• Zoals de titel al zegt. Ben ik wel benieuwd naar.
    Ikzelf heb een tongpiercing, wenkbrauwpiercing en 3 gaatjes in m'n oren.

    En jullie?

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 11:29 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    (...)
    Show foto dan.


    Tssss, en dan staan er straks allemaal meisjes van Q voor de deur die hem willen aanraken. En gezien het feit dat bijna heel Q onder de 18 is raak ik dan een beetje in de problemen (Cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Roux schreef:
    (...)
    - Googled -
    FML, ik wou dat ik dat nooit had gezien! D:



    quidquid excusatio prandium pro

    3 gaatjes in mijn oren en een tattoo (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Tssss, en dan staan er straks allemaal meisjes van Q voor de deur die hem willen aanraken. En gezien het feit dat bijna heel Q onder de 18 is raak ik dan een beetje in de problemen (Cat)



    Hahahaha


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    RainbowDash schreef:
    Een prins albert piercing :Y)


    Even heel zakelijk, afgezien van het feit dat ik het niet geloof, lol. Die dingen lijken me nou niet heel praktisch, toch? I mean, meisjes zullen daar volgens mij sowieso niet blij mee zijn..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Nightlock schreef:
    (...)

    Even heel zakelijk, afgezien van het feit dat ik het niet geloof, lol. Die dingen lijken me nou niet heel praktisch, toch? I mean, meisjes zullen daar volgens mij sowieso niet blij mee zijn..

    Ja, daar dacht ik ook al aan (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Tssss, en dan staan er straks allemaal meisjes van Q voor de deur die hem willen aanraken. En gezien het feit dat bijna heel Q onder de 18 is raak ik dan een beetje in de problemen (Cat)


    Nee, dat aanraken moet nou nét niet. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    iPotter schreef:
    (...)
    Ja, daar dacht ik ook al aan (cat)


    Ik ook. O.o
    Alwin, ze geloven je niet!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    MissSharp schreef:
    (...)

    Ik ook. O.o
    Alwin, ze geloven je niet!


    AWwww, wat jammmer nou xD

    Maar ik heb geen idee waar het voor is. Ik had het ook ooit gegoogeld omdat iemand min of meer hetzelfde trucje uithaalde bij mij, en daar las ik dat het zo heette omdat die prins altijd strakke leren broeken droeg zonder ondergoed fso, en dat ie die piercing (een ring) gebruikte om ervoor te zorgen dat alles min of meer comfortabel zat fso. Weet niet of het waar is xD


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    AWwww, wat jammmer nou xD

    Maar ik heb geen idee waar het voor is. Ik had het ook ooit gegoogeld omdat iemand min of meer hetzelfde trucje uithaalde bij mij, en daar las ik dat het zo heette omdat die prins altijd strakke leren broeken droeg zonder ondergoed fso, en dat ie die piercing (een ring) gebruikte om ervoor te zorgen dat alles min of meer comfortabel zat fso. Weet niet of het waar is xD


    Ja, dat kan.
    Ik dacht aan koning albert. XD


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    RainbowDash schreef:
    (...)

    AWwww, wat jammmer nou xD

    Maar ik heb geen idee waar het voor is. Ik had het ook ooit gegoogeld omdat iemand min of meer hetzelfde trucje uithaalde bij mij, en daar las ik dat het zo heette omdat die prins altijd strakke leren broeken droeg zonder ondergoed fso, en dat ie die piercing (een ring) gebruikte om ervoor te zorgen dat alles min of meer comfortabel zat fso. Weet niet of het waar is xD

    Maar dat is nog geen antwoord op onze vraag (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    (...)
    Maar dat is nog geen antwoord op onze vraag (cat)


    Wat was de vraag?


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Wat was de vraag?

    Of zo'n ding niet heel onhandig is.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    In elk oor wel één gaatje! - nu voel ik me stoer (aa) -. Eh ik zou nog wel een tattoo willen, een kleintje, maar dat mag pas op m'n 18e..


    It's time to be happy again.

    2 gaatjes in elk oor en een tattoo (:

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 12:17 ]


    To infinity and beyond •