• Okeei, ik ben nu dus bezig met allerlei profielkeuze testen. Tot nu toe komt er NG uit, omdat je daar technische/medische vlakken mee kunt doen, maar ook meer op het sociale/culturele vlak. Zoals het nu lijkt ga ik NG doen met Natuurkunde, Scheikunde, Biologie, Geschiedenis, Engels, Nederlands, CKV, Duits, Wiskunde B en Muziek (of NLT).

    Nu ben ik wel benieuwd wat voor een profiel jullie hebben gekozen, en wat voor richting de mensen in België gekozen hebben. En waarom. En als je er mee bezig bent wat je nu van plan bent te gaan doen, en waarom(:

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 17:30 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Toen ik in 3 havo zat, had ik E&M gekozen, omdat ik iets grafisch wilde doen en daar heb je de talen en aardrijkskunde niet echt voor nodig. Dus vandaar. Maar ik heb het toen niet gehaald en moest naar VMBO, waar ik Economie had gedaan. (: Nu doe ik grafisch vormgeving. :'D


    To infinity and beyond •

    Ik moet ook kiezen dit jaar
    Ik wil altijd precies wat ik wou doen, maar nu ik moet kiezen heb ik geen idee meer
    Ik denk dat ik ook NG ga doen met in elk geval Geschiedenis als keuze vak


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik wilde altijd al niks doen maar uiteindelijk heb ik toch voor niets gekozen.


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Ik doe Latijn-wiskunde & ik haat het. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    CM, met Frans, Spaans, Wiskunde C, beeldende vorming, geschiedenis, kunstgeschiedenis, maatschappijwetenschappen (kies dat vak vooral níet, het is zwaar kut) en psychologie (brrr...). En alle verplichte Nederlands / Engels / ANW / CKV zooi natuurlijk. En gym, zwaar kut dat je dat nooit kunt laten vallen.

    Maatschappij-profielen rulen :'3

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 13:55 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    E&M, met wiskunde A, economie, geschiedenis, geschiedenis, Duits, Latijn en natuurlijk Nederlands en Engels.


    I am an idiot, I move.

    Ik doe C&M, met duits, frans en wiskunde C.
    De andere vakken die ik heb zijn: geschiedenis, NL, Engels, ak, lo, kunst (theorie en zelf schilderen en zo), CKV (alleen in de 5e) en vorig jaar in de 4e had ik ook anw en maatschappijleer. Maar CKV, anw en maat krijgt iedereen.

    En hier ben ik eigenlijk wel heel tevreden mee :3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik zit nog maar in de tweede. Maar ik ga sowieso iets doen waar Frans niet bij zit :'D

    Remembrall schreef:
    Ik doe C&M, met duits, frans en wiskunde C.
    De andere vakken die ik heb zijn: geschiedenis, NL, Engels, ak, lo, kunst (theorie en zelf schilderen en zo), CKV (alleen in de 5e) en vorig jaar in de 4e had ik ook anw en maatschappijleer. Maar CKV, anw en maat krijgt iedereen.

    En hier ben ik eigenlijk wel heel tevreden mee :3


    Wat is LO eigenlijk?(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Atropos schreef:
    (...)

    Wat is LO eigenlijk?(:


    Lichamelijke opvoeding... -kreun-


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    E&M met economie, wiskunde A, maatschappijwetenschappen, geschiedenis, engels, nederlands en duits.
    Ik had eerst C&M met kunst enzo.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Lughnasadh schreef:
    (...)
    Lichamelijke opvoeding... -kreun-

    Ah, okeei. Nee bij ons heet dat namelijk PE, ik dacht al.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik heb E&M gekozen met Economie, Wiskunde A, Geschiedenis, Aardrijkskunde, Frans en Maatschappij & Organisatie (:

    Ik had C&M gekozen en dan met wiskunde A, Frans, Duits en economie.. en dan nog de vaste vakken.
    Ik had het gekozen omdat talen mijn beste kant waren en ik deze allemaal wilde hebben. En ik had wiskunde gekozen, omdat het altijd makkelijk is om te hebben (:
    Maar nu doe ik Sociale Studies op het hbo :'). Dus is het niet meer echt van toepassing :p haha.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik doe vmbo tl, dus sector economie met de vakken wiskunde, Nederlands, Engels, economie, geschiedenis en biologie.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.