• Zo'n jongen van judo heeft af en toe van die uitspraken waarvan ik denk, zoiets zeg je niet als je een vriendin hebt.

    Bijvoorbeeld:
    Wij hadden het over iets. En ik zei dus: 'Wedden van niet.' Hij: 'Wedden van wel.' Dus ik: 'Waarvoor wedden we?' 'Als ik win dan mag ik je een zoen geven. En dan hopen dat ik win.'

    Of:
    'Ga je mee naar de kleedkamer?' Met echt zo'n "ik meen het gezicht".

    En hij bedoelt er niks mee, maar toch zou ik het niet leuk vinden als mijn vriendje zo iets zou zeggen.
    Ach, het zal wel aan mij liggen, hoe gaat het met jullie?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Reassurance schreef:
    Als hij er niks mee bedoeld zie ik het probleem niet?


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Als ik zijn vriendin zou zijn, zou ik het minder vinden, maar ik vind het leuk als iemand zo spontaan/assertief is. Hij bedoelt er toch niets mee.


    Drama, lies and tears. Cheers to these teenager years.

    Dashing schreef:
    Niet zo aanstellen. Je moet niet alles serieus nemen. --'

    Een jongen bij mij op scouting maakt ook vaak van die foute kutopmerkingen. Dat is nogal irritant, zeker nadat ik hem in Mei heb vertelt dat ik hem eerder dat jaar leuk vond. Nu maakt hij constant opmerking zoals:'Ja, we kunnen ook wel wat andere dingen oefenen *wenkbrauwwiebel*' It's annoying.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    mijn vriend zegt zulke dingen niet dus ik maak me ook zeker geen zorgen :W


    I solemny swear i am up to no good

    Zijn vriendin zal wel weten dat hij zo'n dingen zegt, denk ik dan.

    Gewoon om lachen. lol, vinden ze altijd wel leuk. Of ook grappen maken (:

    Mwah, als ie d'r niks mee bedoelt, no biggie :]
    Ik zou persoonlijk fucking kwaad worden als m'n vriend z'n seksleven aan z'n vrienden voorlegt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Haha, ik zou het grappig vinden. Maar ik ben ook geen jaloers type.


    Where there is a sea there are pirates...

    Tja, als hij er niets mee bedoelt, zou ik er ook niet mee zitten. En thank god doet mijn vriend nooit zoiets. Vrienden van ons zeggen dat soort dingen wel vaak tegen me waar hij bij staat. Heerlijk om zijn gezicht te zien maar toch best akward. :]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Persoonlijk zou ik het niet leuk vinden, nee.
    Maar ik ben ook wel redelijk jaloers, haha :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right