music, if that works..


    No growth of the heart is ever a waste

    moe heb vandaag maar in 9000 gehaalt
    (is teleurgesteld)
    ...Moet nog aan mijn hw beginnen


    Ordo ab Chao

    Ik ben al gestopt op veel te weinig maarja, morgen weer een dag.


    Your make-up is terrible