• Haha, ik stuitte net ineens op dit hele oude topic en ik las weer eens al die reacties die loskwamen op dat moment. Je ziet ook meteen voor wie het spelletje echt heel erg diep zat en voor wie het allemaal maar een leuke hype was. Voor mij was die avond er in elk geval een die ik, als voetbal en oranje-fan, niet snel zal vergeten.

    Ben benieuwd of het er zo met het aankomende EK ook aan toe zal gaan!
    Zouden we weer een enorme battle of the Spanjaarden tegen ons Oranje gaan krijgen?

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 20:18 ]


    ars moriendi

    Buddy schreef:
    (...)

    Iedereen komt dan gewoon.

    Omdat Amsterdam zo lekker centraal licht. Kan je beter Utrecht nemen.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 21:26 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Royaal schreef:
    (...)

    Dan kom ik ook *O*

    Buddy schreef:
    (...)

    Iedereen komt dan gewoon.


    Ahw yeah!


    ars moriendi

    Pitera schreef:
    (...)

    Ahw yeah!



    Yeah buddy _O_


    "Ignite, my love. Ignite."

    belgië is zo slecht (krul)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Buddy schreef:
    (...)

    Yeah buddy _O_

    Geweldige username, mate. Al vond ik Schneider ook cool, maar dat is omdat jou achternaam me meteen aan Wes doet denken :')


    ars moriendi

    Pitera schreef:
    (...)
    Geweldige username, mate. Al vond ik Schneider ook cool, maar dat is omdat jou achternaam me meteen aan Wes doet denken :')



    Haha, dat hoor ik wel vaker ;$


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buddy schreef:
    (...)

    Haha, dat hoor ik wel vaker ;$

    Kan ik me voorstellen ja. En ik heb je er ook al een paar keer mee lastig gevallen ;$$


    ars moriendi

    Pitera schreef:
    (...)
    Kan ik me voorstellen ja. En ik heb je er ook al een paar keer mee lastig gevallen ;$$


    Maak niks uit. Een keer heb ik een kind wijs gemaakt dat ik familie was van Wes.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buddy schreef:
    (...)

    Maak niks uit. Een keer heb ik een kind wijs gemaakt dat ik familie was van Wes.

    Geniaal. :'D


    ars moriendi

    Pitera schreef:
    (...)
    Geniaal. :'D


    Haha. Ik vond het best grappig dat dat kind zo goed gelovig was.

    was ik maar echt familie

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 21:39 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buddy schreef:
    (...)

    Haha. Ik vond het best grappig dat dat kind zo goed gelovig was.

    was ik maar echt familie

    Jaa, al schrijf je Sneijder net wat anders. Achja, dat weten de meesten toch niet.

    Nou, stel nou dat hij je oom was.. dan had je wel te maken met "tante Yolanthe". -____- (wow dat klinkt echt verschrikkelijk :") )


    ars moriendi

    Ik weet het niet. Ik was in Portugal op dat moment, mijn oom woont daar, en hun buren waren voor Spanje, dus toen het goal voor Spanje viel werd daar natuurlijk keihard geschreeuwd. Ik heb mijn hele familie nog nooit zo chagrijnig gezien. :') Ik kijk wel, maar dan vanaf een afstand. Ik vind al die commotie rondom voetbal belachelijk. Het is maar voetbal.


    Destroy what destroys you.

    Dilemma schreef:
    Ik weet het niet. Ik was in Portugal op dat moment, mijn oom woont daar, en hun buren waren voor Spanje, dus toen het goal voor Spanje viel werd daar natuurlijk keihard geschreeuwd. Ik heb mijn hele familie nog nooit zo chagrijnig gezien. :') Ik kijk wel, maar dan vanaf een afstand. Ik vind al die commotie rondom voetbal belachelijk. Het is maar voetbal.

    Tsja, voor mij is voetbal een passie. Niet alleen als het WK of EK is, nee, dat is het altijd.

    Ik snap dat je je kan ergeren aan mensen die eerst niks met voetbal hebben en dan ineens overgeobserdeerd over iets als het WK raken. Dat is een heel opmerkelijk fenomeen. Ik denk dat het vooral te maken heeft met een sterk nationalistisch, competitief gevoel dat op zo'n moment parte gaat spelen.


    ars moriendi

    Pitera schreef:
    (...)
    Jaa, al schrijf je Sneijder net wat anders. Achja, dat weten de meesten toch niet.

    Nou, stel nou dat hij je oom was.. dan had je wel te maken met "tante Yolanthe". -____- (wow dat klinkt echt verschrikkelijk :") )


    Ik wil geen tante Yolanthe. (cat) Alleen maar ome Wes


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vond het WK zo heerlijk hier op Quizlet, maar sws vond ik de tijd rondom het WK geweldig. Ook buiten Q. Good memories.. (no_chears)

    & ik hoop echt dat we weer zo sterk zijn dit EK 2012


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind