• CLOSED.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 14:07 ]

    Liam Oliver Pryst
    Ik kreeg een zachte tik op mijn achterhoofd. 'Niet grappig! Wat zei ik dan allemaal over jou en over welke andere mensen?' zei ze. "Je had het veel over je moeder en je zei verder ongeveer alleen maar mijn naam niets ergs hoor." Zei ik lachend. "En trouwens jij wilde dat ik bleef slapen." Voeg ik en aan toe. Ik neem haar hand weer en vlecht mijn vingers in die van haar.

    Marylinn Savarin

    'Daarmee bedoelde ik dus slapen en niet luisteren naar wat voor vreselijk onzinnigs ik wel niet vertel.' Ik kijk hem zo zielig mogelijk aan. 'Weetje als straf he? Als straf ga jij, ga jij mij dragen.' Ik glimlachte om mijn eigen ingenieus idee en voor hij iets kon zeggen sprong ik op zijn rug.

    [Ik moet even mijn kamer gaan opruimen, zo terug.]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    'Weetje als straf he? Als straf ga jij, ga jij mij dragen.' Ze sprong op mijn rug. "Als ik koffie over me heen krijg doe ik je wat aan he!" zei ik en gaf haar mijn koffie ook an zodat ik haar met twee handen kon tillen. "Zit U goed prinses?" Vroeg ik en kneep even in haar been. "Vertel me waar ik heen moet." Ik keek naar links en rechts.

    [tot zo!]

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 17:48 ]

    Marylinn Savarin

    'Heel erg goed.' Ik grijnsde bewoog even voor en achterwaarts terwijl ik 'hup paardje hup' riep. 'Vertel me maar waar ik heen moet.' Ik keek even rond en wees dan naar links. 'Naar het hoofdgebouw lijkt me.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Gehoorzaam liep ik naar links richting het hoofdgebouw. Veel mensen keken ons raar na of fluisterde terwijl ze wezen. Ik zet haar weer op de grond. We staan voor het hoofdgebouw. "Ik vond het trouwens heel gezellig gisteravond." Ik neem haar gezicht in mijn handen en geef een licht kusje op haar lippen.

    Marylinn Savarin

    Van de starende blikken trok ik me niets aan terwijl ik zachtjes een wijsje op één van de twee koffiebekers trommelde. Behendig lande ik op de bal van mijn voeten als Liam me op de grond zette. 'Ik vond het trouwens heel gezellig gisteravond.' Hij neemt mijn gezicht vast en kust me heel licht. 'He is dat alles wat ik krijg?' Ik grijnsde en trok hem iets dichter tegen me aan om hem nog een keer te kunnen kussen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    SummerSeason schreef:
    (...)

    Louise Christine Broadwell
    'Ik ben Louise,' zegt ik spontaan. 'En jij heet?'


    'Ik heet Nylo,' beantwoord ik haar vraag. 'Ben jij hier ook voor het eerst??' Owkee shit, stomme vraag natuurlijk, anders was ze niet zo zoekend aan het rondkijken.

    [Haha, ja I know dat ik ook meer online moet komen, nou ja, niet meer online, maar op gebruikelijkere tijdstippen. Btw had ik normaal gesproken wel in de middag online geweest, alleen was ik in Gelderland, Culemborg voor een verjaardag, ipv thuis dus.]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Liam Oliver Pryst
    Ik kijk haar met een grijns aan. "Ik wist niet dat je meer wilde." Ik trek haar naar me toe en kus haar lippen opnieuw. Mijn armen lagen rond haar middel en ik aaide over haar rug.

    Marylinn Savarin

    'Liam...Liam. Zo gaat het wel hoor. Volgens mij moeten we naar binnen.' Onderbreek ik hem lachend. Ik neem zijn hand vast en knijp er even in. Voor het eerst sinds een paar uren denk ik weer aan wat er zou kunnen gebeuren als mijn moeder hier opeens zou toekomen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ik neem haar hand aan en we lopen naar binnen toe. "Sorry." Fluister ik in haar oor en ga samen met haar in de lange rij staan. Iedereen was dus vroeg gekomen voor zijn of haar rooster... Fijn.

    Marylinn Savarin

    'Waarom zeg je nu sorry?' verbaasd kijk ik hem aan. De rij was misschien wel lang maar ah, het leverde me meer tijd met Liam op.

    [En toen was pijn pauze over en moest ik verder gaan leren --']


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    "Ik kus je spontaan en weet eigenlijk niet eens of je dat erg vind." Zei ik half lachend half serieus. Nog een paar mensen en dan waren wij aan de beurt. Er werd door een paar meisjes naar me gekeken en ik voelde me er nogal ongemakkelijk door.


    [ awh jammer! ]

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 19:16 ]

    Marylinn Savarin

    'Tuurlijk heb daar geen problemen mee gekkie!' Om mijn woorden kracht bij te zetten kus ik hem even zacht en bijna onzichtbaar op zijn lippen. Grijnzend draaide ik me terug om naar de vrouw aan de balie. 'Naam?'
    'Marylinn Savarin.' Ze stopte een papier in mijn handen en richtte zich tot Liam. geduldig wachtte ik af.

    [Ik heb niet zoveel tijd, again --']


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ze kuste me licht op mijn mond en ik glimlachte. "Mooi zo." Zei ik. Het was mijn beurt. "Liam Oliver Pryst." Zeg ik tegen de vrouw en ik krijg een rooster in mijn handen geduwt. "Ik heb over een uur street dance." lees ik op. "En jij?"

    [Rond welke tijden ben jij meestal online?]

    Marylinn Savarin

    Ik speurde mijn rooster af. 'Klassiek hedendaags, funk, expressie, en that's it for today.' Ik wachtte tot hij zijn dag volledig zou opsommen maar hij liet iets te lang op zich wachten dus griste ik het uit zijn handen. 'Hier, wisselen.' voegde ik er met een grijns aan toe.

    [Ehh, -voor vanavond- Ik ga nu beginnen aan mijn Duits en als ik daar geen zin meer in heb hoor ik er normaal de hele avond te zijn. Met uitzondering van het kleine uurtje dat ik aan mijn story hoor te werken. ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.