• ik heb nieuwe ideetjes n_n

    Idee 1 : FUCK ME I'M FAMOUS
    Het verhaal speelt zich af in de ogen van Tom. op een avond ontmoet hij een meisje en hij probeert het meisje te versieren en mee het bed in te krijgen. het meisje gaat gewillig mee naar de hotelkamer maar wanneer Tom sex met haar probeert te hebben duwt ze hem weg en vertrekt. Tom raakt verliefd op het meisje maar hij weet niet eens haar naam..

    Idee 2 : How A Catbite Changed My Life
    het gaat over een meisje dat door een straatkat gebeten wordt en veranderd in een soort kattenmeisje [Catwoman] op een dag hoort ze prachtig gitaarspel uit een oud huis komen en ze besluit om binnen te sluipen. het blijkt de oefenruimte van 4 jonge jongens te zijn. het meisje komt elke dag in het huis om te luisteren naar de prachtige klanken van de gitaar maar wat als ze op een dag ontdekt word ?

    Idee 3 : HELP! I'm kidnapped!
    dit verhaal gaat over een meisje dat op een dag rustig terugfietst na een lange dag school.opeens komt er een auto naast der rijden en ze wordt naar binnen getrokken.

    Idee 4 : When My Medication Is GONE / I Hate Myself for losing you!

    Tom heeft al een tijdje een vriendin maar hij is niet trouw aan haar. sterker nog hij heeft haar alleen voor de sex. op een dag betrapt het meisje Tom voor de zoveelste x met een ander en voor haar is de maat vol. ze pakt haar spullen en vertrekt. Tom doet net alsof hij het niet erg vind maar vanbinnen is zijn hart gebroken. Tom raakt in een zware depressie omdat hij toch niet zonder zijn meisje zou kunnen leven.

    Idee 5 : Lost And Found
    dit idee zou ik al eerder doen maar om omstandigheden tog niet gemaakt (A)

    Dit verhaal gaat over een meisje dat een jonge zwarte hond vind. ze neemt hem mee naar huis en doopt hem ''Storm''. ze verzorgd de hond en geeft hem te eten. op een dag laat ze Storm uit en komt er een jongen naar der toe die beweerd dat hetZIJN Hond is

    Idee 6 : Wickedwitch
    een meisje wat er uit ziet zoals ieder ander heeft een groot geheim : ze is een heks. ja een heks zoals uit die in sprookjes. ze komt erachter op haar 16e verjaardag en krijgt les in zwarte magie. op een dag ontmoet ze Bill,een -wat zei denkt- doodnormale jongen met een aparte stijl. al snel worden zij en bill vrienden tot ze op een dag een briefje vind dat hij verder moest met zijn tournee. het meisje word zo woedend op bill dat ze hem vervloekt. maar later krijgt ze spijt. ze moet de spreuk ongedaan maken maar daarvoor moet ze bij hem zijn. ze reist hem overal ter wereld na ..maar of het haar gaat lukken ??


    ik wil dus weten :
    welk idee moet ik doen?
    & wat vinden jullie van de titels ?


    We can only learn to love by loving.

    Ik vind idee 4 het beste lieford..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    welk idee moet ik doen? 1 én 4!!:D
    & wat vinden jullie van de titels ? Goeie titels! Wil ej mij ook helpen met een titel^^xD


    Music is the new sex

    Idee 1 : FUCK ME I'M FAMOUS

    Het verhaal speelt zich af in de ogen van Tom. op een avond ontmoet hij een meisje en hij probeert het meisje te versieren en mee het bed in te krijgen. het meisje gaat gewillig mee naar de hotelkamer maar wanneer Tom sex met haar probeert te hebben duwt ze hem weg en vertrekt. Tom raakt verliefd op het meisje maar hij weet niet eens haar naam..


    Omg zo'n idee had ik ook in me hoofd. OOK MET DIE TITEL 0O

    Jij bent eng..x]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...)

    Omg zo'n idee had ik ook in me hoofd. OOK MET DIE TITEL 0O

    Jij bent eng..x]


    O_o
    ALS JIJ DA OP DE FIETS HEBT BEDACHT DAN IS HET HELEMAAL ENG! Omfg..


    We can only learn to love by loving.

    HELP NOU IS MENSFIGUREN


    We can only learn to love by loving.

    ;l weetje niemand wil mij help ;l alleen 4 mensjes x3


    We can only learn to love by loving.

    OMG ik vind 1 en 4 echt wel coewll!!

    en de titles zijn goedd..!!

    OMG ik vind 1 en 4 echt wel coewll!!

    en de titles zijn goedd..!!


    n_n Yentl lief
    ik denk mar dat ik nummer 5 ga doen n_n


    We can only learn to love by loving.

    nog 1 ideetje

    en ik bedoelde net ;; nummer 4


    We can only learn to love by loving.

    LULLIGE KINDERS ;ll sijn myn ideetjes ZO SLECHT?!


    We can only learn to love by loving.

    NEE ZE ZIJN PURE SEX
    MAAR BEN FF BEZIG MET SNIJDEN XD


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    NEE ZE ZIJN PURE SEX
    MAAR BEN FF BEZIG MET SNIJDEN XD


    whaha ik dacht al ;; waar bn je raquel!? x3


    We can only learn to love by loving.

    Alle ideeen zijn super sex!<33


    I do not hook up.

    sjalala


    We can only learn to love by loving.