• Topic 1
    Topic 2



    De wereld kan elk moment in vlammen opgaan doordat de ozonlaag op klappen staat en de meeste landen hebben geen geld meer voor hun inwoners. De vierde wereld oorlog komt langzaam opgang tegen de corrupte regering en politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal Project) Verkiest 12 jongere van over de hele wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten. mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen komen de jongere achter hun speciale krachten. Die krachten moeten de aarde redden.


    Jongeren:
    Jongere (11):
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Gawain Marlon Iolani- Havik
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Cherie Beth Jones- Kat
    Cedric Dean Dux- Aap
    Dana Alexia Pippens- Pinguïn
    Noah Morrigan- Hert
    Eleanor Anthea Hope- Zwaan

    Trainers:
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/Omroeper.
    Sasha Afanasiy Filischkin Wapenexpert/ Leraar
    Heather Knochenmus Lerares Plantkunde/Schoolarts
    Valerie Savarin
    Lily Haspers

    Verdeling:
    Prixor Tapsanter-
    Caitlinn Morgana Camelot.
    Cherie Beth Jones.
    Silver Madeline Rue Shaw.
    Eleanor Anthea Hope.


    Valerie Savarin-
    Gawain Marlon Iolani.
    Mike kaimana.
    Hayes Vukovic.
    Dana Alexia Pippens


    Lily Haspers-
    Maud Fally.
    Mireille Amelia Scott.
    Cedric Dean Dux.
    Noah Morrigan


    Sasha Afanasiy Filischkin
    Om de week een andere klas, verdeling:
    Groen, Blauw, Rood

    Heather Knochenmus
    Om de week een andere klas, verdeling:
    Rood, Groen, Blauw


    Regels:
    - Geen grote besluiten nemen zonder toestemming.
    - Geen ruzie (in de 'rpg'mag dat natuurlijk wel), je word uit het topic gezet.
    - Geen reclame voor andere dingen zonder toestemming
    - Je moet lol hebben!

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 20:02 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    lol wat heeft hij eigenlijk? Een astma-aanval ?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    `Heeft iemand een samenvatting? Ik wil weer mee doen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gawain
    Langzaam kom ik weer bij. Het enige nadeel is dat alle klachten die ik eerst had weer terug komen. Wazig zie ik een witte schijn voor mijn ogen, we zijn verplaatst. 'w-waar z-zijn we?' vraag ik stotterend en ik begin weer te trillen. 'hmm g-gaat w-wel.' Mijn hoofd ligt zwaar op het bed. ik probeer achter me naar een kussen te grijpen zodat het nog enigszins een beetje comfortabel ligt. 'n-net. t-toen ik w-weg was.' ik las even een nodige pauze in om weer op adem te komen. 'i-ik be-dacht w-wat. van-middag tij-tijdens de tr-aining.' ik sluit mijn ogen en probeer na te denken hoe ik dit moet gaan vertellen. 'o-onder h-het ren-nen en d-de kr-acht... tra-ining. v-voelde i-i-ik me m-minder a-als nor-maal. t-terwijl i-ik n-normaal z-zo iet-s goe-d vol kan h-houden. i-ik voelde in m-mijn bo-borst i-iets. a-alleen we-eet niet m-meer w-wat prec-cies.' ik zucht dankbaar dat ik nu hier lig en niet meer in het gebouw. Niemand hoeft me zo te zien. 'd-dit i-is niet g-goed! t-toch?' vraag ik onzeker. Dit is mijn enigste zwakte. Ziek zijn, en dan vooral ernstig ziek zijn. Want als je ziek bent kun je niet meer sporten. en zonder sporten kan ik niet. Langzaam begint de moet me een beetje in de schoenen te zakken. Het gevoel van zwakte komt steeds meer boven. Als ik, of iemand anders, wist wat het was had ik nog enig idee, maar niemand schijnt iets te weten. 'j-jij bent Heather t-toch?' vraag ik voorzichtig. 'H-Heather, i-ik heb h-het gevoel d-dat h-het s-slecht g-gaat met me. I-ik voel m-me steeds z-zwakker.' zeg k voorzichtig. 'k-kun j-e me w-wel h-helpen?' Nadat ik dat gezegd heb slik ik de brok in mijn keel weg. Mijn gevoel zegt me dat ik hier nog lang zal zijn. Door die gedachte rolt er een kleine traan van mijn gezicht. Nu heb ik mijn diepste punt bereikt, denk ik.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 20:14 ]

    Buddy schreef:
    `Heeft iemand een samenvatting? Ik wil weer mee doen.
    Vanwaar ben je mee?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Buddy schreef:
    `Heeft iemand een samenvatting? Ik wil weer mee doen.

    als ik het goed heb:
    Noah ligt op haar kamer, Cedric zit in een boom een appel te eten en van de zon te genieten. Valerie en Sasha zijn aan het trainen. Waar prixor uithangt weet ik niet. Lily zit nog te eten. De rest van de kinderen zijn ook aan het eten behalve Gawain want die ligt trillend en half hyperventilerend in de praktijk en Hesther probeert hem te helpen

    en @Cumberbatch wat hij heeft is nog niet echt duidelijk, daar zijn we nog mee bezig.

    Hetgene wat Lykos zegt, + het feit dat Noah Waarschijnlijk een hersenschudding heeft en Heather Gawain aan het verzorgen is.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Mijn geweldige medische kennis (lees: Google) zegt dat het wel eens een hyperventilatie aanval zou kunnen zijn :3 Even een lijstje met de klachten:
    * kortademigheid en een benauwd gevoel
    * duizeligheid
    * slappe benen
    * wazig zien
    * zweten
    * het idee dat je gaat flauwvallen
    * een versnelde hartslag
    * pijn in de borststreek
    * een droge mond
    * tintelingen in je armen en benen
    * verkrampen
    Am I right? :3 In dat geval is hij er zo weer van af, zo'n aanval duurt meestal ongeveer 10 minuten. Dus we kunnen zeggen dat het gewoon een hele lange aanval is :3

    Heather Knochenmus - Lerares Plantkunde en Schoolarts
    "We zijn in de praktijk." antwoord ik met een glimlach, terwijl ik de kalmeringspil oplos in een glas water en het hem aangeef. "Drink op." zeg ik terwijl ik de stethoscoop omdoe. Als Gawain weer begint te praten luister ik fronsend. "D-dit i-is niet g-goed! T-toch?" Ik haal met een bemoedigende glimlach mijn schouders op. "Ik weet het niet, Gawain. Waarschijnlijk niet, maar ik doe wat ik kan." Ik duw de koude stethoscoop onder zijn t-shirt tegen zijn rug, om zijn ademhaling te kunnen horen. "J-jij bent Heather t-toch?" Ik knik, ook al kan hij dat niet zien, en maak een bevestigend geluid. Ik luister naar zijn ademhaling, die al wat regelmatiger is, maar rochelend klinkt. "K-kun j-e me w-wel h-helpen?" hoor ik hem dan zeggen, en zijn stem klinkt zo zacht en kwetsbaar dat ik een steek van medelijden voel. Ik haal de stethoscoop uit mijn oren en hang hem om mijn hals. "Vast wel, Gawain." Ik zet een stap naar voren zodat ik in zijn gezicht kan kijken en bemoedigend leg ik een hand op zijn schouder. "Ik doe wat ik kan. Maar het lijkt me voor nu verstandig als je een nachtje hier blijft, zodat ik je goed in de gaten kan houden. Is dat oké?" Terwijl ik wacht op zijn antwoord berg ik de stethoscoop weer op en begin de rest van de rommel die ik net heb gemaakt op te ruimen. Het moet geen troep zijn in de praktijk, dat wekt een verkeerde indruk.

    Cherie Beth Jones ~ Kat

    Nadat ik de dokter geholpen had, keerde ik terug naar Gawains kamer om mijn geweer op te halen. Nog een beetje geschrokken ging ik daarna weer naar de eetzaal, waar een lichte paniek uitgebroken was. Ik ging op mijn plek zitten, en speelde nog een beetje met mijn eten om mijn bord vervolgens weg te duwen. Misschien iets te hard; je kon het van een afstandje horen rinkelen, maar op dat momen kon het me even niet schelen. Ik móést iemand vinden om mee te praten ofzo.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 21:24 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    En wat is team blauw aan het doen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Iedereen is gewoon aan het eten. Dus niet meer in teams.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Buddy schreef:
    En wat is team blauw aan het doen?

    Ook aan het eten, als het goed is :]

    Gawain
    ik kreeg een glas in mijn hand geduwd, met wat moeite drink ik het op. een koude rilling gaat over me heen als Heather de stethoscoop onder mijn shirt plaatst. Man wat zijn die dingen altijd koud. Langzaam komt mijn lichaam wat tot rust. Nu merk ik pas dat het wat frisjes begint te worden. Ze zegt iets over hier blijven. 'Ja dat z-zal wel het beste z-zijn,' ik merk ook dat mijn stem een stuk rustiger is. Toch voelt het nog niet goed. Nu ben ik wel weer rustig gelukkig. Langzaam kom ik rechtop. met mijn ene hand steun ik op het bed. Bijna zit ik, maar dan komt de pijn op mijn borst weer. ik wist dat het nog niet goed was. zacht kreun ik en ga snel weer liggen. Mijn ogen zijn dichtgeknepen en ik probeer me weer te ontspannen, wat weer niet lukt. Wat zeiden ze thuis altijd. Nu herinner ik me weer wat. 'Heather,' zeg ik snel. 'Ik w-weet weer wat, t-thuis heb ik d-dit wel eens ge-had!'

    Hyperventilatie is kut -gayhandje- Kan je hele dag nog last van hebben :l


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Heather Knochenmus - Lerares Plantkunde en Schoolarts
    Ik kom overeind en loop naar Gawain toe. Als hij het opgeloste medicijn op heeft neem ik zijn lege glas aan en spoel het om in de wasbak. Ik zie vanuit mijn ooghoek hoe hij overeind probeert te komen maar met een van pijn vertrokken gezicht weer gaat liggen. Met een frons zet ik het glas neet en langzaam begint het me te dagen. Moeite met ademen, slecht zicht , het zweten, het feit dat hij flauwviel en nu dit. Hyperventilatie. Dat is een hele opluchting, want hyperventilatie is onschuldig en makkelijk te verhelpen. Voordat ik hem echter het goede nieuws kan brengen opent hij zijn mond en vertelt me dat hij het eerder heeft meegemaakt. Ik glimlach opgelucht en loop naar het bed toe. "Laat me raden: hyperventilatie? Dat zou goed nieuws zijn, Gawain, want daar is makkelijk wat aan te doen."

    Gawain
    mijn hand leg ik op mijn voorhoofd. Ik adem een paar keer diep en bij de laatste vertrekt mijn gezicht weer een beetje van de pijn. 'nee, hyperventileren heb ik alleen als ik te lang binnen ben.' ik sluit mijn ogen en denk na hoe ik dit moet vertellen. 'toen ik nog wat jonger was ben ik een keer zo hard op mijn rug gekomen, toen lag ik misschien een week of langer in het ziekenhuis voor herstel. Na een tijdje toen mijn ribben weer voledig hersteld waren ben ik verder gegaan met mijn sport. Alleen na verloop van tijd kreeg ik weer last van die plek waar ik was gevallen. Dus dat nog eens onderzocht, ze konden niks vinden. Ik weer verder. En nu, die pijn die ik steeds voel, komt, denk ik, daar vanaf.' weer sluit ik mijn ogen. 'ik denk dat het hyperventileren ook een beetje daardoor komt. Vanmiddag had ik daar last van, savonds ben ik te lang binnen waar door ik ga hyperventileren, en als ik dan probeer tot rust te komen gaat mijn onderbewustzijn verder denken. Zo komt dat ook op die middag. Waardoor ik een beetje in paniekeren omdat ik dat niet wil. Dat heeft namelijk een groot gedeelte van de tijd die ik eerst aan sport deed afgenomen. En nu ik weer op wat beter niveau ga trainen krijg ik er weer last van.' na het lange verhaal verteld te hebben gaat er een rilling over me heen. 'heeft u misschien een vest of een deken, het is hier nog al koud?' ik blijf het een stom verhaal vinden om te vertellen. Langzaam word ik moe. De pijn in mijn rug en borst blijft aanhouden. Gelukkig is dat kalmeringmiddel goed, zodat ik eindelijk weer rust krijg om te denken. Heather staat nog steeds aan het bed in de praktijk. Haar gezicht lijkt van blij naar bedenkelijk te gaan. Nu begin ik het echt koud te krijgen, deze kou is erger dan de kou thuis. Ik begin een beetje te klappertanden en rol me op tot een bolletje. Natuurlijk, door het bewegen van mijn rug, krijg ik weer een pijnscheut door me heen. Zacht vloek ik.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 23:14 ]