• Ik heb het driehonderdste bericht gepost in het vorige topic, dus hier is nummer 3. Ik heb de tekst even gekopieerd. (:



    National Novel Writing Month is weer begonnen.

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt.




    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee:
    AfterToday
    Anhysbys
    Annwfyn
    Assassin
    Austen
    Brielle
    Bronte
    C18
    CrazyChicken
    Defensive
    DirectionOne
    Edhelia
    Episkey
    Emrys
    Eurydice
    Godess
    Hel
    iPotter
    Joyable
    LoQueSoy
    Mendacium
    Mutant
    Nightlock
    Oppugno
    Pariah
    PixelPunk
    Pumpkins
    Schneider
    Sid
    Sjenkie
    Snatcher
    Square
    Starkiller
    vocalizer
    Voiceless
    Wandless
    xMystic
    omymalfoy
    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij.

    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten en elkaar tips geven enzo.
    In dit topic kan je je vooruitgang zetten.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 12:45 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    25K!


    Ex astris, sciencia

    Vanavond heb ik zo'n 3 uur lang de tijd om te schrijven, dus dat doe ik dan. ^.^


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Mijn hoofdpersonage gaat net bevallen ^^ (ik begon met haar als 14 jarige, maar ondertussen is ze al 21 C: )


    Ex astris, sciencia

    GRR. Schrijven lukt WEER niet. Ik heb pas 601 woorden vandaag & al veel te lang bezig.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    GRR. Schrijven lukt WEER niet. Ik heb pas 601 woorden vandaag & al veel te lang bezig.

    Is er misschien een stukje dat je echt leuk vind om te schrijven, maar dat je nog niet kon schrijven omdat er nog een stuk tussen moet?


    Ex astris, sciencia

    Eurydice schreef:
    GRR. Schrijven lukt WEER niet. Ik heb pas 601 woorden vandaag & al veel te lang bezig.

    Ik heb soms ook zulke momenten, maar dan schrijf ik heel snel en kort over een saai stukje, waarna het weer leuker wordt en het schrijven weer lukt... Probeer anders eens voordat je gaat slapen in je bed scènes te bedenken, die je dan niet opschrijft?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eurydice schreef:
    GRR. Schrijven lukt WEER niet. Ik heb pas 601 woorden vandaag & al veel te lang bezig.


    Dan wordt het echt tijd voor ninja's. Of de Dare Machine (linksonder). :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik doe mee!!


    What by Zeus' beard is going on????

    Ik merk net dat ik de laatste alinea in eerste persoon enkelvoud heb geschreven, terwijl de andere tienduizend woorden in derde persoon staan. Ik denk dat ik maar even iets anders ga doen, want dit gaat niet goed. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat is het hier opeens stil. Is iedereen aan het schrijven? (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik merk net dat ik de laatste alinea in eerste persoon enkelvoud heb geschreven, terwijl de andere tienduizend woorden in derde persoon staan. Ik denk dat ik maar even iets anders ga doen, want dit gaat niet goed. (no_chears)

    Ahw, dan moet je alles verbeteren x) Dat heb ik ook steeds, dan schrijf ik plots in de derde persoon ipv de ik-vorm...

    Ik ga nu beginnen met schrijven, Write Or Die helpt echt heel goed, vooral bij stukjes waarvan ik verwacht dat ik vastloop. :]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Square schreef:
    Wat is het hier opeens stil. Is iedereen aan het schrijven? (:
    Ik probeer te schrijven. Maar ik raak zo snel afgeleid ö
    Er zijn veel te veel dingen te doen op internet. Vooral op Youtube. Veeeel te veel.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Hé, waar kun je die plaatjes maken? (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    iPotter schreef:
    Hé, waar kun je die plaatjes maken? (:

    die staan op de Nanosite =3


    Ex astris, sciencia

    Oh, ik heb hem gevonden :'D

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 20:35 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.