• CLOSED.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 14:07 ]

    Liam Oliver Pryst
    Ik aaide door haar haar. Ik vond het prettig haar zo bij me te hebben. Ze gaf me een veilig gevoel. 'Gaat het?' Het was haast niet hoorbaar. "Ja gaat wel.." Antwoorde ik. Ik was blij dat ze niet keek want nu had ik de tijd even in mijn ogen te wrijven voor er weer tranen kwamen en ja.. Als jongen zat ik daar totaal NIET op te wachten.

    Marylinn Savarin

    Ik lachte even zachtjes en streek met mijn vingers over zijn kaaklijn. 'Wist je dat je echt heel erg schattig bent?' Ik staarde wat naar boven om hem de kans te geven zijn ogen uit te wrijven.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    "Nee dat wist ik niet." Zei ik en glimlachte. "Maar ik ben er toch wel zeker van dat jij veel schattiger bent." Ik boog me naar voren en kuste heel even zachtjes haar lippen.

    Marylinn Savarin

    'Slijmbal.' grinnik ik zachtjes maar toch kus ik hem terug. 'Moeten we vaker doen.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    "Ik ben geen slijmbal ik ben gewoon heel eerlijk." Ik gaf haar een knipoog. Zelfs nu is verdriet had om mijn zusje maakte zijn het veel beter. Ik was gewoon gek op haar.

    Marylinn Savarin

    'Hmmm...Heel eerlijk zeg je?' Ik wiebelde even met mijn wenkbrauwen en schoot dan hard in de lach. 'Daar ga ik dan nog wel een gebruik van maken.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    "Ga je me gebruiken?" Herhaalde ik. "Bedankt voor de waarschuwing." Ik boog me voorover. "Ik vind het niet erg hoor," Fluisterde ik tegen haar lippen aan.

    Marylinn Savarin.

    'Omdat je nu waarschijnlijk verkeerd aan het denken bent bij het woord gebruiken.' zeg ik glimlachend tegen zijn lippen voor ik mijn lippen op de zijne duw.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    "Nu het het zo zegt wel." Lachte ik. "Maar hoetlaat is het voor we te laat komen?" Ik keek op mijn telefoon. Sarah keek me aan.

    Marylinn Savarin

    'chill, we hebben nog een halfuur. Tijd zat.' Ik leg mijn hoofd terug neer en sluit mijn ogen. 'Wist je dat ik hier best wel heel erg goed lig?'


    [Ik moet ervandoor, tot morgen (: ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    "Ja lig je lekker?" Zei ik goedkeurend. "Dat idee had ik al." Ik glmlachde en streelde met mijn hand haar wang en mondhoeken.

    [tot morgen!]

    [Wij zijn de enige die hier iets mee doen xD]

    [Echt wel ><]

    Marylinn Savarin
    Ik gaap even uitgebreid en draai me dan op mijn zij. Zacht geef ik een paar klopjes tegen zijn buik en benen zodat hij zeker helemaal goed lag als kussentje. 'Maak je me maar wakker als het tijd is.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    "Dat zal ik je zeggen het is nu tijd." Ik probeer mijn telefoon in mijn zak te krijgen maar het lukt niet en hij valt op de grond terwijl hij op unlock springt. Sarah kijkt me aan. Damn ik moet echt mijn achtergrond veranderen. "Kom ik ga jou eerst naar je les brengen." Mijn stem klinkt wat hoger dan er voor en ik kan mezelf wel slaan.

    Marylinn Savarin

    Slaperig opende ik mijn ene oog. 'Echt?' hij knikte overtuigd en ik stond op. Met een bewonderingswaardige snelheid gooide ik wat sportkleren in mijn tas. 'Zo klaar om te gaan.' Ik greep zijn hand en begon naar de deur te lopen. 'Trouwens, sinds wanneer heb jij ambitie om een sopraan te worden?'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.