• Okeei, ik ben nu dus bezig met allerlei profielkeuze testen. Tot nu toe komt er NG uit, omdat je daar technische/medische vlakken mee kunt doen, maar ook meer op het sociale/culturele vlak. Zoals het nu lijkt ga ik NG doen met Natuurkunde, Scheikunde, Biologie, Geschiedenis, Engels, Nederlands, CKV, Duits, Wiskunde B en Muziek (of NLT).

    Nu ben ik wel benieuwd wat voor een profiel jullie hebben gekozen, en wat voor richting de mensen in België gekozen hebben. En waarom. En als je er mee bezig bent wat je nu van plan bent te gaan doen, en waarom(:

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 17:30 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Aan het einde van de 2e klas koos ik voor de opleiding Toerisme en Recreatie ( De vakken: T&R, Engels, Nederlands, Economie, Wiskunde), en dat doe ik nu nog steeds. (Zit in de 4e en dus mijn examenjaar). Voor mijn vervolg opleiding kies ik Uiterlijke Verzorging.


    Believe in yourself.

    C&M; Wiskunde A, geschiedenis, aardrijkskunde, Frans, Duits, biologie. Talen en geschiedenis waren mijn beste kanten, en biologie en aardrijkskunde vond ik gewoon erg leuk (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik ga ook N&G doen.


    Food.

    E&M, dus Economie, Geschiedenis, Nederlands, Engels, Ckv, LO en daarbij nog Frans, Aardrijkskunde, Wiskunde A en Maatschappijwetenschappen


    Travel far enough, you'll meet yourself

    C&M, omdat is geschiedenis ga studeren, en dan in C&M het best.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    CM, omdat ik faalde in Natuurkunde en het me gewoonweg niet interesseerde. Natuurlijk zei iedereen: "Wanneer je NG neemt met economie kun je alles worden wat je wilt". Dat zal best, maar wanneer ik niets in die richting wil doen, waarom zou ik het dan kiezen? Ook was ik bang dat ik zou falen in economie, omdat ik niet echt dol ben op cijfers. Daarom heb ik CM gekozen met wiskunde A, Biologie, Aardrijkskunde, Duits en Latijn.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik heb tot nu toe voor alles positieve adviezen, ik zie wel wat ik ga doen. Ik wil graag schrijven maar NT met bio lijkt me ook wel handig.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik zit in 5VWO en ik doe C&M, met wiskunde A, economie, biologie, filosofie, CKV en Duits. En verder dus nog Nederlands, Engels, geschiedenis en gym.

    Dit lijkt nogal een raar pakket, maar ik wil hierna psychologie gaan studeren. Dus Wiskunde A en Biologie helpen hier erg bij, buiten dat kan Filosofie ook nog wel handig zijn. Mijn pakket past dus precies! :'D

    Ik heb C&M met: aardrijkskunde, Frans, Duits, Nederlands, Engels, M&O, geschiedenis, gym en wiskunde C.
    En ik wil graag Rechtsgeleerdheid studeren, dus die talen én M&O komen mooi van pas. (joehoe)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    CM, met aardrijkskunde, Duits, biologie, geschiedenis, tekenen, gym, Nederlands, CKV en Engels. ;D


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Roux schreef:
    Ik heb C&M met: aardrijkskunde, Frans, Duits, Nederlands, Engels, M&O, geschiedenis, gym en wiskunde C.
    En ik wil graag Rechtsgeleerdheid studeren, dus die talen én M&O komen mooi van pas. (joehoe)

    Wat doe je eigenlijk met Management en Organisatie?(krul)

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 17:31 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Beastcrash schreef:
    Ik doe Latijn-wiskunde & ik haat het. (cat)

    Ik ben op VMBO Zorg en welzijn gaan doen, omdat de rest me niets leek.
    Nu doe ik SAW op het mbo en ga persoonlijk begeleider Gehandicapten als richting doen, omdat ik gehandicapten heel gezellig vind. :3


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Atropos schreef:
    (...)
    Wat doe je eigenlijk met Management en Organisatie?(krul)

    Soort van economie. ^^
    Alleen dan meer gericht op het bedrijf zelf.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Atropos schreef:
    (...)
    Wat doe je eigenlijk met Management en Organisatie?(krul)
    Dat is zo stom (cat)
    En moeilijk, ik heb het ook
    En ik loop áltijd achter
    (bat)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John