• CLOSED.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 14:07 ]

    Liam Oliver Pryst
    "Morgen hebben we dezelfde lessen" Zei ik blij en wees naar de dag in deling. "Vandaag heb ik verder nog break dance en Stijl dansen." Ik bekeek haar rooster. We hadden veel vrije tijd. Gelukkig maar.

    [oke hoelaa ben je er vanavond?]

    Marylinn Savarin

    'En vrijdag ook.' Ik glunderde bijna van geluk. We hadden best veel lessen samen. 'Gaan we eerst iets gaan eten?' Ik stelde het voor uit beleefdheid want ik had zo het idee dat Liam wél at 's ochtends.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    [Maartje ik krijg jou nog wel xD Mij niets vertellen als je rpg bent gestart! puh, en Hooi Sofie ;DD]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Liam Oliver Pryst
    "Ik vind het goed, dan loop ik daarna wel met je mee naar je les als je wilt?" Ik voelde me een klein beetje rood worden maar lachte alsnog naar haar. Ik nam haar hand en we liepen naar de kantine.

    [oke is goed (: ]

    xRisingStarx schreef:
    [Maartje ik krijg jou nog wel xD Mij niets vertellen als je rpg bent gestart! puh, en Hooi Sofie ;DD]


    Haha heeeey!

    Marylinn Savarin

    'Lijkt me fijn.' Elk in onze eigen gedachten gekeerd stappen we hand in hand naar de kantine. 'Haal jij iets te eten voor jezelf, dan zoek ik snel een tafeltje.' Ik glimlach en geef hem een duwtje richting het buffet.

    [Screw Duits, ik ben erin geslaagd mij te laten afleiden door een vlieg en een bureau stoel op wieltjes die opeens even interessant en leuk is als toen ik vijf was. :'D]

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 17:58 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ik vond het prima. Ik haalde een kom musli en een appel. Ja ik was gezond ja. Samen met nog twee flesjes spa liep ik terug. "Hier!" Ik gooide een van de flesjes in haar handen. Drinken deed ze vast wel zo vroeg op de ochtend.

    Marylinn Savarin

    'Dankje.' Dankbaar nipte ik even van mijn flesje en keek toe hoe Liam aan zijn muesli begon. Ik had mijn benen opgetrokken op de stoel en liet mijn hoofd op mijn knieën rusten. Ik had echt wat meer moeten slapen voorbije nacht.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    "Moe?" gokte ik hardop. "Waarom was je dan ook zolaat naar buiten gegaan?" Het was een serieuze vraag en ik keek haar aan terwijl ik mijn flesje water open maakte.

    Marylinn Savarin

    'Omdat ik helderziend ben en mijn zicht mij een prachtige avond beloofd had.' Ik lachte even zuur en hoopte dat hij niet meer op dat onderwerp terug zou komen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ik kon het niet laten te grijnzen. "Nee maar serieus, als jong meisje zolaat nog op straat?" Ik keek haar aan. "Wat deed je daar?"

    Marylinn Savarin

    'Technisch gezien liep ik niet op straat maar over een beveiligd gras terrein met grindpaden.' Ik keek hem aan met twinkelende oogjes. 'Misschien dat ik je dat ooit wel nog een keertje vertel.' Ik knipoog en wijs naar zijn eten. 'Zou je niet wat verder eten?'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ik knikte en nam nog een hap. Ik slikte en keek weer op. "Maar je hebt nu wel erg nieuwdgierig gemaakt, alleen een gek is op dat tijdstip nog wakker." Ik schudden lachend mijn hoofd en begon weer verder te eten.

    Marylinn Savarin

    Verontwaardigd trek ik zijn eten weg. 'Moet jij zo nodig zeggen.' De geur van het eten dat nog op zijn bord lag maakte me misselijk dus gaf ik het snel maar tegen mijn zin terug. 'Nieuwsgierig zijn is trouwens goed voor je geest, houd hem actief.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    "Ja dat zeg ik ja." Zei ik lachend. "Maar waarom mag ik het niet weten?" Ik branden van nieuwsgierigheid dus kon het niet laten het te vragen. Ik stopte met eten. Uit ervaring wist ik dat je voor het dansen niet te veel moest eten. Ik dronk alleen og water en legde de rest weg.