• Ik heb het driehonderdste bericht gepost in het vorige topic, dus hier is nummer 3. Ik heb de tekst even gekopieerd. (:



    National Novel Writing Month is weer begonnen.

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt.




    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee:
    AfterToday
    Anhysbys
    Annwfyn
    Assassin
    Austen
    Brielle
    Bronte
    C18
    CrazyChicken
    Defensive
    DirectionOne
    Edhelia
    Episkey
    Emrys
    Eurydice
    Godess
    Hel
    iPotter
    Joyable
    LoQueSoy
    Mendacium
    Mutant
    Nightlock
    Oppugno
    Pariah
    PixelPunk
    Pumpkins
    Schneider
    Sid
    Sjenkie
    Snatcher
    Square
    Starkiller
    vocalizer
    Voiceless
    Wandless
    xMystic
    omymalfoy
    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij.

    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten en elkaar tips geven enzo.
    In dit topic kan je je vooruitgang zetten.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 12:45 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Done. En aangepast, toch nog. (:


    @ Brute; Het is juist een beetje de bedoeling dat je het afraffelt. Het is toch maar een eerste versie - na november begint het echte werk pas, als je het verhaal moet verbeteren en bijschaven. :'D


    Danku. Ugh, die streep er doorheen ziet er zo opgeverig en definitief uit. Lol, opgeverig is geen woord volgens mij. Maar ik kan gewoon niet anders, helaas. Veel geluk gewenst aan de rest. <3


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Episkey schreef:
    Ik zit vast, ik weet niks meer om te schrijven.
    wie nog?


    Schrijf iets wat totaal nergens op slaat. En als je echt niets weet te verzinnen moet je eens of het forum gaan zoeken, daar staan een heleboel ideeën die je kunt 'adopteren'. Of, wat ik zelf heel leuk vind, de 'Dare Machine' van de jeugdversie van NaNo. Die staat hier, rechtsonder. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Schrijf iets wat totaal nergens op slaat. En als je echt niets weet te verzinnen moet je eens of het forum gaan zoeken, daar staan een heleboel ideeën die je kunt 'adopteren'. Of, wat ik zelf heel leuk vind, de 'Dare Machine' van de jeugdversie van NaNo. Die staat hier, rechtsonder. :'D

    'We dare you to make today a bad hair day for a character. Bonus points if it completely changes his or her life!'
    Oh, lol, als ik haar dat op dít moment aan doe ben ik echt sadistisch :'D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    iPotter schreef:
    (...)
    'We dare you to make today a bad hair day for a character. Bonus points if it completely changes his or her life!'
    Oh, lol, als ik haar dat op dít moment aan doe ben ik echt sadistisch :'D


    Die had ik ook. Maar ik zit net midden in een lange dag, dus het is een beetje raar om er opeens een bad hair day van te maken. Of de mannelijke hoofdpersoon moet daar last van hebben, maar ik denk niet dat het hem veel zou kunnen schelen, lol. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Komt er binnenkort weer een NaNoWriMo? Dus niet in November? :'D
    Echt hoor, komt er eens zoiets leuks langs, is het net in de maand van suprises, verjaardagen, en drukte D:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Abo


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ik zet hier iets nuttigs neer opdat het in mijn history staat.
    IETS NUTTIGS.
    Haha. ik heb zo geen humor na een dag schrijven.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Wiarda schreef:
    Komt er binnenkort weer een NaNoWriMo? Dus niet in November? :'D
    Echt hoor, komt er eens zoiets leuks langs, is het net in de maand van suprises, verjaardagen, en drukte D:
    In april wordt men uitgedaagd om een script te schrijven, in juli/augustus is weer hetzelfde als dit. Maar je kan natuurlijk het ook altijd voor jezelf doen (:


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    Ik zet hier iets nuttigs neer opdat het in mijn history staat.
    IETS NUTTIGS.
    Haha. ik heb zo geen humor na een dag schrijven.

    I smiled.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Mijn vader heeft nog geen eigen internet verbinding in zijn nieuwe huis, dus de verbinding is super traag. Goede reden om dit weekend even een inhaalslag te gaan maken!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Square schreef:
    (...)

    Schrijf iets wat totaal nergens op slaat. En als je echt niets weet te verzinnen moet je eens of het forum gaan zoeken, daar staan een heleboel ideeën die je kunt 'adopteren'. Of, wat ik zelf heel leuk vind, de 'Dare Machine' van de jeugdversie van NaNo. Die staat hier, rechtsonder. :'D


    Dankja ga ik eens bekijken :)


    We're all dancing to the same sad song.

    iPotter schreef:
    (...)
    I smiled.
    YEAH(headbang)

    Bijna mijn doel voor vandaag bereikt: 5K :'D


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    (...)YEAH(headbang)

    Bijna mijn doel voor vandaag bereikt: 5K :'D

    Goed zo (krul)

    Oh en ik heb eindelijk 10000 8D Ik heb het gevoel dat iedereen al véél verder zit. (:

    [ bericht aangepast op 10 nov 2011 - 22:36 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    I did it :'D
    5057 words in one day (wbw)
    *O*
    Me is haaaappy.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Wiarda schreef:
    Komt er binnenkort weer een NaNoWriMo? Dus niet in November? :'D
    Echt hoor, komt er eens zoiets leuks langs, is het net in de maand van suprises, verjaardagen, en drukte D:


    Zoals Eurydice zegt heb je in april Script Frenzy, waarbij je een script moet schrijven. In juli is er JulNoWriMo, maar dat wordt niet georganiseerd door het Office of Letters and Light en is volgens mij een soort slappe kopie hiervan. In Augustus heb je dan Camp NaNoWriMo, wat volgens mij hetzelfde is als dit, maar dan in de zomer.
    Maar ook als je nu meer wilt doen zijn er nog voldoende mogelijkheden. Als je denkt dat je snel zult kunnen schrijven kun je je nog steeds registreren op NaNoWriMo.org, maar als je niet denkt dat je met een achterstand van tien dagen nog 50.000 woorden zult halen, kun je je ook opgeven voor het Young Writers Program. Iedereen onder de achttien kan ook kiezen om zich daar aan te melden, en daar kun je je eigen woordendoel instellen, wat misschien beter haalbaar is. Ik raad je echt aan het te doen, het is heel erg leuk. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan