• Ff een uitleg waarom. Ik heb net hele erge ruzie gehad. Mijn kop is kapot enzo en mijn bril ook ( Dat word dokke voor die 2 kutracisten! )

    1. Een mes op zak. Dat is nodig met die racisten en boeren in dit boerendorp om ooit eens een mes tussen de ribben te steken.

    2. Ooit een namaakpistool. Daarmee kan ik die domme racisten met hun lonsdale en die oooo zooo stoere bomberjacks en hun oooo zooooo stoere wannabe criminal gedrag zo snel mogelijk uit mijn buurt jagen.

    Bij wijze van spreke dan dat ik die 2 dingen nodig heb dan. Niet dat ik dat ga doen want dan zit ik straks met een stafblad. Nu nog niet en dat wil ik houden zo!

    Ook ga ik overleggen dat ik niet eerder meer naar school ga totdat ik op het drenthe college zit. ( MBO ). Zaterdag en zondag nooit last van koppijn. Altijd leuk bij mijn vriendin zijn. Vanaf maandag tot vrijdag wel. Om mijn MENTOR!

    Was ff kranten aan het bezorgen. Dat kan niet eens veilig meer met die domme racisten hier in klazienaveen. Laat die smeris maar eens crimineeltjes pakken. En niet mij lastig vallen om het feit dat ik zonder licht rond fiets!

    Schade aan mij: Bril kapot. Zere schouder. Zere rug. 3 bulten op mijn kop. bult op traanbuis. Bloed bij oog en traanbuis. Fiets ( oude ) kapot. Telefoon ( bijna ) kapot. ( hij heeft het nog overleeft en doet het nu nog prima maar als die kapot gaat..... 180 euro extra.) Dus dat word voor diegene ff 250 euro dokken voor die bril + misschien telefoon 180 euro. Reken maar eens uit.

    En dan zeggen ze waar blijft mijn 75 euro? Ik ben ze geen eens een euro schuldig. Mij zijn ze nu wel 250 euro schuldig + telefoon misschien (. Ik had de bril nog geen half jaar. ( Nou hopen dat ik voor een D&G bril kan gaan en zonder littekens er vanaf kan komen.

    Waar de **** gaat deze wereld heen? Ik bedoel: Zinloos geweld, dingen die uit supermarken worden gejat. ( en zo zelfs mp3 spelers uit de praxis want ik zag dat ooit 1 jongen een mp3 speler in de praxis jatte en in zijn tas stopte ) en de politie? Die doet er geen ene reet aan.

    Al die ruzie's beginnen met name omdat ik anders ben. Van hiphop, Rap, R&B en dat soort muziek hou. Een eigen stijl heb die zeer Urban achtig is. Half canadees ben Alhoewel juist veel mensen dat juist nice vinden zo als mijn mattie waarmee ik veel naar school fiets, Mijn mattie waarmee ik vaak door het dorp loop ( Ook zwaar Urban persoon ) Een meisje die ik al kende vanaf mijn 12e die bij de quizlet meeting Emmen was en die zelf ook amerikaan is. De mensen die ook bij de meeting waren weten vast wie ik bedoel ) Mijn vriendin loves dat. En van de rondhangclub enzo en nog wel een paar gaste. Toen ik daar kwam vertellen dat ik half canadees ben zeiden veel mensen wow hoe chill gewoon weetjewel!

    Ik mag dan misschien wel half canadees zijn zo als ik net al zei maar toch heb ik een nederlands paspoort. Volgens mij ben ik een toerist in mijn eigen land en dat pik ik niet! :S.

    Wat vinden jullie? Ik ga sowiezo aangifte doen.

    < EDIT > Telefoon is nog in orde. Vanmorgen getest.

    Bericht ff aangepast. Geen scheldwoorden. Allenaal eruit gehaald. Alle stukjes die een mod niet hoort te schrijven ff eruit gehaald. Was gisteren iets te erg van streek. Het gaat wel weer verder maar heb alleen erg veel pijn.

    Bericht aangepast: Met dank aan Appelkirst en was het zelf zo gauw ik wakker werd toch al van plan ;).


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    (...)

    Dude ,wat sijn racistenhaters??

    Mensen zo als ik. Mensen die echt een enorme haat aan racisten hebben ;).


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    (...)
    doe niet defensief tegenover mij,danke

    Oke sorry ;).


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    (...)
    Oke sorry ;).

    kbegrijp het wel

    Als wij canadesen niet kwamen tijdens de 2e wereld oorlog was er nu waarschijnlijk nog oorlog.
    Alsof de canadezen de enigste waren.. over rassen over een kam scheren gesproken.. De russen waren er ook nog.. En als de canadezen er niet geweest waren en de Russen besloten om marshmallows te roosteren ipv vrede stichten.. Dan waren we nu dus gewoon allemaal lekker morsdood of super Duits.. Maar wat boeit dat.. want het is NIET zo! En sorry dat ik het zeg.. Maar jij .. als mod zijnde moet weten dat het niet echt gepast is om zomaar een grof lomp én racistisch.. ja dat lees je goed racistisch.. Want je bent net zo erg terug bezig.. Wie zegt trouwens dat ze je dit aangedana hebben omdat je Canadees bent? Misschien stond je hoofd hen gewoon wel niet aan. Dat kan ook...

    Maar besef wel dat dit niet echt een goed voorbeeld is dat je nu geeft als MOD aan de anderen leden.. Aangezien er hier veel jongeren zijn en ze neman bijna allemaal ontzettend snel gedrag en woorden over.

    Voor de rest vind ik het wel lullig voor je.. Hoop dat het snel goed komt.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    (...) Alsof de canadezen de enigste waren.. over rassen over een kam scheren gesproken.. De russen waren er ook nog.. En als de canadezen er niet geweest waren en de Russen besloten om marshmallows te roosteren ipv vrede stichten.. Dan waren we nu dus gewoon allemaal lekker morsdood of super Duits.. Maar wat boeit dat.. want het is NIET zo! En sorry dat ik het zeg.. Maar jij .. als mod zijnde moet weten dat het niet echt gepast is om zomaar een grof lomp én racistisch.. ja dat lees je goed racistisch.. Want je bent net zo erg terug bezig.. Wie zegt trouwens dat ze je dit aangedana hebben omdat je Canadees bent? Misschien stond je hoofd hen gewoon wel niet aan. Dat kan ook...

    Maar besef wel dat dit niet echt een goed voorbeeld is dat je nu geeft als MOD aan de anderen leden.. Aangezien er hier veel jongeren zijn en ze neman bijna allemaal ontzettend snel gedrag en woorden over.

    Voor de rest vind ik het wel lullig voor je.. Hoop dat het snel goed komt.

    x.


    Helemaal mee eens en niets meer aan toe te voegen x')

    (...) Alsof de canadezen de enigste waren.. over rassen over een kam scheren gesproken.. De russen waren er ook nog.. En als de canadezen er niet geweest waren en de Russen besloten om marshmallows te roosteren ipv vrede stichten.. Dan waren we nu dus gewoon allemaal lekker morsdood of super Duits.. Maar wat boeit dat.. want het is NIET zo! En sorry dat ik het zeg.. Maar jij .. als mod zijnde moet weten dat het niet echt gepast is om zomaar een grof lomp én racistisch.. ja dat lees je goed racistisch.. Want je bent net zo erg terug bezig.. Wie zegt trouwens dat ze je dit aangedana hebben omdat je Canadees bent? Misschien stond je hoofd hen gewoon wel niet aan. Dat kan ook...

    Maar besef wel dat dit niet echt een goed voorbeeld is dat je nu geeft als MOD aan de anderen leden.. Aangezien er hier veel jongeren zijn en ze neman bijna allemaal ontzettend snel gedrag en woorden over.

    Voor de rest vind ik het wel lullig voor je.. Hoop dat het snel goed komt.

    x.

    AMEN (hoera)

    (...) Alsof de canadezen de enigste waren.. over rassen over een kam scheren gesproken.. De russen waren er ook nog.. En als de canadezen er niet geweest waren en de Russen besloten om marshmallows te roosteren ipv vrede stichten.. Dan waren we nu dus gewoon allemaal lekker morsdood of super Duits.. Maar wat boeit dat.. want het is NIET zo! En sorry dat ik het zeg.. Maar jij .. als mod zijnde moet weten dat het niet echt gepast is om zomaar een grof lomp én racistisch.. ja dat lees je goed racistisch.. Want je bent net zo erg terug bezig.. Wie zegt trouwens dat ze je dit aangedana hebben omdat je Canadees bent? Misschien stond je hoofd hen gewoon wel niet aan. Dat kan ook...

    Maar besef wel dat dit niet echt een goed voorbeeld is dat je nu geeft als MOD aan de anderen leden.. Aangezien er hier veel jongeren zijn en ze neman bijna allemaal ontzettend snel gedrag en woorden over.

    Voor de rest vind ik het wel lullig voor je.. Hoop dat het snel goed komt.

    x.

    Ow shit de russen. Helemaal vergeten :|.

    Het ergste is dat ze eerst zeggen dat ik maffia achter me aan heb ( Raar want ze zeiden vaak 8 uur donderdag staan ze voor je deur. Nooit gekomen. Nu zeggen ze dat niet meer en nu zeggen ze ineens dat ik hun bedreig wat niet zo is. Zelfs die moeder van hun doet net zo hard mee. Ook zeggen ze steeds waar blijft mijn geld terwijl ik ze geen cent schuldig ben. Ik heb niks gesloopt van hun. Hun wel van mij.

    Wie is er dan geld schuldig? Hun want ik heb mijn bril kapot.

    En ik geef toe. Denk wel dat je geleik hebt.

    Maar ik was net extreem van treek. Hou er rekening mee.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    (...)
    Ow shit de russen. Helemaal vergeten :|.

    Het ergste is dat ze eerst zeggen dat ik maffia achter me aan heb ( Raar want ze zeiden vaak 8 uur donderdag staan ze voor je deur. Nooit gekomen. Nu zeggen ze dat niet meer en nu zeggen ze ineens dat ik hun bedreig wat niet zo is. Zelfs die moeder van hun doet net zo hard mee. Ook zeggen ze steeds waar blijft mijn geld terwijl ik ze geen cent schuldig ben. Ik heb niks gesloopt van hun. Hun wel van mij.

    Wie is er dan geld schuldig? Hun want ik heb mijn bril kapot.

    En ik geef toe. Denk wel dat je geleik hebt.

    Maar ik was net extreem van treek. Hou er rekening mee.
    Snap ik ook zeker wel .. maar zodra een 'niet-mod' het doet gaat er een slot op, krijgen ze een straf of ban en dan krijgen ze een strafblad.. en dit kan maar zomaar..

    En ik ben ook wel eens van streek.. Maar.. das geen rede op je woede en agressie op te schrijven en hier maar te dumpen, want het is zowieso beledigende tekst, vind ik persoonlijk.

    Oké genoeg gezeikt.
    Hoop dat het snel beter met je gaat.(K)

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Hey Damian, ik vind dat je wel naar de politie moet gaan. Klinkt heel erg als een mietje of lafaard, maar dan heb je tenminste wel het gevoel dat je iets hebt gedaan, en dat is nog altijd beter dan niets. Ik vind het echt ontzettend kut voor je, maar ja, ik kan ook niet veel anders doen dan hier achter de pc zitten en zeggen dat ik je steun. Besluiten wat je ermee doet, dat bepaal jij. Succes.


    History is not hatred.

    Met dit soort berichten ben ik echt 'blij' dat ik rond Rotterdam woon =S Er zijn zoo veel nationaliteiten, natuurlijk wordt er wel gediscrimineerd, maar dat is neit tegen één persoon gericht. Hier kleden mensen zich juist heel urban, ik denk dat als er een paar Londsdale-gasten zouden komen, ze het echt niet zouden overleven. Niet dat het leven hier zo geweldig is hoor. Na het donker moet je het niet wagen dan nog naar het centrum te gaan... veel gevochten, mijn kleine stadje is al een keer op de NOS geweest omdat er iemand was neergeschoten en ik hoorde een paar weken geleden dat in een café waar ik 3 minuten fietsen vanaf woon iemand is neergestoken =S Op het schoolplein van mijn basisschool lagen altijd wietzakjes graffiti op elke muur is standaard.
    Ik denk dat die gasten gewoon niets te doen hebben, ook omdat je zelf zecht dat het een boerengehucht is, en dan stoer moeten gaan doen om toch wat spanning in hun leven te hebben. Mijn diagnose: LEVENLOOS! Niet dat je daar veel aan hebt ofzo... Mja veel meer hulp dan dit kan ik je ook niet geven. Ik zit zelf al 3 jaar op een vechtsport, voel ik me wel veiliger door =)


    BAM!

    (...)Snap ik ook zeker wel .. maar zodra een 'niet-mod' het doet gaat er een slot op, krijgen ze een straf of ban en dan krijgen ze een strafblad.. en dit kan maar zomaar..

    En ik ben ook wel eens van streek.. Maar.. das geen rede op je woede en agressie op te schrijven en hier maar te dumpen, want het is zowieso beledigende tekst, vind ik persoonlijk.

    Oké genoeg gezeikt.
    Hoop dat het snel beter met je gaat.(K)

    x.

    Ik kan het altijd even aanpassen.

    Nu ben ik niet meer van streek.

    Heb 2 dingen besloten. Poosje niet naar school en aangezien mijn bril 250 euro koste kan ik voor dat geld net zo goed een D&G bril halen en zorgen dat hun dat geld betalen via politie enzo.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    (...)
    Mensen zo als ik. Mensen die echt een enorme haat aan racisten hebben ;).


    Oewh ,,grapje ,wist ik wel (A)


    Crack a bottle

    (...)

    Oewh ,,grapje ,wist ik wel (A)

    Oke (lol)


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Jij bent nice,en die persoontjes zijn zielig ><
    You Rock,They Suck !


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Sjees... te belachelijk voor woorden.


    No growth of the heart is ever a waste