• Zoals de titel al zegt. Ben ik wel benieuwd naar.
    Ikzelf heb een tongpiercing, wenkbrauwpiercing en 3 gaatjes in m'n oren.

    En jullie?

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 11:29 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    RainbowDash schreef:
    Een prins albert piercing :Y)


    Shit, je hebt me gewoon een fucking trauma bezorgd. Serieeeeeus. D:


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Gaatjes en een helix.
    + ik heb 3 schroeven in m'n lichaam maar dat kan je niet echt meetellen hé :'D

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 12:20 ]

    Ik heb alleen 2 gaatjes in mijn oren, maar ik draag bijna geen oorbellen meer (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Tempesta schreef:
    (...)
    Of zo'n ding niet heel onhandig is.


    Hoe moet ik het weten? xD
    Maar ik denk het wel. Lijkt me ook niet lekker zitten D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Casual schreef:
    (...)

    Shit, je hebt me gewoon een fucking trauma bezorgd. Serieeeeeus. D:



    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Hoe moet ik het weten? xD
    Maar ik denk het wel. Lijkt me ook niet lekker zitten D:

    Omdat jij een jongen bent? (A)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Hoe moet ik het weten? xD
    Maar ik denk het wel. Lijkt me ook niet lekker zitten D:


    Ook niet een heel klein beetje gemeen voor een meisje, misschien? Of niet aan gedacht met al je stoere mannelijkheid?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Nightlock schreef:
    (...)

    Ook niet een heel klein beetje gemeen voor een meisje, misschien? Of niet aan gedacht met al je stoere mannelijkheid?


    Hmpf. Er zijn toch geen meisjes. Dus ik dacht: DAn kan ik net zo goed in ring in mijn penis steken zodat ik aan mijn penis van het plafond kan hangen om te slapen. Heb ik meer ruimte in mijn kamer :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Hmpf. Er zijn toch geen meisjes. Dus ik dacht: DAn kan ik net zo goed in ring in mijn penis steken zodat ik aan mijn penis van het plafond kan hangen om te slapen. Heb ik meer ruimte in mijn kamer :Y)


    Oké, nu ben ik getraumatiseerd. Thanks, Alwin. ;c


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Hmpf. Er zijn toch geen meisjes. Dus ik dacht: DAn kan ik net zo goed in ring in mijn penis steken zodat ik aan mijn penis van het plafond kan hangen om te slapen. Heb ik meer ruimte in mijn kamer :Y)


    Haha, stiekem moest ik hierom glimlachen en ik haat het omdat toe te geven omdat jij het bent, lol. En "er zijn toch geen meisjes" klinkt niet erg zoals jij, moet ik zeggen. Valt me van je tegen.:W


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Unnoted schreef:
    (...)

    Oké, nu ben ik getraumatiseerd. Thanks, Alwin. ;c


    Nog leuker: Er zijn clitoris piercings. Wat nou als een meisje met een lcitoris piercing en een jongen met een penispiercing sex hebben, en die ringen komen vast te zitten aan elkaar? :S


    quidquid excusatio prandium pro

    Nightlock schreef:
    (...)

    Haha, stiekem moest ik hierom glimlachen en ik haat het omdat toe te geven omdat jij het bent, lol. En "er zijn toch geen meisjes" klinkt niet erg zoals jij, moet ik zeggen. Valt me van je tegen.:W



    Je begint me aardig te vinden :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)





    I'm just shocked. (cat)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Fuck, Alwin. Ben ik even blij dat ik dit nu pas lees :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Nog leuker: Er zijn clitoris piercings. Wat nou als een meisje met een lcitoris piercing en een jongen met een penispiercing sex hebben, en die ringen komen vast te zitten aan elkaar? :S


    Laten we daar niet over nadenken. :c


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'