• Weet je wat het is?
    Kan je het?
    Kan je het, maar heb je de mogelijkheid niet om het te doen omdat je geen eigen paard hebt?
    Zou je willen groomen?

    Audacity schreef:
    (...)

    Mensen met verstand houden wilde paarden wild en richten de aan mensen gehechte paarden af.


    Tja, zo kun je het ook zien. Vind het een beetje radicaal.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik heb overigens ooit renpaarden gegroomd, vond ik erg leuk. Ik las het pas net :)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Nee. Ik heb het sowieso niet echt op "wagentjes", zegmaar, omdat er op vakantie ooit eens een paard er keihard vandoor is gegaan voor de kar, en ik vol met mijn hoofd tegen een boom aanknalde, en 'echt' rijden lijkt me veel fijner, hoewel ik daar niet over kan oordelen omdat ik nooit echt gemend heb.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Beckett schreef:
    Geen idee waar je het over hebt :Y)


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Weet je wat het is?
    Ja
    Kan je het?
    Half
    Kan je het, maar heb je de mogelijkheid niet om het te doen omdat je geen eigen paard hebt?
    Ja
    Zou je willen groomen?
    Ja


    Hope goes lost but never dies.

    ik kan een beetje mennen (ik zit liever op een paard dan erachter xD),


    -

    Ik wou vroeger altijd heel graag gaan mennen, nu stiekem nog altijd, maar mijn paardenobsessie-periode is een beetje voorbij, vrees ik.


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Weet je wat het is? Ja
    Kan je het? Nee
    Kan je het, maar heb je de mogelijkheid niet om het te doen omdat je geen eigen paard hebt? Ik heb een eigen paard, maar rijd dressuur. ;]
    Zou je willen groomen? Ik weet niet wat dat is ...


    Alleen maar tranen van geluk

    Ja ik weet wat het is.
    Ik heb het ooit een keer gedaan.
    Ik heb geen eigen paard meer, ik had er wel één maar die kon niet voor een kar. En ik heb er geen behoefte aan om te mennen (:
    En nee dat zou ik niet willen doen.
    Ik speel wel groom voor een vriendin van mij is al genoeg op het moment.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Prodigal schreef:
    Weet je wat het is?
    Ja
    Kan je het?
    Half
    Kan je het, maar heb je de mogelijkheid niet om het te doen omdat je geen eigen paard hebt?
    Ja
    Zou je willen groomen?
    Ja

    Hoe oud ben je?