• CLOSED.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 14:07 ]

    Marylinn Savarin

    Ik werd wakker door het geluid van een deur die dichtgetrokken werd. Gefrustreerd draaide ik me om in mijn bed waardoor ik per ongelijk de wekker in mijn zicht kreeg. Over een ongeveer 45 minuten moesten we ons rooster ophalen. Ik zuchtte en besloot dat ik wel nog even kon slapen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Op mijn kamer sprong ik onder de douche en trok een jeans en shirtje aan. Ik maakte mijn haar weer vertoonbaar en stikte mijn gympen. Ik gaapte even en pakte toen mijn telefoon van het kastje om aangekleed en wel, terug naar Linn te gaan. Ik nam een kauwgompje en al kauwend liep ik weer terug. Alsdit niet goed voor mijn conditie was?

    Marylinn Savarin

    Slapen zat er niet meer in en geërgerd sloeg ik mijn benen over de rand van mijn bed. Mijn kleren van gisteren zagen er verkreukeld en niet meer zo goed uit. Achteloos trok ik ze uit en gooide ze ergens op een stoel terwijl ik de badkamer in dook met een vers setje kleren en ondergoed. De warme douchestralen deden me goed en met een warm gevoel stapte ik er vanonder. Ik was nog net de laatste hand aan mijn make up aan het leggen als er iemand op de deur klopte. Op mijn zwarte kousjes trippelde ik naar de deur en gooide die open.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Met twee grote bekers koffie in mijn handen werd de deur open gedaan. "Hey," Ik grijnsde toen ik haar zo zag staan. "Bezig met aan kleden zie ik?" Ik kon het niet laten naar haar lichaam te kijken. Ja ze was hot ja...

    [ik ben weg tot vanavond of strakjes (: ]

    Marylinn Savarin

    'Jup.' Ik lachte even. 'Ben zo terug, maak het je gemakkelijk.' Ik kleedde me verder aan maar liet mijn schoenen voor wat ze waren. Die trok ik zo wel aan. 'Dus-' Begon ik als ik de kamer in gelopen kwam. 'Je hebt koffie bij.'

    [Tot straks/vanavond (: ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ik haal mijn schouders op. Je leek me wel het type dat Koffie zo vroeg op de ochtend wel kon waarderen dus vandaar. Ik gaf haar een van de twee bekers. "Hoe is het?" Vroeg ik om de stilte te doorboren.

    dance4ever schreef:
    (...)

    [ Ik wil ook wel verder schrijven, alleen heb ik daar Summerseason voor nodig die niet verder schrijft. Blijf vooral doorgaan:) ]


    sorry.. ik moet ook doorschrijven. dance4ever, kom jij ook online ?

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 16:55 ]

    dance4ever schreef:
    (...)

    Nylo Kimhi
    "Nee," zeg ik droog en ik glimlach naar haar. "Maar ik zag jou ook zoekend rondkijken, dus ik dacht, misschien kunnen we samen verder zoek?" Het meisje knikt. "Is goed," zegt ze.
    "Hoe heet je?" vraag ik gelijk. Ik ben wel nieuwsgierig.


    Louise Christine Broadwell
    'Ik ben Louise,' zegt ik spontaan. 'En jij heet?'

    Marylinn Savarin

    Ik neem een slokje van de koffie en verbrand spontaan mijn tong. 'Hoe is het?' Ik slik snel de hete koffie door en voel de blaren op mijn slokdarm springen. 'Best goed, nogal moe.' breng ik moeizaam uit. Ik glimlach even kort. 'Jij?'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ik neem ook een slokje koffie. "Ja ook nogal moe. Wil je suiker trouwens?" Ik hou een strookje omhoog samen met nog 2 lepels. "Dus zullen we dan maar ons rooster ophalen?" Vraag ik.

    Marylinn Savarin

    'Graag.' Ik neem het zakje aan en scheur het iets te enthousiast open zodat een deel van de suiker in mijn koffie terecht komt en een deel op mijn shirt. Lachend veeg ik het weg. 'Dus zullen we dan maar ons rooster ophalen?' Ik knikte en zette de koffie even op een tafeltje. 'Nog even mijn schoenen aantrekken.' Ik open mijn koffer en pak er een paar ballerina's uit. 'Zo, klaar om te gaan.' zeg ik glimlachend terwijl ik mijn koffie terug vastpak.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    'Zo, klaar om te gaan.' Ik wacht tot ze de kamer uit is en sluit dan de deur achter ons. Zonder er bij na te denken pak ik haar hand en loop samen met Linn het terrein op. "Je praat in je slaap wist je dat?" Vraag ik lachend.

    Marylinn Savarin

    Halverwege de gang neemt hij mijn hand vast en ik geniet van dat spontane gebaar. 'Je praat in je slaap, wist je dat?' geschokt blijf ik stil staan. 'Oh god, echt? Wat zei ik dan?' Met grote ogen kijk ik hem aan. in gedachten gaf ik mezelf een mentale uitbrander. Dat had ik ook weer goed voor mekaar gekregen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    'Oh god, echt? Wat zei ik dan?' Ik moet van haar reactie lachen. "Oh van alles." Antwoord ik luchtig en loop door. "Je praten over dans bewegingen en over mensen die ik niet ken, en.. Je praten over mij." Ik kan het niet laten daarbij een wenkbrauw wiebel te doen en te grijnzen.

    Marylinn Savarin

    Ik sloeg hem zachtjes op zijn achterhoofd. 'Niet grappig! Wat zei ik dan allemaal over jou en over welke andere mensen?' Ik nam voorzichtig nog een slokje van de ondertussen al wat afgekoelde koffie.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.